bron: Bass Events facebookSportpaleis
Noisecontrollers / Coone / Frontliner / Brennan Heart / Psyko Punkz / D-Block & S-te-Fan / Ran-D Live / Isaac / Mark with a K / Crypsis Live / Korsakoff / Da Tweekaz / Darkraver / Hard Driver Live / Ruthless / Reverze Flashback / Dr. Rude / MC Villain
Lotto Arena
Adaro / Angerfist Live / B-Front / Code Black / Frequencerz Live / Noize Suppressor / Audiofreq Live / Endymion / Radical Redemption Live / Deepack / Josh & Wesz Live / Davoodi / Phuture Noize / Bestien / Demon Phunk Live / Def Toys / Akyra / Qrank / MC Chucky / MC DV8
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxxer
191 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Ik vrees Coone voor anthem.
Zal dan wel weer midden op de avond in de Lotto Arena B-Front, Frequencerz, RR, etc. zijn, en daarna kun je lekker naar D-Block & S-Te-Fan & Coone in de andere zaal.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ken ik alweer leuke line-up etc, maar dan komt de timetable. Coone staat om 5:00 en crypsis om 3:00 and so on..
Ik hoop op Noisecontrollers en of Frontliner 
Sportpaleis
Noisecontrollers / Coone / Frontliner / Brennan Heart / Psyko Punkz / D-Block & S-te-Fan / Ran-D Live / Isaac / Mark with a K / Crypsis Live / Korsakoff / Da Tweekaz / Darkraver / Hard Driver Live / Ruthless / Reverze Flashback / Dr. Rude / MC Villain
Lotto Arena
Adaro / Angerfist Live / B-Front / Code Black / Frequencerz Live / Noize Suppressor / Audiofreq Live / Endymion / Radical Redemption Live / Deepack / Josh & Wesz Live / Davoodi / Phuture Noize / Bestien / Demon Phunk Live / Def Toys / Akyra / Qrank / MC Chucky / MC DV8
Wordt weer veel heen en weer lopen in dat doolhof vrees ik
Lotto Arena
Wordt weer veel heen en weer lopen in dat doolhof vrees ik
Cool dat ze het voor elkaar gekregen om in beide areas jump te zetten dit jaar zeg.. En nog best veel jump artiesten in Area 2 ook, daar ben je voor 23.00 niet van af. 
Zeer spijtig dat er dit jaar terug tek is in de Lotto Arena
Voor de rest is 't wel leuk 
9 niet-hardstyle artiesten in de Lotto Arena
8 hardstyle artiesten waarvan 4 live= 30 min per set.
Erg veel hardstyle zal er dus niet zijn in de Lotto Arena, spijtig.
8 hardstyle artiesten waarvan 4 live= 30 min per set.
Erg veel hardstyle zal er dus niet zijn in de Lotto Arena, spijtig.
Y
Hardtraxxer
69 posts member since 2012
last seen May 2015
aanwezig voor het 3de jaar op rij
altijd vet feestje dit 
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Misschien zijn er nog heel veel "Tek" battles (vs'n)wrote:Cool dat ze het voor elkaar gekregen om in beide areas jump te zetten dit jaar zeg.. En nog best veel jump artiesten in Area 2 ook, daar ben je voor 23.00 niet van af.
buiten Akyra vs Qrank zie ik niet echt logische vs'en voor de lotto arena wat tek betreft
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
aangezien eventtravel geen busreizen hiernaartoe regelt, wat is de makkelijkste manier om hier naar toe te gaan ? trein? andere reisorganisatie ?
Met de trein of carpoolenwrote:aangezien eventtravel geen busreizen hiernaartoe regelt, wat is de makkelijkste manier om hier naar toe te gaan ? trein? andere reisorganisatie ?
Trein naar Antwerpen Centraal, in het station zelf rijdt een metro rechtstreeks naar het sportpaleiswrote:aangezien eventtravel geen busreizen hiernaartoe regelt, wat is de makkelijkste manier om hier naar toe te gaan ? trein? andere reisorganisatie ?
Jazeker! The Party Express organiseert bustours.wrote:andere reisorganisatie ?
Met gratis drugscontrole in een of ander achterkamertje door norse Belgische agentenwrote:Trein naar Antwerpen Centraal, in het station zelf rijdt een metro rechtstreeks naar het sportpaleiswrote:aangezien eventtravel geen busreizen hiernaartoe regelt, wat is de makkelijkste manier om hier naar toe te gaan ? trein? andere reisorganisatie ?
Gvd, kutindeling. Was eigenlijk al te denken dat er een keerzijde zou zijn, deze line up is eigenlijk al "te goed" voor Reverze. Bass Events zijn en blijven een bende faalhazen.
wrote:deze line up is eigenlijk al "te goed" voor Reverze
ga je nu zeike omdat de line-up te goed is?
S
Ja dat moet toch op Hardtraxx. Als de vraag naar bananen stijgt eten deze jongens ze ook niet meer hoor, dan zijn ze te commercieel.wrote:wrote:deze line up is eigenlijk al "te goed" voor Reverze
Waarom zit je hier überhaupt Spablauw
?
S
Off Topic is wel lache, uit verveling en om de hardstyle releases in het oog te houden. En de mening van mensen te lezen.
Nee je begrijpt me verkeerd. Ik klaag absoluut niet over line upwrote:wrote:deze line up is eigenlijk al "te goed" voor Reverze
W
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2011
last seen Nov 2014
benieuwd naar Phuture Noize hun set 
Who was there
Nobody has said they're going yet.