Past

Reverze Dimensions, februari 2013

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Sportpaleis
Noisecontrollers / Coone / Frontliner / Brennan Heart / Psyko Punkz / D-Block & S-te-Fan / Ran-D Live / Isaac / Mark with a K / Crypsis Live / Korsakoff / Da Tweekaz / Darkraver / Hard Driver Live / Ruthless / Reverze Flashback / Dr. Rude / MC Villain

Lotto Arena
Adaro / Angerfist Live / B-Front / Code Black / Frequencerz Live / Noize Suppressor / Audiofreq Live / Endymion / Radical Redemption Live / Deepack / Josh & Wesz Live / Davoodi / Phuture Noize / Bestien / Demon Phunk Live / Def Toys / Akyra / Qrank / MC Chucky / MC DV8
bron: Bass Events facebook
H
Hardtraxxer
191 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Ik vrees Coone voor anthem.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Zal dan wel weer midden op de avond in de Lotto Arena B-Front, Frequencerz, RR, etc. zijn, en daarna kun je lekker naar D-Block & S-Te-Fan & Coone in de andere zaal.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ken ik alweer leuke line-up etc, maar dan komt de timetable. Coone staat om 5:00 en crypsis om 3:00 and so on..
Hardtraxx Veteran
3211 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Ik hoop op Noisecontrollers en of Frontliner :loving:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Sportpaleis
Noisecontrollers / Coone / Frontliner / Brennan Heart / Psyko Punkz / D-Block & S-te-Fan / Ran-D Live / Isaac / Mark with a K / Crypsis Live / Korsakoff / Da Tweekaz / Darkraver / Hard Driver Live / Ruthless / Reverze Flashback / Dr. Rude / MC Villain

Lotto Arena
Adaro / Angerfist Live / B-Front / Code Black / Frequencerz Live / Noize Suppressor / Audiofreq Live / Endymion / Radical Redemption Live / Deepack / Josh & Wesz Live / Davoodi / Phuture Noize / Bestien / Demon Phunk Live / Def Toys / Akyra / Qrank / MC Chucky / MC DV8

Wordt weer veel heen en weer lopen in dat doolhof vrees ik :/
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Cool dat ze het voor elkaar gekregen om in beide areas jump te zetten dit jaar zeg.. En nog best veel jump artiesten in Area 2 ook, daar ben je voor 23.00 niet van af. >.<
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Zeer spijtig dat er dit jaar terug tek is in de Lotto Arena :/ Voor de rest is 't wel leuk :thumbup:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
9 niet-hardstyle artiesten in de Lotto Arena
8 hardstyle artiesten waarvan 4 live= 30 min per set.

Erg veel hardstyle zal er dus niet zijn in de Lotto Arena, spijtig.
Y
Hardtraxxer
69 posts member since 2012
last seen May 2015
aanwezig voor het 3de jaar op rij :) altijd vet feestje dit :)
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
echt waardeloos die indeling :cry:
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
93Wesley93 wrote:Cool dat ze het voor elkaar gekregen om in beide areas jump te zetten dit jaar zeg.. En nog best veel jump artiesten in Area 2 ook, daar ben je voor 23.00 niet van af. >.<
Misschien zijn er nog heel veel "Tek" battles (vs'n) ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
buiten Akyra vs Qrank zie ik niet echt logische vs'en voor de lotto arena wat tek betreft
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
aangezien eventtravel geen busreizen hiernaartoe regelt, wat is de makkelijkste manier om hier naar toe te gaan ? trein? andere reisorganisatie ?
Hardtraxx Veteran
3211 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Davy wrote:aangezien eventtravel geen busreizen hiernaartoe regelt, wat is de makkelijkste manier om hier naar toe te gaan ? trein? andere reisorganisatie ?
Met de trein of carpoolen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Davy wrote:aangezien eventtravel geen busreizen hiernaartoe regelt, wat is de makkelijkste manier om hier naar toe te gaan ? trein? andere reisorganisatie ?
Trein naar Antwerpen Centraal, in het station zelf rijdt een metro rechtstreeks naar het sportpaleis ;)
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Davy wrote:andere reisorganisatie ?
Jazeker! The Party Express organiseert bustours.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 25 days ago
nielstil wrote:
Trein naar Antwerpen Centraal, in het station zelf rijdt een metro rechtstreeks naar het sportpaleis ;)
Met gratis drugscontrole in een of ander achterkamertje door norse Belgische agenten :thumbsup: .
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Gvd, kutindeling. Was eigenlijk al te denken dat er een keerzijde zou zijn, deze line up is eigenlijk al "te goed" voor Reverze. Bass Events zijn en blijven een bende faalhazen.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Jonas wrote:deze line up is eigenlijk al "te goed" voor Reverze
:huh:

ga je nu zeike omdat de line-up te goed is? xd
S
nielstil wrote:

Ja dat moet toch op Hardtraxx. Als de vraag naar bananen stijgt eten deze jongens ze ook niet meer hoor, dan zijn ze te commercieel.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Waarom zit je hier überhaupt Spablauw xd ?
S
Off Topic is wel lache, uit verveling en om de hardstyle releases in het oog te houden. En de mening van mensen te lezen.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
nielstil wrote:

Nee je begrijpt me verkeerd. Ik klaag absoluut niet over line up :D. Maar ik wil maar zeggen dat je Bass Events qua line-up en indeling absoluut niet te vergelijken is met B2s of Q-dance. Wat ik wou zeggen is, ofwel is de line-up slecht ofwel de indeling rampzalig. Het is nooit alletwee goed :).
W
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2011
last seen Nov 2014
benieuwd naar Phuture Noize hun set :)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 7 minutes ago