Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Er is tot nu toe altijd maar 1 afsluitende Hardcore act geweest. Of er moet er 1 v/d 2 een live-act doen nog.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:AoF en Endymion samen? Never nooit niet! xd
Nee never nooit niet. Ze hebben al weet ik niet hoe vaak samen opgetreden (ook live) en een stuk of 3 releases samen gemaakt. Maar maakt niet uit >.<
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nick & Simon en Wasted Penguinz! Waar kan ik kaarten bestellen? :oh:
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Lyst wrote:Nick & Simon en Wasted Penguinz! Waar kan ik kaarten bestellen? :oh:
http://www.wishoutdoor.com/nl/tickets/e+tickets/ Volgende keer even de moeite nemen om de pagina's door te lezen ;-)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Titatovenaar wrote:
Lyst wrote:Nick & Simon en Wasted Penguinz! Waar kan ik kaarten bestellen? :oh:
http://www.wishoutdoor.com/nl/tickets/e+tickets/ Volgende keer even de moeite nemen om de pagina's door te lezen ;-)
xd

Zanger Rinus :worship: Nog altijd een optie, maar de line up is nog niet heel denderend.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Kinderen tot en met 12 jaar oud gratis entree.
:yay:
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Chukkels wrote:
wootum wrote:
Aristo wrote:2 hardcore acts op de mainstage nu, hoop toch eigenlijk dat het daar bij blijft
Ik verwacht dat die samen zullen afsluiten :)
AoF en Endymion samen? Never nooit niet! xd
Sluiten samen af
J
Lyst wrote:Wordt er nog niet veel interessanter op. :( Overigens wel mooi dat die DJ's die geen producer zijn ook gewoon een plek krijgen, die ze horen te krijgen. Zij het door connecties met TMS, maar goed je moet ergens beginnen he.
Is er voor jou een feest waar wel een line-up aanwezig is die jou blij kan maken? :P
E
Chris Two wrote:
Martin wrote:oeter oeter oeter oeter oeter met heel hardtraxx op de scooter :corn:
:thumbup:

BEEK EN DONK - Nick en Simon, Gers Pardoel, Dimitri Vegas & Like Mike (BE), Boemklatsch!, Henzel & Disco Nova, La Fuente, Wasted Penguinz (SWE) en Cookie Monsta (UK) treden komende zomer op bij WiSH Outdoor.
(bron ED.nl)
:drool:
E
Chris Two wrote:Oh-joy, hoop niet dat er teveel mods rondlopen... doen we iets verkeerd worden we van terrein verbannen! :lol:
:lol: :lol:
J
Wootum, Ik en Stinkjanus zijn de enigste van waar ik weet die er in de buurt wonen, wonen er ook mods in de buurt van Beek & Donk dan? :P
E
karel van deurzen alias freddyadu8
Hardtraxx Crew
last seen 12 hours ago
biscuit wrote:karel van deurzen alias freddyadu8
Kareltje woont zelfs in B&D
J
Hmm, die naam komt me bekend voor, werkt die jongeman niet afentoe bij Bavaria? xd
E
JEFSKIII wrote:
Hmm, die naam komt me bekend voor, werkt die jongeman niet afentoe bij Bavaria? xd
nope dat was iemand anders.
Hardtraxx Crew
last seen 12 hours ago
biscuit wrote:
JEFSKIII wrote:
nope dat was iemand anders.
Dat is ie wel ;)
E
nee, iemand toch?

karel werkte toch bij een metaalboer?
J
Ja ik ging even zoeken op facebook, is hem inderdaad.
Paar keer mee gewerkt, stik de gieter zag hem gister nog xd
Hardtraxx Crew
last seen 12 hours ago
biscuit wrote:nee, iemand toch?

karel werkte toch bij een metaalboer?
Nee, Karel werkt wel bij Bavaria. Maar laten we het maar weer over Wish hebben :P
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
wootum wrote:Zanger Rinus :yay: :love:

Denk dat we Romana bij de hardcore zullen zien aangezien die al met een RTC bomberjack loop in het filmpje van waar is mijn piek
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Denk dat er wel meer DJs samen zullen draaien, want als je kijkt, zie je dat er best veel artiesten staan bij dedicated. 8 meer als bij de house stage namelijk, en deze 8 DJs extra zullen over dezelfde tijdsperiode moeten draaien (of veel live sets)
Aan het typen...
last seen Oct 2024
JEFSKIII wrote:
Lyst wrote:Wordt er nog niet veel interessanter op. :( Overigens wel mooi dat die DJ's die geen producer zijn ook gewoon een plek krijgen, die ze horen te krijgen. Zij het door connecties met TMS, maar goed je moet ergens beginnen he.
Is er voor jou een feest waar wel een line-up aanwezig is die jou blij kan maken? :P
Alcatrazz, Hysteria Outdoor, Hardclassics on the Beach..
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Aristo wrote:Denk dat er wel meer DJs samen zullen draaien, want als je kijkt, zie je dat er best veel artiesten staan bij dedicated. 8 meer als bij de house stage namelijk, en deze 8 DJs extra zullen over dezelfde tijdsperiode moeten draaien (of veel live sets)
Hebben ze ook aangekondigd. Art of Fighters en Endymion draaien sowieso samen. Rest mogen jullie gokken. Die weet ik iig ook niet. xD
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
JEFSKIII wrote:Wootum, Ik en Stinkjanus zijn de enigste van waar ik weet die er in de buurt wonen, wonen er ook mods in de buurt van Beek & Donk dan? :P
Ik, Ik woon in Beek en Donk, Karel woont 4 huizen rechts van me :P En ik heb een paar jaar bij stinkjanus in de klas gezeten
Hardtraxx Crew
last seen 12 hours ago
Scope DJ Live (L) :loving:

The R3belz Live :worship:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 6 hours ago