Wordt eerste feestje sinds Hardbass weer dus heb er ook enorm veel zin in! 
Zelfde hier.wrote:Wordt eerste feestje sinds Hardbass weer dus heb er ook enorm veel zin in!
Zelfde hier.wrote:Wordt eerste feestje sinds Hardbass weer dus heb er ook enorm veel zin in!
Inderdaadwrote:Ja, wordt wel eens tijd dat ik iemand van jullie ga zien.
Nu is de Hemkade niet al te groot dus zal vast geen probleem zijn!wrote:Inderdaadwrote:Ja, wordt wel eens tijd dat ik iemand van jullie ga zien.
Geen idee nog nooit geweest, maar je herkent mij wel makkelijkwrote:Nu is de Hemkade niet al te groot dus zal vast geen probleem zijn!wrote:Inderdaadwrote:Ja, wordt wel eens tijd dat ik iemand van jullie ga zien.
Waar staat dat het een uur korter is dan? Zou dus tot 5 zijnwrote:Wel jammer dat het een uurtje korter is.
Gewoon van 11 tot 6 dus.wrote:Nee is tot 7 uur oude tijd, 6 uur nieuwe tijd.
De klok gaat toch een uur terug dus komt op hetzelfde neerwrote:net zoals Knock out vorig jaar.. ging toen ook maar tot 6 uur door.. klote is dat, heb je nog energie over voor een uur. Houd het op
Dat wordt dus knallen op de beatwrote:Wel jammer, maarja dan maar vanaf het begin keihard losgaan. Gaan nu 3 vrienden zeker mee waarvan 1 die een wijf mee neemt wat ik niet ken, en misschien nog 1/2 mensen.
Als ze er goed uit ziet misschien wel ja.wrote:Dat wordt dus knallen op de beatwrote:Wel jammer, maarja dan maar vanaf het begin keihard losgaan. Gaan nu 3 vrienden zeker mee waarvan 1 die een wijf mee neemt wat ik niet ken, en misschien nog 1/2 mensen.
ja wel te weinigwrote:Dus dan duurt het gewoon 7 uur bij elkaar. Nice!