Tot 5 idd, maar dan is er dus zeker ook ruimte voor iedereen om wat dieper te gaan. En Rik draait ook 2 setjes natuurlijk 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Deze lineup zag ik niet echt aankomen zeg, met als grootste verrassing natuurlijk Wavo. Dit is met de lineup aankondiging ineens een zekerheidje geworden 
Wavolizer is niet helemaal mijn ding, maar ik ga denk toch een kaartje halen, want de rest vind ik allemaal erg tof
.
Goed idee, vind mn pa vast gezelligwrote:Bij jou dus afteren
Ik kan me wel gedragen hoor als het moetwrote:Goed idee, vind mn pa vast gezellig![]()
Eigenlijk dus Qult 2.0, ik had stiekem op meer variatie verwacht, hopelijk opent Geck-o met wat onvervalste techno. 
Ik vind dat er weldegelijk meer variatie in zit, zo met een Wavolizer in de line-up.wrote:Eigenlijk dus Qult 2.0, ik had stiekem op meer variatie verwacht, hopelijk opent Geck-o met wat onvervalste techno.
Niet helemaal mee eens, hoewel we natuurlijk niet weten hoe Gecko zelf gaat openen. Op Qult had je naar mijn idee een iets breder programma met o.a. ook house, techno, hardstyle, harddance, dat soort spul. Puur gekeken naar de namen is alleen Wavo hier ECHT anders.
Hier heb je natuurlijk wel maar te maken met 1 zaal, dat ook maar tot 5 uur open is, en langere sets dan op QULT. Dan kun je niet een subground dj en een techno dj en een harddance dj en een hardstyle dj en ... neerzetten. Maar je kan er met deze lineup wel van uitgaan dat dat allemaal langskomt.
Voor mijn gevoel bood QULT ook een soort van schijnvariatie aan. De lineup lijkt divers, maar toch komt er veel van hetzelfde langs. Dat kon komen doordat ik op de verkeerde edities aanwezig was, maar ik denk zelf dat het meer aan de geboekte dj's lag. De lineups op zich waren divers, maar de dj's individueel draaiden niet zo super spannend. Je hebt dan 1 blok dit, 1 blok dat, en voor mijn gevoel vooral Rik en Lex die er wat spannenders van maken door ook binnen een set te variëren. Dat wordt hier ook de kracht van.
EDIT: Suggesties zijn ook altijd welkom trouwens
Voor mijn gevoel bood QULT ook een soort van schijnvariatie aan. De lineup lijkt divers, maar toch komt er veel van hetzelfde langs. Dat kon komen doordat ik op de verkeerde edities aanwezig was, maar ik denk zelf dat het meer aan de geboekte dj's lag. De lineups op zich waren divers, maar de dj's individueel draaiden niet zo super spannend. Je hebt dan 1 blok dit, 1 blok dat, en voor mijn gevoel vooral Rik en Lex die er wat spannenders van maken door ook binnen een set te variëren. Dat wordt hier ook de kracht van.
EDIT: Suggesties zijn ook altijd welkom trouwens
Last edited by PNXRMX on , edited 1 time in total.
In dat geval is zeker goed dat Rik EN Lex hier staan
Denk inderdaad dat die twee namen het meest 'onvoorspelbaar' zijn. Asys heb ik de laatste tijd niet zo heel veel (meer) mee, maar goed, er moet ook gegeten worden 
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Op Acid Hell doe ik graag een dansje
Goedzo knulwrote:Sowieso aanwezig![]()
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Ticket te koop.
PM voor meer info.
PM voor meer info.
Mensen, ik ga met de auto en heb nog tot 3 plekken over
Iemand uit (de buurt van) Den Bosch die mee wilt rijden? Scheelt voor iedereen geld en het is voor mij gezelliger dan alleen rijden
Stuur maar een pb bij interesse.
Alleen? Jij?wrote:Mensen, ik ga met de auto en heb nog tot 3 plekken overIemand uit (de buurt van) Den Bosch die mee wilt rijden? Scheelt voor iedereen geld en het is voor mij gezelliger dan alleen rijden
Jij én alleen naar een feest verbaasde me, maar als je het zo schetst dan is het al wat minder moeilijk te bevatten.wrote:Ik reis alleen jaIs dat zo raar?
Wil erg graag maar twijfel nogal
Net verhuisd naar mijn nieuwe appartement en dat kost klauwen met geld
Net verhuisd naar mijn nieuwe appartement en dat kost klauwen met geld
Maar een uur Bold Action en anderhalf uur ASYS. 
Dirk nog plek over? Woon wel in Utrechtwrote:Mensen, ik ga met de auto en heb nog tot 3 plekken overIemand uit (de buurt van) Den Bosch die mee wilt rijden? Scheelt voor iedereen geld en het is voor mij gezelliger dan alleen rijden
Who was there
Nobody has said they're going yet.