Poster: REVELATiON - All In One
Past

REVELATiON - All In One, november 2021

Time
– (Sun)
Price
€ 39,50 (excl. fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Heuj geen maatregelen die hier invloed op hebben!
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 11 days ago
Iemand al tickets ontvangen trouwens? Volgens de mail zouden ze 1 November verstuurd moeten zijn maar heb niks ontvangen, ook niet in de spambox.

Edit: Zie op facebook dat ze vannacht om 00:00 verzonden gaan worden, we wachten even af!
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
David_ wrote:@Rebirth: Gaan de deuren iets eerder open zodat we het begin van Jay Reeve niet hoeven te missen? In het verleden bij andere feestjes in 013 was er een aardige rij aan het begin en duurde het soms wel even om binnen te komen.
Ja, beter. Wij staan rond kwart voor 2 al voor de deur, denk ik. Gezellig man, zie ik je zaterdag weer.
Hardtraxxer
last seen 11 days ago
Remi wrote:
David_ wrote:@Rebirth: Gaan de deuren iets eerder open zodat we het begin van Jay Reeve niet hoeven te missen? In het verleden bij andere feestjes in 013 was er een aardige rij aan het begin en duurde het soms wel even om binnen te komen.
Ja, beter. Wij staan rond kwart voor 2 al voor de deur, denk ik. Gezellig man, zie ik je zaterdag weer.
Same here, of de deuren nou iets eerder opengaan of niet toch rond 13:45 voor de deur. Tot dan :cool:
Event Organizer
341 posts member since 2017
last seen 1 day ago
We hebben dit even gecheckt maar de deuren gaan stipt om 14.00 uur open. Verder zijn de tickets vannacht om 00.00 uur verzonden! We hebben er zin in om jullie zaterdag weer te zien!! ^^
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Rebirth Events wrote:
We hebben dit even gecheckt maar de deuren gaan stipt om 14.00 uur open. Verder zijn de tickets vannacht om 00.00 uur verzonden! We hebben er zin in om jullie zaterdag weer te zien!! ^^
Super fijn dat jullie feest kan doorgaan! Nog even met samengeknepen billetjes gezeten gister?

Hoop dat het top wordt, aan de lineup gaat het iig niet liggen :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen 11 days ago
Rebirth Events wrote:
Ah jammer, hopen dat het een beetje doorloopt in het begin dan :innocent:

Ook erg veel zin in, heel blij dat dit door kan gaan. Tot Zaterdag!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Proberen op tijd te zijn. Zin in :D

Heb het meest zin in B-Front, Phuture Noize en Devin Wild.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Wat is de beste optie (loopafstand/prijs) voor parkeren?
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Kwami wrote:Wat is de beste optie (loopafstand/prijs) voor parkeren?
https://www.prettigparkeren.nl/kaart/#! ... dag/16:00/
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
David_ wrote:Iemand al tickets ontvangen trouwens? Volgens de mail zouden ze 1 November verstuurd moeten zijn maar heb niks ontvangen, ook niet in de spambox.

Edit: Zie op facebook dat ze vannacht om 00:00 verzonden gaan worden, we wachten even af!
Ik heb nog geen mailtje gehad.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Ik heb drie tickets in de verkoop.
Helaas niet meer mogelijk om te gaan en tickets verkopen zonder er zelf reclame voor te maken zie ik niet gebeuren via dit Resale platform.

Dus bij deze: https://resale.seetickets.com/revelatio ... 021?page=2

Bij interesse kun je mij een PB sturen en dan is er vast ook nog wel iets mogelijk met de prijs.
Hardtraxxer
last seen 11 days ago
Goldenstyle wrote:
David_ wrote:Iemand al tickets ontvangen trouwens? Volgens de mail zouden ze 1 November verstuurd moeten zijn maar heb niks ontvangen, ook niet in de spambox.

Ik heb nog geen mailtje gehad.
Ik heb de tickets inmiddels wel binnen, als het goed is moet iedereen ze nu ontvangen hebben.
Event Organizer
341 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Yes! Iedereen die zijn tickets heeft gepersonaliseerd, heeft de tickets ontvangen. Mocht het zo zijn dat je ze nog niet hebt gehad dan kun je altijd via de bevestigingsmail naar je Order Status (onderaan) en ze daar downloaden. :)
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 32 minutes ago
Nu het bijna weekend is, enorm hyped geworden voor deze! :D Line Up is top dus daar gaat het zeker niet aan liggen. Hoop op beetje bewegingsruimte en acceptabel geluid en ik heb een gouden dag te pakken :thumbsup: Wel ellende met de treinen dit weekend zeg.... nog even kijken of het auto of OV wordt.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Rebirth Events wrote:
Heb je daar als organisatie geen zeggenschap over dan?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 days ago
heggenschaar wrote:
Rebirth Events wrote:
Heb je daar als organisatie geen zeggenschap over dan?
Zit denk ik wel meer achter dan gewoon even goed willen doen voor het publiek. Stel er gebeurt iets binnen (op het event) buiten de uren die aangevraagd zijn, zal dat mss met verzekeringen gedoe zijn. Wie is verantwoordelijk etc. Of gewoonweg de vergunningen die dit niet toelaten idk.
Artist
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Ik heb er zin in! Hopelijk zit de doorstroom een beetje mee en kunnen we meteen los! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
G.Z.I.GVDMME!!1
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Heel veel zin in dit feest.
Maar wel een kanttekening aan de organisatie: dat tweedehands ticket platform van jullie is drie keer niks.
Volgende keer gewoon op ticketswap, dan raak ik tenminste mijn kaart kwijt
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
@organisatie: Mag het geluid wat harder? Bvd.

Edit: was gelukkig snel opgelost
Last edited by patrickjeb on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 26 days ago
patrickjeb wrote:@organisatie: Mag het geluid wat harder? Bvd.
Haal die banaan uit je oor.
E
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2012
last seen Feb 2022
1/2 van Sound Rush stond in het publiek en z'n tweelingbroer draaide z'n setje in z'n eentje omdat hij 'geen zin had om te draaien'. :lol:
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 8 days ago
Emre wrote:1/2 van Sound Rush stond in het publiek en z'n tweelingbroer draaide z'n setje in z'n eentje omdat hij 'geen zin had om te draaien'. :lol:
Ga me niet zeggen dat jij net 20+ keer posts hebt gemaakt op HT terwijl je op een feest staat, terwijl je een perma hebt.
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
:lol: Oef..

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators