Ook een ticket weten te bemachtigen, en ook de eerste keer Qlimax.
Aanwezig met oa JVDM
Aanwezig met oa JVDM
Zo'n setje als in 2011, dus met veel nieuwe nummers (wat ze waarschijnlijk al gingen doen) dan ben ik tevredenwrote:Echt enorm jammer van de Noisecontrollers, hoop dat ze iets speciaals voor Qlimax doen!
Vind die stem ook altijd genietenwrote:Zelfde zaal zelfde soort muziek maar verder totaal anderswrote:Op de valreep toch nog een ticket weten te bemachtigen. Ben normaal niet zo van de mainstream hardstyle, maar veel van mijn vrienden gingen en ergens heb ik toch het gevoel dat ik Qlimax ooit eens meegemaakt moet hebben.
Is het qua belevenis veel anders dan Hard Bass? Waarschijnlijk weet ik het antwoord al en is dat ja
Villian was vorig jaar ook aangekondigd door Qwrote:Weet iemand hoe het zit met de MC's op Qlimax?
Er staat altijd dat Ruffian de mc is maar vorig jaar stonden DV8 en MC Villian er ook, hoe zit dat?
Ooh oke die aankondiging van Villian had ik niet mee gekregen. Bedankt!wrote:Villian was vorig jaar ook aangekondigd door Qwrote:Weet iemand hoe het zit met de MC's op Qlimax?
Er staat altijd dat Ruffian de mc is maar vorig jaar stonden DV8 en MC Villian er ook, hoe zit dat?
Dv8 hoorden bij 1 act.
Het zal zeer waarschijnlijk nu dus gewoon alleen ruffian zijn
All we already knewwrote:http://www.q-dance.com/global/en/news/bekijk-de-all-you-need-know-van-qlimax-2013/
aal you need to know
Nou niet helemaal, wist niet dat er op station utrecht wat hinder waswrote:All we already knewwrote:http://www.q-dance.com/global/en/news/bekijk-de-all-you-need-know-van-qlimax-2013/
aal you need to know
Dit vind ik er altijd zo apart uit zien... snap het wel hoor, maar toch is het wel een beetje dubbel zo...Drugs
Het drugsbeleid in de GelreDome is zero-tolerance. Dit wil zeggen dat alle vormen van soft- en harddrugs niet zijn toegestaan. Wanneer je toch besluit om drugs mee te nemen naar Qlimax loop je het risico om overgedragen te worden aan de politie. Bezoekers die bij de entree onder invloed zijn worden de toegang geweigerd.
Unity
De vrijwilligers van Unity zullen hun kennis komen verspreiden onder de bezoekers van Qlimax. Ze geven objectief en 'open-minded' voorlichting over alcohol en andere drugs.
Als het goed is welwrote:Weet iemand of je daar oordoppen kan kopen?
Ja het zijn van die gele schuimdingen.wrote:Weet iemand of je daar oordoppen kan kopen?
of je gaat ff langs bij schonenberg horen en je hebt ze binne 5min!wrote:Ja het zijn van die gele schuimdingen.wrote:Weet iemand of je daar oordoppen kan kopen?
Als je ze nu nog bestelt bij http://www.noizezz.com/ dan heb je ze zaterdag in huis.
neewrote:Hopen jullie ook zo op een surprise-act van Frequencerz?
wrote:neewrote:Hopen jullie ook zo op een surprise-act van Frequencerz?
in 2010 was er 1 verder nog nooit dus vorig jaar was eerder een uitzondering.wrote:wrote:neewrote:Hopen jullie ook zo op een surprise-act van Frequencerz?![]()
Nog niemand die meer weet over de surprise acts? frequencerz hebben wel een goede kans maar vorig jaar waren er in totaal ook 3 suprise acts, dus er moeten er nog meer zijn?