Goed bezig Puukje!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Is het raar dat ik hier meer zin in heb dan Defqon? 
C
Nope, goedkoper, betere sfeer en fucking lekkere line-upwrote:Is het raar dat ik hier meer zin in heb dan Defqon?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Is nog niks zeker he :p. Maar moet goed komenwrote:Goed bezig Puukje!
C
Gewoon alleen gaan anders, of neem je papa mee :p
ik ben dan nog net geen 18 
is het makkelijk binnenkomen als je nog geen 18 bent?
Jah, heb dat al tegen 100 mensen hier gezegd volgens mijwrote:ik ben dan nog net geen 18
haha oke thanxwrote:Jah, heb dat al tegen 100 mensen hier gezegd volgens mijwrote:ik ben dan nog net geen 18
is het makkelijk binnenkomen als je nog geen 18 bent?Gewoon zorgen dat je voor de zekerheid een ID van iemand anders bij je hebt, maar 9 vd 10 keer vragen ze geen eens ID, dus 99% kans dat je gewoon naar binnen kan, mij is het ook al een stuk of 15 x gelukt en nog op een stuk jongere leeftijd ook
En nog wel meer mensen hier begonnen al op 16/17 jarige leeftijd
ga het er denk ik gewoon op gokken
C
Niet onzeker zijn en het tonen... kom je altijd binnen
Yes, no problemo.
Heb één keer controle gezien, defqon.1 2010.
Heb één keer controle gezien, defqon.1 2010.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Alleen gaan is het probleem ook niet, maar moet terug vervoer hebben. Dus als er nog iemand mij kan carpoolen naar Maastricht dan hoor ik het wel :pwrote:Gewoon alleen gaan anders, of neem je papa mee :p
Achja, mijn vriendin is ook 17. Vrouwen controleren ze volgens mij nog minder dan mannen
Komt helemaal goed!
C
alles met tette wordt makkelijker binnen gelaten, vooral als je grote hebtwrote:Achja, mijn vriendin is ook 17. Vrouwen controleren ze volgens mij nog minder dan mannenKomt helemaal goed!
Ga je nou weer wel dan?wrote:Achja, mijn vriendin is ook 17. Vrouwen controleren ze volgens mij nog minder dan mannenKomt helemaal goed!
Net tickets gekocht
. Jha het was twijfel geval of ik wel kon. Maar als het nu nog terug zou verranderen kunnen ze de boom in want ik zit 2 Juli te stampen op 'Only the best hardstyle beats by the magic show'
Das de juiste instellingwrote:Net tickets gekocht. Jha het was twijfel geval of ik wel kon. Maar als het nu nog terug zou verranderen kunnen ze de boom in want ik zit 2 Juli te stampen op 'Only the best hardstyle beats by the magic show'
Nog steeds grote twijfel voor mij, probleem is de terugreis, heenreis is nooit een probleem natuurlijk.
C
Wat houdt je tegen? Niet drinken of Niet gebruiken of Beide?
De terugreis houdt me tegen, zoals ik al zei, lijkt me dat er om 2 uur geen treinen meer richting Nijmegen gaan vanaf Eindhoven.
Er zijn ook nog mensen zonder rijbewijswrote:Wat houdt je tegen? Niet drinken of Niet gebruiken of Beide?
Juist, dan was ik gegarandeerd gegaan, niemand gaat uit de buurt volgens mij, dus ja, gaat hem niet worden 
Pendelbussen gecheckt? Je kan voor 15 euro zo'n ding regelen. Hier:wrote:De terugreis houdt me tegen, zoals ik al zei, lijkt me dat er om 2 uur geen treinen meer richting Nijmegen gaan vanaf Eindhoven.
Route 2:
Nijmegen - Boxmeer
Heenreis: vertrektijd Nijmegen: 13.00 uur
Terugreis: vertrektijd Beek en Donk: 02.15 uur
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Precies hetzelfde hier, ellende, zou zonde zijn als ik mn plaatsen verneukwrote:Juist, dan was ik gegarandeerd gegaan, niemand gaat uit de buurt volgens mij, dus ja, gaat hem niet worden
gelden die kortings kaarten op het totaal bedrag als je kaarten koopt? bijv 3 ofso?
of geld dat maar op 1 kaartje?
of geld dat maar op 1 kaartje?
Who was there
Nobody has said they're going yet.