Vind line up nog wel boven verwachting
De variatie en originaliteit spat er weer vanaf!
Dat zeg je nou. Maar dat is zo.wrote:Dat mensen hier nog heen willen
Eens, vind hem ook minder interessant geworden. Laatste solo is ook al wel even geleden of lijkt dat zo?wrote:Wie zit er eigenlijk nog te wachten op Crypsis? Die wordt ook alleen maar geboekt omdat ie bij Most Wanted/MiM zit. Hoor vrijwel nooit dat iemand fan van de (huidige) Crypsis is
Dit! Maar goed je kon weten dat dit ongeveer de line-up ging wordenwrote:ik zou opzich wel naar dit feest willen door de hype en locatie. Maar een Luna, AoR, Crypsis, Denekamps Gespuis en MM zit ik gewoon totaal niet op te wachten.
B-front radical zou echt geniaal zijn ja, maar volgens mij gaat die collab nooit komen.wrote:Wat betreft je vraag; ik had niet echt een andere line-up verwacht. Dit is PRECIES de line-up (op Keltek na) dieik op pagina 3 in dit topic voorspelde haha. Dat zegt een hoop. Ik zou het vet vinden als Radical vs B-Front, Phuture Noize en een MYST had gestaan. Dat zou vernieuwend zijn op dit event. Maar dat is totaal onrealistisch, want hij heeft totaal geen affiniteit met hun.
Dan doe mij toch maar voor de 7e keer Phuture Noize dan Crypsis/ AoR/ E-Force haha.wrote: Daarin tegen ben ik juist blij dat Phuture noize en myst er niet staan die heb ik afgelopen maanden al op elk feest gezien. Welgeteld 6 keer phuture live gezien in afgelopen 2 maanden
Ze kunnen niet elk jaar dezelfde line-up neerzetten he...wrote:Ben wel beetje verbaasd dat hard driver er niet staat, toch al veel collabs gemaakt met elkaar
oh ja sorry vergeten dat ie er vorig jaar stond :pwrote:Ze kunnen niet elk jaar dezelfde line-up neerzetten he...wrote:Ben wel beetje verbaasd dat hard driver er niet staat, toch al veel collabs gemaakt met elkaar
Zou hij die überhaupt neer mogen zetten van Most Wanted?wrote: Ik zou het vet vinden als Radical vs B-Front, Phuture Noize en een MYST had gestaan. Dat zou vernieuwend zijn op dit event. Maar dat is totaal onrealistisch, want hij heeft totaal geen affiniteit met hun.
wrote:Ze kunnen niet elk jaar dezelfde line-up neerzetten he...wrote:Ben wel beetje verbaasd dat hard driver er niet staat, toch al veel collabs gemaakt met elkaar
Inderdaad, wat is die allemaal aan het doen tegenwoordig?wrote:Eens, vind hem ook minder interessant geworden. Laatste solo is ook al wel even geleden of lijkt dat zo?wrote:Wie zit er eigenlijk nog te wachten op Crypsis? Die wordt ook alleen maar geboekt omdat ie bij Most Wanted/MiM zit. Hoor vrijwel nooit dat iemand fan van de (huidige) Crypsis is
Wat had je dan verwacht voor dit feest?wrote:wrote:Deze line-up![]()
Samen met chain reaction het vlaggenzwaaien oefenen?wrote:Inderdaad, wat is die allemaal aan het doen tegenwoordig?wrote:Eens, vind hem ook minder interessant geworden. Laatste solo is ook al wel even geleden of lijkt dat zo?wrote:Wie zit er eigenlijk nog te wachten op Crypsis? Die wordt ook alleen maar geboekt omdat ie bij Most Wanted/MiM zit. Hoor vrijwel nooit dat iemand fan van de (huidige) Crypsis is