Poster: Qlimax - Immortal Essence
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Syztrax wrote:
rakkietakkie wrote:Privejet kost toch al gauw 150 euro
das nie duur voor een privejet :P
privejet kost al gauw in de 1500 euro of meer
Anders ga je er serieus op in.... :lol: :lol:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
HardstyleForEvah wrote:
Syztrax wrote:
Anders ga je er serieus op in.... :lol: :lol:
De Nederlandsche taal is te moeilijk voor je?

'Anders'. :')
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Syztrax wrote:
Shiiiiit, dan moet je 10 tickets verkopen toch?
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
rakkietakkie wrote:
Syztrax wrote:
Shiiiiit, dan moet je 10 tickets verkopen toch?
of 2 tommorrowlandtickets, de broer van een vriend verkocht daar een aantal van voor 800 per stuk, en dan ga je op mij klagen
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Heey bloemencorsoman, doe eens niet. Je kunt ook gewoon in de gaten hebben wanneer iets niet meer grappig is.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Heb ik ook... Bedoel, kijk jouw hoofd en leven zijn niet grappig.. *Da-dum tssch*...
:corn:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Maakt niks uit dat je niet in de gaten hebt wanneer je moet stoppen, autisten schatten dat namelijk nooit zo goed in.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Daveytl wrote:Maakt niks uit dat je niet in de gaten hebt wanneer je moet stoppen, autisten schatten dat namelijk nooit zo goed in.
ach, ga janken, bolle, dikkop... whatever je bent.... :lol:
Ja een grap, dat ben je hoe dan ook..
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Haha Davey eindbaas :lol:
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Blutonium Boy heeft ook nog geen boeking
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
rakkietakkie wrote:
Daveytl wrote:Maakt niks uit dat je niet in de gaten hebt wanneer je moet stoppen, autisten schatten dat namelijk nooit zo goed in.
ach, ga janken, bolle, dikkop... whatever je bent.... :lol:
Ja een grap, dat ben je hoe dan ook..
Mogen idd wel wat kilo's af, kun jij mij hier misschien mee helpen? Ik heb dr zelf namelijk nogal moeite mee.
B
Make love, not warcraft :(
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
bloemkool wrote:Make love, not warcraft :(
Ik wil die aflevering weer eens op tv zien :(
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Ach, NVM
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
opaa wrote:Blutonium Boy heeft ook nog geen boeking
grapje zeker? die vent kan je toch nie serieus nemen? die komt echt nie op qlimax
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Syztrax wrote:
grapje zeker? die vent kan je toch nie serieus nemen? die komt echt nie op qlimax
Hoezo, weet je dat niet meer? Van betrouwbare bronnen kregen wij toen te horen dat hij het anthem maakt? En opaa is altijd goed geïnformeerd, dus ga er maar van uit dat dit gewoon klopt ;)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Syztrax wrote:

Zie persoonlijk bericht ;)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
HardstyleForEvah wrote:
Syztrax wrote:
Hoezo, weet je dat niet meer? Van betrouwbare bronnen kregen wij toen te horen dat hij het anthem maakt? En opaa is altijd goed geïnformeerd, dus ga er maar van uit dat dit gewoon klopt ;)
Het is genoeg geweest.
N
Hardtraxxer
51 posts member since 2012
last seen May 2014
View on YouTube
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ja grappig man. :/
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 20 days ago
HardstyleForEvah wrote:
Syztrax wrote:
Het blijft niet grappig.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Syztrax wrote: of 2 tommorrowlandtickets, de broer van een vriend verkocht daar een aantal van voor 800 per stuk, en dan ga je op mij klagen
yo de broer van een vriend van me ze zus haar oma haar oom ziijn zus haar vriend zijn neef zijn zus haar moeder haar man zijn achternicht haar ex man zijn moeder haar broer zijn achteroma haar vooroma haar neef zijn broer zijn stiefbroer zijn achteroma haar petekind zijn moeder haar zus haar broer en daar een vriend van die kende een gozer en die had een zus die kende een jongen die had een zus en die zus kende een achternicht en die had een broer waarvan een vriend weer een goede vriend kende die had een zus die een neef kende waarvan de moeder een broer kende die een achteroma had en een overgrootoma daarvan kende een broer en zijn zoon kenden twee kleinzonen die allebei een jongen kende die een meisje kende die via een achterneef aan tickets kwam en hun oom kende een nicht die ze verkocht voor 700 euro
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Hoofdcoach wrote:
Syztrax wrote: of 2 tommorrowlandtickets, de broer van een vriend verkocht daar een aantal van voor 800 per stuk, en dan ga je op mij klagen
yo de broer van een vriend van me ze zus haar oma haar oom ziijn zus haar vriend zijn neef zijn zus haar moeder haar man zijn achternicht haar ex man zijn moeder haar broer zijn achteroma haar vooroma haar neef zijn broer zijn stiefbroer zijn achteroma haar petekind zijn moeder haar zus haar broer en daar een vriend van die kende een gozer en die had een zus die kende een jongen die had een zus en die zus kende een achternicht en die had een broer waarvan een vriend weer een goede vriend kende die had een zus die een neef kende waarvan de moeder een broer kende die een achteroma had en een overgrootoma daarvan kende een broer en zijn zoon kenden twee kleinzonen die allebei een jongen kende die een meisje kende die via een achterneef aan tickets kwam en hun oom kende een nicht die ze verkocht voor 700 euro
Heftig.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Hoofdcoach wrote:
Op zich een goed verhaal.
Hardtraxxer
259 posts member since 2011
last seen Mar 2014
FRArnold wrote:Altijd weer een zekerheidje! :thumbup:
of toch niet arnold :P

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer