Ik quote jou, 10 minuten geleden op msn:wrote:ik ook zeker weten aanwezig, 125 km rijden
"3 december kan ik niet :'("
Jij verandert ook snel van gedachte
Ik quote jou, 10 minuten geleden op msn:wrote:ik ook zeker weten aanwezig, 125 km rijden
wrote:ik ook zeker weten aanwezig, 400 km rijden
Wat een feest was dat weerwrote:Ik hoop echt dat ik kan! Afgelopen vrijdag weer gehoord hoe mooi het geluid in Lucky is!
Lucky is de laatste tijd niet heel streng met leeftijden (op de zaterdagavond iig), hoor ik van mn broertje.wrote:Hmm, het is 17+, zal ik de gok wagen..
Uh, moet je hiervoor lid zijn van Salland Centraal, of kan je ook gewoon mailen? En is het dan gegarandeerd gratis toegang, of wordt dat verloot?wrote:Voor de lezers van salland centraal je kunt gratis naar Quakedance
Enigste wat je hoeft te doen is het land waar da tweekaz vandaan komen te mailen naar:
redactie@sallandcentraal.nl
Natuurlijk met je telefoonnummer en je adres
je hoeft geen lid te zijn salland centraal verloot 2x 2 kaarten dacht ik.wrote:Uh, moet je hiervoor lid zijn van Salland Centraal, of kan je ook gewoon mailen? En is het dan gegarandeerd gratis toegang, of wordt dat verloot?wrote:Voor de lezers van salland centraal je kunt gratis naar Quakedance
Enigste wat je hoeft te doen is het land waar da tweekaz vandaan komen te mailen naar:
redactie@sallandcentraal.nl
Natuurlijk met je telefoonnummer en je adres
Maar het is de naam niet gewordenwrote:Vip tickets gewonnen met het verzinnen van de titel voor de anthem!
Afgelopen periode konden jullie meedenken over de naam van de quake dance anthem.
We hebben een aantal leuke opties mogen ontvangen. Alleen zat helaas dé naam er voor ons niet bij.
De creatiefste meedenker ontvangt uiteraard wel 2x VIP kaarten, en dat is geworden: