Morgen om 12 uur komt er meer! Spannund!
Mooii dan ben ik net wakkrwrote:Morgen om 12 uur komt er meer! Spannund!
Mooii dan ben ik net wakkrwrote:Morgen om 12 uur komt er meer! Spannund!
Op 1 na mooiste festival vorig jaar, denk dat dit jaar vorig jaar gaat overtreffen! Goede keuze Daniëlwrote:Ik heb net al iemand gesproken, hier ga ik bij zijn. Meteen een stukje maken voor na veldwerk!
Had ik jouw vorig jaar verbannen van het terrein danwrote:Oh-joy, hoop niet dat er teveel mods rondlopen... doen we iets verkeerd worden we van terrein verbannen!
Thx manwrote:Miquel op de main! Supergaaf man, echt gefeliciteerd!
Inderdaad! Goeie zaakwrote:Wordt er nog niet veel interessanter op.Overigens wel mooi dat die DJ's die geen producer zijn ook gewoon een plek krijgen, die ze horen te krijgen. Zij het door connecties met TMS, maar goed je moet ergens beginnen he.
wrote:oeter oeter oeter oeter oeter met heel hardtraxx op de scooter
Ik verwacht dat die samen zullen afsluitenwrote:2 hardcore acts op de mainstage nu, hoop toch eigenlijk dat het daar bij blijft
Vind de namen tot nu toe eigenlijk wel logisch. The Geminizers, Solutio & The I's, Mind.Illusion, Adaro etc. zijn allemaal residents, was te verwachten. Vind ik overigens niet erg.wrote:Tot nu toe een behoorlijke tegenvaller de line-up..
+1wrote:2 hardcore acts op de mainstage nu, hoop toch eigenlijk dat het daar bij blijft
wrote:oeter oeter oeter oeter oeter met heel hardtraxx op de scooter