Heerlijke lineup, hopen dat de wat rauwere namen in de Lotto Arena staan. Altijd lekker hard geluid daar
Belgium here I come!
Metro-kaartje is gratis.wrote:Lekkere line-up, zeker een optie dit. Word wel weer lastig om vrienden die meewillen te verzamelen, maar ik ga m'n best doen.![]()
Ik las trouwens ergens een iets dat de treinkaartjes gratis zijn icm een Reverze ticket. Weet iemand daar meer van? Ik heb het wel ergens op facebook gelezen dus het kan complete bullshit zijn.
Ik studeer nu 3 jaar in antwerpen en zit meer dan een uur per dag op de tram... nooit controle gehadwrote:Enkel de kaartjes voor in Antwerpen zelf naar het feest toe, dus die metro bijvoorbeeld.
die metro naar reverze is overvol vind gek dat er niemand controleert!wrote:Metro-kaartje is gratis.wrote:Lekkere line-up, zeker een optie dit. Word wel weer lastig om vrienden die meewillen te verzamelen, maar ik ga m'n best doen.![]()
Ik las trouwens ergens een iets dat de treinkaartjes gratis zijn icm een Reverze ticket. Weet iemand daar meer van? Ik heb het wel ergens op facebook gelezen dus het kan complete bullshit zijn.
2010 Brennan Heart - Revelationswrote:Hmmm, even Dirty Workz line-up artiesten bekijken:
Josh & Wesz
Hard Driver
isaac
DaTweekaz
Coone
Psyko Punkz
Psyko Punkz zijn al geweest, Hard Driver heeft vorig jaar het anthem van Bassleader gemaakt, dus hun vallen af. Ik hoop op Josh & Wesz.
16+wrote:Is dit een 16+ feest of een 18+ feest ? kan het niet op de site vinden
Doe maar niet, die hebben al een eeuwigheid niets boeiend uitgebracht als het aan mij ligt, en dat zie ik ook niet meer veranderen helaas. Laatste boeiende wat ik me kan herinneren van hun was I Wanna C Ya/Party Animal.wrote: Ergens hoop ik op Deepack als anthemmakers. xD