Poll toegevoegd met twee opties die mij goed lijken. Geef maar opties
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Lijkt me duidelijk. 100% stemt voor Donkey Rollers.
Ik zorg ter plekke wel even dat we ook door een fotograaf vereeuwigd worden dan. Denk dat Michel hier wel kiekjes komt schieten.
Ik ben ook aanwezig, in m'n eentje helaas maar wordt wel m'n eerste meeting 
X
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2013
last seen May 2018
Present! 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Anders moet je Davey even vragen, die heeft ook een goede camerawrote:Ik zorg ter plekke wel even dat we ook door een fotograaf vereeuwigd worden dan. Denk dat Michel hier wel kiekjes komt schieten.
Als ik je herken van je ava, dan tik ik je wel aanwrote:Ik ben ook aanwezig, in m'n eentje helaas maar wordt wel m'n eerste meeting
Hahahaha godver. Pauperding.wrote:Anders moet je Davey even vragen, die heeft ook een goede camerawrote:Ik zorg ter plekke wel even dat we ook door een fotograaf vereeuwigd worden dan. Denk dat Michel hier wel kiekjes komt schieten.
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Zaccini
Oog voor detailwrote:Zaccini
OT: Had Jeroen Sijtsma nog een berichtje gestuurd of/wie er gaat fotograferen zaterdag, maar neem evt zelf wel een kleine mee. Ook acht ik de kans zeer waarschijnlijk dat Lellebel 'm bij zich heeft.
wrote:Oog voor detailwrote:Zaccini![]()
OT: Had Jeroen Sijtsma nog een berichtje gestuurd of/wie er gaat fotograferen zaterdag, maar neem evt zelf wel een kleine mee. Ook acht ik de kans zeer waarschijnlijk dat Lellebel 'm bij zich heeft.
oke lellebel jij wintwrote:Oog voor detailwrote:Zaccini![]()
wrote:oke lellebel jij wintwrote:Oog voor detailwrote:Zaccini![]()
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
van hardtraxx ken ik alleen kevin-raw gelooof ik en dan gaat hij deze keer nog carnavallen ook
meeting donkeyrollers ik zeg prima ! ben benieuwd.
Wie gaan er nog verkleed dan haha
?
meeting donkeyrollers ik zeg prima ! ben benieuwd.
Wie gaan er nog verkleed dan haha
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Opdonderen met die verkleedbullshit
Even voor de goede orde: op welke plek meeten we? 
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
nou nou, bij de feestfabriek zorgde het anders voor behoorlijk wat sfeerwrote:Opdonderen met die verkleedbullshit
Aanwezig, wordt mn eerste meeting
Weet alleen niet of ik mensen herken
Weet alleen niet of ik mensen herken
Linskvoor bij de boxen?wrote:Even voor de goede orde: op welke plek meeten we?
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Daar heb je bij dit feest echt geen kostuumpjes voor nodig, als het goed is.wrote:nou nou, bij de feestfabriek zorgde het anders voor behoorlijk wat sfeerwrote:Opdonderen met die verkleedbullshit
Cheerswrote:Opdonderen met die verkleedbullshit
Who's going
Nobody has said they're going yet.