Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Weer van die lelijke krachteloze kicks. Het enige boeiende aan dit nummer is de melodie in de eerste climax.
Kick doet me denken aan paar jaar terug, toen onze hond nog een puppy was en zo hoog blaftte.
Die thumbnail geeft wel aardig weer waar die kicks me aan doen denken
Crypsis classic set
De set waar ik in eerste instantie het minst naar uitkeek
De set waar ik in eerste instantie het minst naar uitkeek
Had liever Killshot en D-sturb andersom gezien. Voor de rest, prima TT.
Aanwezig, zie wel wat er van komt. Vooral zin in Delete, Crypsis, Regain en Warface. AA Live kan vet zijn, maar ook flink tegenvallen.
Ben er zelf niet bij, maar vind het wel tof dat Crypsis een classic set draait! Goeie zet
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Niet verkeerd Killshot op die tijd. Even bijkomen van Regain om vervolgens weer vol gas te gaan geven bij Aggressive Act 
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Delete wat vroeg, maar verder kan ik er wel mee leven. Erg veel zin in! Benieuwd hoe het met de kvk is? Zal het weer uitverkocht gaan?
Ondanks dat ik er geen voorstander van ben, vind ik het toch knap dat Supremacy altijd weer (veel) nieuwe/unieke liveacts weet te fixen 
Dat is het enige nog boeiende van Crypsis, zijn classics (sets)! Is een goeie maar ook zeker verstandige zetwrote:maar vind het wel tof dat Crypsis een classic set draait! Goeie zet
Prima TT. Delete wel opvallend vroeg. Alleen van 03:00 tot 04:30 is een beetje mwa. Wel het voordeel van alleen maar liveset dat artiesten die je iets minder boeien ook maar een half uurtje draaien. Fijn dat ze Agressive Act en Rebelion achter elkaar geprogrammeerd hebben. Word een uur uur lang rammen geblazen

Dacht precies hetzelfdewrote:Niet verkeerd Killshot op die tijd. Even bijkomen van Regain om vervolgens weer vol gas te gaan geven bij Aggressive Act
Ben het volledig met je eens! Tracks als 'The E' en zo zijn niet best haha, terwijl zijn classics wel echt bruut zijn.wrote:Dat is het enige nog boeiende van Crypsis, zijn classics (sets)! Is een goeie maar ook zeker verstandige zetwrote:maar vind het wel tof dat Crypsis een classic set draait! Goeie zetIk denk dat hij anders flink zou tegenvallen
Die Unlike Others set vond ik op Defqon ook echt heel vet, dus beter geven ze Crypsis tegenwoordig vaker classicsetjes
Ik krijg echt ziektes van deze timetable. Niet om de namen o.i.d. maar meer omdat alles live is.
2014 Penoze Livewrote:Ik krijg echt ziektes van deze timetable. Niet om de namen o.i.d. maar meer omdat alles live is.
21:00 - 23:15: De Vier (GEMS, Unchained, Bouncing Ball, D-Droned)
23:15 - 23:45: Outbreak LIVE
23:45 - 00:30: Ran-D & Hard Driver LIVE
00:30 - 01:00: The R3belz LIVE
01:00 - 01:30: Phuture Noize LIVE
01:30 - 02:00: B-Front LIVE
02:00 - 02:45: E-Force & Digital Punk LIVE
02:45 - 03:45: The Prophet (LOUDER showcase)
03:45 - 04:30: Alpha² & Frequencerz LIVE
04:30 - 05:15: Dj Thera LIVE
05:15 - 06:00: Warface LIVE
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Kan niet wachte hierop 
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Denk elke keer dat het 2 area's zijn, omdat er zoveel namen staanwrote:
A
Dit

en ditwrote:Ik krijg echt ziektes van deze timetable. Niet om de namen o.i.d. maar meer omdat alles live is.
wat lijkt dit me een kutfeest zegwrote:Denk elke keer dat het 2 area's zijn, omdat er zoveel namen staanwrote:img
Who was there
Nobody has said they're going yet.