Als boeren en turken samen in Lucky zijn, maar dat lijkt me niet het geval tijden QuakeDance.wrote:Nog 1 nachtje en dan eerste keer Lucky. Ik hoorde gisteren op school dat er geregeld opstootjes zijn. Iemand die hier meer vanaf weet?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
6 posts member since 2010
last seen Jul 2012
Morgenavond aanwezig, echter heb ik nog muntjes uit de tijd dat ik 16/17 was en naar lucky ging. Die gele ronde munten met de tekst lucky, kan je daar nog mee betalen?
Hmm, durf ik niet te zegge, vorig jaar kon et geloof ik nog wel, weet nie of ze moeilijk doen... want ze hebbe al best een tijdje die blauwe
En ruzie's... op zaterdagavond zeker weten, op quakedance of dangerouzmind nog nooit gezien
En ruzie's... op zaterdagavond zeker weten, op quakedance of dangerouzmind nog nooit gezien
Dan ga ik ervan uit dat het vanavond ook wel goed zal gaanwrote:En ruzie's... op zaterdagavond zeker weten, op quakedance of dangerouzmind nog nooit gezien
Nog een paar uurtjes en dan gaan we lekker knallen!
.
Jawel is al veranderd, check de site maarwrote:Maar het is de naam niet gewordenwrote:Vip tickets gewonnen met het verzinnen van de titel voor de anthem!
Afgelopen periode konden jullie meedenken over de naam van de quake dance anthem.
We hebben een aantal leuke opties mogen ontvangen. Alleen zat helaas dé naam er voor ons niet bij.
De creatiefste meedenker ontvangt uiteraard wel 2x VIP kaarten, en dat is geworden:
Ik ben er ook bij vanavond! Benieuwd naar deze editie 
Nee die zijn niet meer geldig. Ze zijn nu ingeruild voor blauwe muntjes.wrote:Morgenavond aanwezig, echter heb ik nog muntjes uit de tijd dat ik 16/17 was en naar lucky ging. Die gele ronde munten met de tekst lucky, kan je daar nog mee betalen?
Zekerswrote:lekker op de fiets, bij -6. Wohoo
Ik heb m'n pillenshirt aan vanavond (terwijl ik compleet nuchter blijf
), dus spreek me maar aan als je me ziet. 
He Arnout haha, wist niet dat jij op Hardtraxx zatwrote:Zekerswrote:lekker op de fiets, bij -6. Wohoo!!
Tot vanavond he
ik kon gratis vip ticket krijgen maar heb geen vervoer 
Het is ook wel echt een pokke eind van Venlo naar Rijssenwrote:ik kon gratis vip ticket krijgen maar heb geen vervoer
Mag ik hem overnemen dan?wrote:ik kon gratis vip ticket krijgen maar heb geen vervoer
Haha wou ik ook al vragen, totdat ik las dat hij er 1 KON krijgenwrote:Mag ik hem overnemen dan?wrote:ik kon gratis vip ticket krijgen maar heb geen vervoer
Haha Rickie, tis nog altijd Arnoud hewrote:He Arnout haha, wist niet dat jij op Hardtraxx zatwrote:Zekerswrote:lekker op de fiets, bij -6. Wohoo!!
![]()
Tot vanavond he
haha, check je vanavond
wrote:
Haha Rickie, tis nog altijd Arnoud he![]()
haha, check je vanavond
Hoe laat ben je binnen?
Veel plezier iedereen en succes CO2! Laat ze een poepie ruiken!
YESSSSSS
Tóch aanwezig hier! Knallen vanaf CO2. En kijk ook erg uit naar B-Front & Avio, eigenlijk hele line up wel
Zie jullie vnv

Tóch aanwezig hier! Knallen vanaf CO2. En kijk ook erg uit naar B-Front & Avio, eigenlijk hele line up wel
Zie jullie vnv
Gvd, door het weer geraak ik er niet :s ****ing heel mijn week naar de klote 
ik kon met dj mee gaan en die kont dat regelenwrote:Haha wou ik ook al vragen, totdat ik las dat hij er 1 KON krijgenwrote:Mag ik hem overnemen dan?wrote:ik kon gratis vip ticket krijgen maar heb geen vervoer
Who was there
Nobody has said they're going yet.