gewoon smerig die gain open zettenwrote:Door jou gaat het geluid dan harder?wrote:niet als ik daar aan het beuken benwrote:Whaaat The R3belsdaarvoor alleen al wil ik ernaartoe
alleen jammer dat het geluid daar zo smerig zacht staat
gas dr op
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxxer
248 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Aanwezig, dikke line-up
Wordt 6e keer alweer, tijd gaat snel
Wordt 6e keer alweer, tijd gaat snel
Nog meer mensen die gaan? Heb er nu alweer zin in, word me eerst volgende feestje.
Volgende week ff kaartjes halen! Bioweapon heb ik trouwens ook hoge verwachtingen van na Hard Bass!
Volgende week ff kaartjes halen! Bioweapon heb ik trouwens ook hoge verwachtingen van na Hard Bass!
Ik ga hier heen, 1 van de laatste feeskes voor me operatie
jahwel hoor
paar blikjes energy drank, en een berenburgje tegen de pijn 
Haha oke dan, nice!
Heb er zin, ga wss een beetje m'n verjaardag hier vieren met wat vrienden enzo.
Ben alleen wel 3 weken ervoor jarig, maar toch vind ik het wel een leuk idee.
Ben alleen wel 3 weken ervoor jarig, maar toch vind ik het wel een leuk idee.
Wat wordt het nou, ga je BoBben of zuipen?wrote:jahwel hoorpaar blikjes energy drank, en een berenburgje tegen de pijn
Ik zuip in ieder geval vrolijk mee, kijken hoe Headhunterz dronken bevalt
Lol, Headhunterz staat er niet eens. 
Ik ben bob, en Brennan heart bedoel je vastwrote:Wat wordt het nou, ga je BoBben of zuipen?wrote:jahwel hoorpaar blikjes energy drank, en een berenburgje tegen de pijn
![]()
Zie je, ik ben nou al dronken en vermaak me (en anderen) met m'n eigen teksten! Komt dus wel goedwrote:Lol, Headhunterz staat er niet eens.
Met hoeveel man ga je dan uit Sneek? Bob + drank...wrote:Ik ben bob, en Brennan heart bedoel je vastwrote:Wat wordt het nou, ga je BoBben of zuipen?wrote:jahwel hoorpaar blikjes energy drank, en een berenburgje tegen de pijn
![]()
En BH idd
Gaat wel gezellig worden denk ik zo.
Ik ga waarschijnlijk met een man of 5, kan meer of minder zijn.
Ik ga alleen met die maat die ook naar Q-Base was met mij 
D
Hardtraxxer
248 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Tuurlijk aanwezig. moet er draaien

Dan lijkt het me wel verstandig dat je erheen gaatwrote:Tuurlijk aanwezig. moet er draaien![]()
zelfde 'probleem' hier. Maar ga toch!wrote:Week erop tentamens, wordt hem dus niet. Hoewel aardig dichtbij... Hmm
Verheug me nu al op The R3bels, Bioweapon en Chain Reaction! 
Hey Donny, mocht ik nou komen van jou? 
Verboden voor olijfboompjes, dus helaaswrote:Hey Donny, mocht ik nou komen van jou?
Van mij wel!wrote:Verboden voor olijfboompjes, dus helaaswrote:Hey Donny, mocht ik nou komen van jou?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Dan geef ik mijn plaats aan danielwrote:Verboden voor olijfboompjes, dus helaaswrote:Hey Donny, mocht ik nou komen van jou?
Keigaafwrote:
Van mij wel!
Haha, je bent een schatwrote:Dan geef ik mijn plaats aan danielwrote: Verboden voor olijfboompjes, dus helaas
Who was there
Nobody has said they're going yet.