Poster: Qlimax - Immortal Essence
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Qz. wrote:
Miwer wrote:
Qz. wrote: Gewoon om 21h binnen zijn. 2 uurtjes pompen op ACTI en dan haal je makkelijk nog de laatste trein naar huis. :thumbsup:
Tussen 21:00 en 22:00 zijn er normaal alleen mysterieuze geluidjes :P
Ik vond het al een vroege begintijd! Wel te merken dat ik geen qlimaxganger ben dus. :P
Hoelaat zijn jullie aanwezig bij het Gelredome denk je? Niet dat je binnen bent, maar dat je in de rij gaat staan. Als er überhaupt een rij is natuurlijk ;)
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Vaassenaar wrote:
Qz. wrote:Ik vond het al een vroege begintijd! Wel te merken dat ik geen qlimaxganger ben dus. :P
Hoelaat zijn jullie aanwezig bij het Gelredome denk je? Niet dat je binnen bent, maar dat je in de rij gaat staan. Als er überhaupt een rij is natuurlijk ;)
Interessante keuze om mij te quoten bij die vraag. :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja, en wat een vraag. :P
Hardtraxxer
last seen 4 days ago
Sorry, mijn eerste grote feest dus heb echt geen flauw idee. Die quote op Qz was niet echt handig idd :P

En, ik ben pas 17 dus vandaar dat ik graag wil weten hoelaat de meesten gaan want ik verwacht dat ze dan de minste mensen om ID vragen ;)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Vaassenaar wrote:Sorry, mijn eerste grote feest dus heb echt geen flauw idee. Die quote op Qz was niet echt handig idd :P

En, ik ben pas 17 dus vandaar dat ik graag wil weten hoelaat de meesten gaan want ik verwacht dat ze dan de minste mensen om ID vragen ;)
ID van iemand anders meenemen, veel plezier.

Mijn eerste grote feest was ook in het Gelredome dus dat gaat prettig worden !
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Vaassenaar wrote:Sorry, mijn eerste grote feest dus heb echt geen flauw idee. Die quote op Qz was niet echt handig idd :P

Vorig jaar stond ik om 20:30 ofzo in de rij(nog een half uur wachten dus voor je er in kon) en toen was het aardig druk al. (vooral buitenlanders dat wel)
Hardtraxxer
87 posts member since 2013
last seen Jun 2017

Bij mijn weten controleren ze alleen je ID als ze twijfelen of je wel 18 bent, vriendin van me ging vorig jaar ook naar Qlimax toen ze 17 was ook gelukt dus moet kunnen :)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Vassenaar, moet je anders ff aan SL678921 vragen hoe dat gaat, als je wordt gecontroleerd xd
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Bij hard bass een keer iemand met vals id voor me gehad die werd gewoon aan de politie overgeleverd. Identiteitsfraude geloof ik. Vind eigenlijk dat hier altijd wel makkelijk het advies wordt gegeven dat je iemand anders zijn id kaart moet meenemen maar zorg er wel voor dat je op die gene lijkt. Net even opgezocht boete is €360. En in ieder geval wel je eigen id kaart ook meenemen. Word je bij de controle gepakt kan je je in ieder geval bij de politie wel goed identificeren.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik neem de trein dat ik 10 over half 9 bij de Geldredome aankom. Ik heb er wel echt vreselijk veel zin in :yay: :yay:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
The Skribbler wrote:Vassenaar, moet je anders ff aan SL678921 vragen hoe dat gaat, als je wordt gecontroleerd xd
:lol:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Kevin-Raw wrote:
The Skribbler wrote:Vassenaar, moet je anders ff aan SL678921 vragen hoe dat gaat, als je wordt gecontroleerd xd
Hahah.

Gewoon voor de zekerheid id van iemand anders mee of je baard laten staan
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 1 day ago
teupie wrote:
Kevin-Raw wrote:
Hahah.

movember stylo
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
teupie wrote:
Kevin-Raw wrote:
Hahah.

exobassdinges
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Even pony mee gr.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Q-Dance wrote:Reminder: vandaag om 20:00 uur gaan de teruggekomen kaarten van Qlimax opnieuw in de verkoop. Zorg dat je klaar zit!

http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... -20-novem/
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Nou mensen, laatste setje van de noisecontrollers met zijn 2
Na Qlimax gaan ze ieder hun eigen weg helaas.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Miwer wrote:Nou mensen, laatste setje van de noisecontrollers met zijn 2
Nee.

Night of the DJ's - 7 december
We are Hardstyle - 26 december

Vanaf 1 januari gaan ze pas uit elkaar smart-ass ;)
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
pecola-tje wrote:
Miwer wrote:Nou mensen, laatste setje van de noisecontrollers met zijn 2
Nee.

Night of the DJ's - 7 december
We are Hardstyle - 26 december

Vanaf 1 januari gaan ze pas uit elkaar smart-ass ;)
Dat heb ik dan verkeerd begrepen, wat ik las was na Qlimax smart-ass ;)
Hardtraxxer
last seen 4 days ago
Echt enorm jammer van de Noisecontrollers, hoop dat ze iets speciaals voor Qlimax doen!
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Q-dance
De teruggekomen ‪#‎Qlimax‬ kaarten zijn nu in de verkoop:
http://qlimax.tickets.q-dance.nl
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Zo en toen was het helemaal uitverkocht.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Dat was ook al binnen 2 minuten op ongeveer :P
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Op de valreep toch nog een ticket weten te bemachtigen. Ben normaal niet zo van de mainstream hardstyle, maar veel van mijn vrienden gingen en ergens heb ik toch het gevoel dat ik Qlimax ooit eens meegemaakt moet hebben.

Is het qua belevenis veel anders dan Hard Bass? Waarschijnlijk weet ik het antwoord al en is dat ja :P
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
mrbubble456 wrote:Op de valreep toch nog een ticket weten te bemachtigen. Ben normaal niet zo van de mainstream hardstyle, maar veel van mijn vrienden gingen en ergens heb ik toch het gevoel dat ik Qlimax ooit eens meegemaakt moet hebben.

Is het qua belevenis veel anders dan Hard Bass? Waarschijnlijk weet ik het antwoord al en is dat ja :P
Zelfde zaal zelfde soort muziek maar verder totaal anders :P

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago