Line-up
Degos & Re-Done
Thera
Geck-o
Meer info volgt als het bekend wordt.
Degos & Re-Done
Thera
Geck-o
Meer info volgt als het bekend wordt.
Moet ik je mond dichtapen zodat er geen onzin uit komt?wrote:Biscuit, er is ook een leuke zaal met 16 jarige meisjes ..
Owja?wrote:Wojooo!!! Peter vs Biscuit in het Brouwhuus op het hakkenplateau!!!!!
Maar vet natuurlijk dit, zeker aanwezigTheracords zelf geregeld of is het via Radstake gegaan?
Dichtapen? Wat is dat?wrote:Moet ik je mond dichtapen zodat er geen onzin uit komt?wrote:Biscuit, er is ook een leuke zaal met 16 jarige meisjes ..
met die grappen kon je vroeger komen. nu niet meer.
limburgs voor Dichttapen.wrote:Dichtapen? Wat is dat?wrote:Moet ik je mond dichtapen zodat er geen onzin uit komt?wrote:Biscuit, er is ook een leuke zaal met 16 jarige meisjes ..
met die grappen kon je vroeger komen. nu niet meer.
wrote:Je bent een vergeten cd in een doos van 2 m bij 3 m.
Per koerier naar laten daar brengen en retour omdat t een gevoelige cd is.
simpel toch?

evengoed kom ikwrote:Peultjes en ik komen uit Aalten![]()
En-er-gy komt volgens mij uit Venray. Ver weg dus
Ik zal speciaal voor deze gelegenheid verbaasd gaan kijken.wrote:Juist mooi als het 16+ wordt. Lekker kloten (en nee, niet verkeerd denken).
Gewoon genieten van verbaasde gezichten en prachtige moves.
Is wel een uurtje van Nijmegen af hoorwrote:evengoed kom ikwrote:Peultjes en ik komen uit Aalten![]()
En-er-gy komt volgens mij uit Venray. Ver weg dus![]()
Is bij nijmegen om de hoek....
Haha goed zo.wrote:Ik zal speciaal voor deze gelegenheid verbaasd gaan kijken.wrote:Juist mooi als het 16+ wordt. Lekker kloten (en nee, niet verkeerd denken).
Gewoon genieten van verbaasde gezichten en prachtige moves.