Ik rijg ook meewrote:Mooi, limburg helemaal vertegenwoordigd
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
E
Auto is vol!
- Fuzzylogic
- hdhessel
- SL8492
en ikzelf uiteraard
- Fuzzylogic
- hdhessel
- SL8492
en ikzelf uiteraard
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Ah leuk om jullie ook eens te zien dan! Kleine hardtraxx meeting haha 
Gewoon een grote hardtraxx meeting doenwrote:Ah leuk om jullie ook eens te zien dan! Kleine hardtraxx meeting haha
Ik denk dat Thera liever geen Hardtraxxers ziet hier. Die hebben immers geen respect voor artiesten.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Supergrappig!!!!
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
Er zijn altijd nog mensen die wel respect hebben voor artiesten hier denk ik dan maar.wrote:Ik denk dat Thera liever geen Hardtraxxers ziet hier. Die hebben immers geen respect voor artiesten.
E
Basss27, kom je ook uit de achterhoek?

of ook het zuide.
of ook het zuide.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
Achterhoek! 10 km fietsen voor me! 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Verdorie, volgende dag fotoshoote met broer en zus voor mijn ouders. Dat wordt geen getank voor mij 
Ik ga misschien wel rijden ofzo, anders ben ik weer zo kapot zondag maandag dinsdag..wrote:Verdorie, volgende dag fotoshoote met broer en zus voor mijn ouders. Dat wordt geen getank voor mij
Haha, als het zoals afgelopen zaterdag gaat wel ja.wrote:Ik ga misschien wel rijden ofzo, anders ben ik weer zo kapot zondag maandag dinsdag..wrote:Verdorie, volgende dag fotoshoote met broer en zus voor mijn ouders. Dat wordt geen getank voor mij
Maar lijkt me een prima plan
godverdomme, wat was ik dronkenwrote:Haha, als het zoals afgelopen zaterdag gaat wel ja.wrote:Ik ga misschien wel rijden ofzo, anders ben ik weer zo kapot zondag maandag dinsdag..wrote:Verdorie, volgende dag fotoshoote met broer en zus voor mijn ouders. Dat wordt geen getank voor mij
Maar lijkt me een prima plan
J
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Haha, zaterdag was je er flink aan toe! 
Vaker doen met dat groepje
Was geniaal.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Alleen als Wouter dan ook mee gaat
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Hier ook maar heen 
Wouter was er bij hoor, hij was boven!wrote:Alleen als Wouter dan ook mee gaat
Ga je hier heen?wrote:Hier ook maar heen
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ja, moet wat op mijn zaterdagavond en een vriend bood aan om te rijden dus waarom niet?wrote:Ga je hier heen?wrote:Hier ook maar heen
Zie je daarwrote:Ja, moet wat op mijn zaterdagavond en een vriend bood aan om te rijden dus waarom niet?wrote:Ga je hier heen?wrote:Hier ook maar heen
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Wordt een flinke meeting zo te zien! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.