Als een feest de eerste dag direct uitverkoopt dan wordt er uiteraard over gesproken. Echter is dit een dikke verdubbeling van vorige jaar qua aantal.. Ik had ook echt niet verwacht dat de kaarten in 2 uur weg zouden zijn. Denk trouwens inderdaad ook dat het aantal verkochte kaarten wel over de 6000 zit. Maar zeker weten kun je dat nooit als een organisatie verder daar niets over prijs geeft.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Line up mag wel eens bekend worden.
Zal wel weer een banner hangen op Supremacy net zoals vorig jaar.wrote:Line up mag wel eens bekend worden.
D
Hardtraxx Veteran
Hopen dat iemand foto maakt want ik banner nie
Badum tsss..wrote:Hopen dat iemand foto maakt want ik banner nie
Maar idd, line-up mag wel eens komen
wrote:Hopen dat iemand foto maakt want ik banner nie
Vul maar inwrote:Line up mag wel eens bekend worden.
Radical
Radical Live
Radical + MiM act
Radical + niet Mim act
Radical + Harcore Act
Denekamps Gespuis
Minus Militia
Crypsis
Act of Rage
Chain Reaction
Luna
2 andere raw acts
Artifact en Warface, klaarwrote:Vul maar inwrote:Line up mag wel eens bekend worden.
Radical
Radical Live
Radical + MiM act
Radical + niet Mim act
Radical + Harcore Act
Denekamps Gespuis
Minus Militia
Crypsis
Act of Rage
Chain Reaction
Luna
2 andere raw acts
Denk dan eerder D-Sturb ipv Artifact...
D
Hardtraxx Veteran
Kun je grotendeels idd wel invullen. Hoop op paar leuke verrassingen. Net als Regain, Szp, D-Sturb op eerdere edities.
Dit idee heb ik op het moment ook haha, het leeft niet echtwrote:Dat weet ik, maar je hoort er helemaal niks over, dat bedoelde ik met "overschatten". Je hoort er eigenlijk ook niemand over praten verder.
Wat betreft de line up denk ik (gezien zijn collabs op het album en deels voorspelbaarheid) dat die er ongeveer zo uit zal zien:
Keltek
D-Sturb
Act of Rage
Digital Punk
Radical Live
Warface
Minus Militia Live
N-Vitral
Denekamps Gespuis
Keltek
D-Sturb
Act of Rage
Digital Punk
Radical Live
Warface
Minus Militia Live
N-Vitral
Denekamps Gespuis
Lijkt me goud om te zienwrote:Wat betreft de line up denk ik (gezien zijn collabs op het album en deels voorspelbaarheid) dat die er ongeveer zo uit zal zien:
Keltek
D-Sturb
Act of Rage
Digital Punk
Radical Live
Warface
Minus Militia Live
N-Vitral
Denekamps Gespuis
Komt vaak genoeg voor op pak 'm beet Qlimaxwrote:Lijkt me goud om te zienal die bomgordel/masker dragers bouncen op Down to Earth
Crypsis szp en act of rage zijn wel zekerheidjes denk ik. N vitral grote kans op. Denekamps Gespuis betwijfel ik beetje :p
Baaswrote:Hopen dat iemand foto maakt want ik banner nie
D
Hardtraxx Veteran
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 47 minutes ago
Hahawrote:Hopen dat iemand foto maakt want ik banner nie
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Teveel feesten en als ik kijk in mijn eigen omgeving hebben best wel wat mensen het ook een beetje gehad met Radical.wrote:Dat weet ik, maar je hoort er helemaal niks over, dat bedoelde ik met "overschatten". Je hoort er eigenlijk ook niemand over praten verder.
Heb zelf ook niet veel met Radical, maar toch erg benieuwd naar de nieuwe locatie. En aangezien The One Man Army wel erg vet was, geef ik t maar een kans. Nu nog hopen op 1 of 2 verrassende namen op de line up.wrote:Teveel feesten en als ik kijk in mijn eigen omgeving hebben best wel wat mensen het ook een beetje gehad met Radical.wrote:Dat weet ik, maar je hoort er helemaal niks over, dat bedoelde ik met "overschatten". Je hoort er eigenlijk ook niemand over praten verder.
https://www.facebook.com/RadicalRedempt ... 817616541/
Making of.. maar is deze plaat dan het anthem?
Making of.. maar is deze plaat dan het anthem?
Lijkt mij wel.
Vet idee om het eens op zo’n manier te doen. Heel erg benieuwd naar het anthem en benieuwd of deze TOMA kan overtreffen. Dat is voor mij toch wel een van de beste raw anthems van de afgelopen jaren
Vet idee om het eens op zo’n manier te doen. Heel erg benieuwd naar het anthem en benieuwd of deze TOMA kan overtreffen. Dat is voor mij toch wel een van de beste raw anthems van de afgelopen jaren
Dat lijkt mij juist niet. Er stond op zijn FB dat deze track op Supremacy wordt gepremiered. Of dat klopte dus niet.
Line up:
-Radical Redemption live
-Minus Militia live
-Warface
-E-force
-D-Sturb
-Act of Rage
-Crypsis
-Denekamps Gespuis
-Regain
-N-Vitral
-High Voltage
-Luna
-Mc Nolz
-Radical Redemption live
-Minus Militia live
-Warface
-E-force
-D-Sturb
-Act of Rage
-Crypsis
-Denekamps Gespuis
-Regain
-N-Vitral
-High Voltage
-Luna
-Mc Nolz
Je zou toch zeggen dat ze op een gegeven moment hier niet meer mee weg moeten kunnen komen...wrote:Line up:
-Radical Redemption live
-Minus Militia live
-Warface
-E-force
-D-Sturb
-Act of Rage
-Crypsis
-Denekamps Gespuis
-Regain
-N-Vitral
-High Voltage
-Luna