Ga jij ook mee dan?wrote:Mijn voetbalteam gaat in het hemelvaarts weekend naar valkenswaardwrote:afteren in valkenswaarddus als je in de kroeg een paar debielen ziet lopen zijn zij het
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Ergens in het centrum gewoon haha. Dynamo ofzowrote:After in Eindhoven ja? Waar?wrote:Ik ga alleen ook wat Nando ook zei nog ff afteren in eindhoven ergens
waar moet je die code invullen dan? ik zie niks staan bij stap 4
Bij stap 4 heb je een balkje waar je dat zo in kan plakken. Het moet er 100% zeker staan. Kijk gewoon even goed het forumulier door.wrote:waar moet je die code invullen dan? ik zie niks staan bij stap 4
Doe is een stapje verder. Dan kom je in het totale bedrag-gedeelte.
Hm, vreemd. Bij mij deed hij het nog van de week. Neem even contact op met Jor-D.
G
raar... want het zou tot en met 15 mei moeten kunnen...
Zou kunnen dat Timoco gewoon een fout heeft gemaakt, komt wel goed als je Jor-D hier over mailt dan zal hij het oppakken met WiSH en word het opgelostwrote:raar... want het zou tot en met 15 mei moeten kunnen...
Ja dat hoort niet, de actie duurt tot en met 15 mei.
Als iedereen die vandaag tickets wilde bestellen, maar dat niet met korting heeft kunnen doen, mij even wilt mailen (info@hardtraxx.nl) dan gaan we voor die mensen even kijken hoe dat opgelost kan worden. Mail ook je actiecode mee.
Mailtjes die ná 15 mei pas binnenkomen vallen daar helaas buiten. Je hebt een maand de tijd gehad...
Als iedereen die vandaag tickets wilde bestellen, maar dat niet met korting heeft kunnen doen, mij even wilt mailen (info@hardtraxx.nl) dan gaan we voor die mensen even kijken hoe dat opgelost kan worden. Mail ook je actiecode mee.
Mailtjes die ná 15 mei pas binnenkomen vallen daar helaas buiten. Je hebt een maand de tijd gehad...
Oke ik heb je gemailt (en ook PM voor de zekerheid
)
Nee, mail even naar dat e-mail adres, niet via m'n profiel mailen want die komt uit op een andere. En mail je actiecode mee.wrote:Oke ik heb je gemailt (en ook PM voor de zekerheid)
had em ook naar info@hardtraxx.nl gemaild (via hotmail)
maar heb nu ook m'n actiecode gestuurd
C
is er al een oplossing voor dat probleem met die actiecode?
of krijg ik daar mail/pm over oid
aanwezig, bob geregeld
zojuist kaartjes besteld, ik ben er met 3 maten! 
C
View on YouTube
Kwam zojuist dit nog ergens tegen,
moeten wij dit ook verwachten qua stijl op W!SH Tita?
Jahwrote:View on YouTube
C
Haha, Q-base concept op Wish dus 
C
Die Insomnia stage is echt..
Vind het alleen jammer dat het zover weg is, ben bijna 3 uur onderweg, anders had ik waarschijnlijk wel een kaartje gekocht.
Vind het alleen jammer dat het zover weg is, ben bijna 3 uur onderweg, anders had ik waarschijnlijk wel een kaartje gekocht.
C
Anthem....?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik MOET hier bij zijn. Lobby is bezig 
Who was there
Nobody has said they're going yet.