Prima vermaakt afgelopen zaterdag, al heeft het mijn (misschien te) hoge verwachtingen niet helemaal waargemaakt. Vond het gezien de bijna perfecte opbouw qua namen en timetable op het feest zelf een te hoog raw gehalte hebben. Ik had toch gehoopt op wat meer euforische setjes. Hoogtepunten waren de sets van B-Front, Ecstatic, Jay Reeve en Phuture Noize. B-Front was voor mij de set van de dag, opende met Horyzon - To The Stars en daarna nog platen als The Legacy of The Creators, nieuwe collab met Ecstatic, een nieuwe solo en mijn verzoeknummer Eternal Voice. Echt vollebak genoten met een leuk groepje in het midden van de zaal. Daarna kwam Phuture Noize op het podium om samen met B-Front al hun collabs te draaien. The Enigma
Set van Phuture Noize was ook tof, met name zijn oude platen waren genieten! Merkte wel op dat ik live een stuk minder heb met zijn nieuwe platen, ze missen voor mij een bepaalde vibe voor op de dansvloer. Na Phuture Noize vond ik het feest minder worden. Het was soms echt te druk waardoor sommige bezoekers irritant gingen doen door te duwen. Nog een paar keer van plek gewisseld maar kwam er niet meer lekker in. Devin Wild draaide nog wel een dikke set, al vond ik sommige platen niet helemaal goed doorkomen ofzo. Maar die kicks van Eternity gingen echt door merg en been, pff! Never Give Up in de set van Rejecta is ook nog wel het benoemen waard, wat een vette plaat blijft dat toch! Vlak voor Rebelion wegens omstandigheden naar huis moeten gaan helaas.
Nog credits naar de organisatie voor de vette visuals! Echt heel vet gedaan!
Nog credits naar de organisatie voor de vette visuals! Echt heel vet gedaan!