Ik heb er best wel zin in juaaa ;D
Reverze 2010 official trailer
En je hoort ook al een stukje van het anthem volgens mij, en ik heb geen idee wie het gemaakt heeft
Ja zoiets dacht ik ook al.wrote:Mooie trailer en ik proef een brennan heart deuntje?
zat ook aan a-lusion te denkenwrote:Ja zoiets dacht ik ook al.wrote:Mooie trailer en ik proef een brennan heart deuntje?
Jezus gast, je hebt bijna 2500 posts en kan nog steeds geen brennan heart track herkennen? Showtek? A-lusion?wrote:miss showtek
Ja inderdaad, 't weergeeft goed de sound van Brennan Heart!wrote:De 'anthem' doet me denken aan City of Intensity... ( decibel 09 anthem)
Benieuwd op die RemixHet feest nadert, de kaartenkoorts stijgt dus wie nog geen tickets heeft kan er best niet meer te lang mee wachten !
Het anthem + de remix van het anthem zijn klaar en verschijnen volgende week online !
In de aanloop naar het feest zal de komende maand nog een pak informatie, interviews, previews enz volgen dus...stay tuned !
Toch allemaal al onze Twitter aan't volgen ?![]()
http://twitter.com/bassevents
wtf beste anthem van 2009 imo, maargoed het zal welwrote:heel veel mensen vonden het anthem van 2009 lelijk, maar ik vind hem nog steeds echt vet eigenlijk, die melodie vind ik echt dik!
Als zany net zo´n anthem maakt als Maximum Force hoeft het van mij niet
waaromwrote:Jezus gast, je hebt bijna 2500 posts en kan nog steeds geen brennan heart track herkennen? Showtek? A-lusion?wrote:miss showtek