wrote: Beetje jammer dat ze stilletjes ertussen gebruiken, maar dat zal wel zijn om rippen tegen te gaan....
Toch nog wel n mooie anthem
wrote: Beetje jammer dat ze stilletjes ertussen gebruiken, maar dat zal wel zijn om rippen tegen te gaan....
taalwrote:Reverze Revelations - Interview
Bass Events had al eerder vermeld dat er interviews gingen verschijnen!
Hierbij hebben ze het eerste interview vrijgegeven.
En dit met niemand minder dan Mark With a K. Bekijk het hier! © PartyIndustries.be
View on YouTube
Reverze verkoopt wel uit denk ik. Er wordt in België een flinke reclamecampagne op losgelaten.wrote:Iemand enig idee of dit uitverkocht raakt?? Wil eigenlijk eerst ff carnavallen en als ik dan nog geld heb kaartje kopen :p
Vind dat indd ook raar! Hhmm toch nog maar overwegen om voor carnaval een kaartje te kopen dan....wrote:Reverze verkoopt wel uit denk ik. Er wordt in België een flinke reclamecampagne op losgelaten.wrote:Iemand enig idee of dit uitverkocht raakt?? Wil eigenlijk eerst ff carnavallen en als ik dan nog geld heb kaartje kopen :p
Toch blijf ik het een gek concept vinden dat je die VIP ruimte zo uitgebreid maakt met een totaal andere line-up. Soort van 2 feesten in 2 zalen onder 1 naam.
Ik zou niet gaan lopen als ik jou was hahaha. Tis van en naar +/- een kwartiertje met de metro. In de ochtend vertrekken er ook extra metro's vanaf het Sportpaleis naar het station.wrote:Word mooi feestje, hoe ver is het eigenlijk lopen van Sportpaleis naar station?
wrote:Heb er echt zin in 10 DAGEN