Anders ga je er serieus op in....wrote:das nie duur voor een privejetwrote:Privejet kost toch al gauw 150 euro![]()
privejet kost al gauw in de 1500 euro of meer
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
De Nederlandsche taal is te moeilijk voor je?wrote:Anders ga je er serieus op in....wrote:das nie duur voor een privejetwrote:Privejet kost toch al gauw 150 euro![]()
privejet kost al gauw in de 1500 euro of meer![]()
'Anders'. :')
Shiiiiit, dan moet je 10 tickets verkopen toch?wrote:das nie duur voor een privejetwrote:Privejet kost toch al gauw 150 euro![]()
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
of 2 tommorrowlandtickets, de broer van een vriend verkocht daar een aantal van voor 800 per stuk, en dan ga je op mij klagenwrote:Shiiiiit, dan moet je 10 tickets verkopen toch?wrote:das nie duur voor een privejetwrote:Privejet kost toch al gauw 150 euro![]()
Heey bloemencorsoman, doe eens niet. Je kunt ook gewoon in de gaten hebben wanneer iets niet meer grappig is.
Heb ik ook... Bedoel, kijk jouw hoofd en leven zijn niet grappig.. *Da-dum tssch*...

Maakt niks uit dat je niet in de gaten hebt wanneer je moet stoppen, autisten schatten dat namelijk nooit zo goed in.
ach, ga janken, bolle, dikkop... whatever je bent....wrote:Maakt niks uit dat je niet in de gaten hebt wanneer je moet stoppen, autisten schatten dat namelijk nooit zo goed in.
Ja een grap, dat ben je hoe dan ook..
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Blutonium Boy heeft ook nog geen boeking
Mogen idd wel wat kilo's af, kun jij mij hier misschien mee helpen? Ik heb dr zelf namelijk nogal moeite mee.wrote:ach, ga janken, bolle, dikkop... whatever je bent....wrote:Maakt niks uit dat je niet in de gaten hebt wanneer je moet stoppen, autisten schatten dat namelijk nooit zo goed in.![]()
Ja een grap, dat ben je hoe dan ook..
B
Make love, not warcraft 
Ik wil die aflevering weer eens op tv zienwrote:Make love, not warcraft
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
grapje zeker? die vent kan je toch nie serieus nemen? die komt echt nie op qlimaxwrote:Blutonium Boy heeft ook nog geen boeking
Hoezo, weet je dat niet meer? Van betrouwbare bronnen kregen wij toen te horen dat hij het anthem maakt? En opaa is altijd goed geïnformeerd, dus ga er maar van uit dat dit gewoon kloptwrote:grapje zeker? die vent kan je toch nie serieus nemen? die komt echt nie op qlimaxwrote:Blutonium Boy heeft ook nog geen boeking
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
wrote:grapje zeker? die vent kan je toch nie serieus nemen? die komt echt nie op qlimaxwrote:Blutonium Boy heeft ook nog geen boeking
Zie persoonlijk bericht
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Het is genoeg geweest.wrote:Hoezo, weet je dat niet meer? Van betrouwbare bronnen kregen wij toen te horen dat hij het anthem maakt? En opaa is altijd goed geïnformeerd, dus ga er maar van uit dat dit gewoon kloptwrote:grapje zeker? die vent kan je toch nie serieus nemen? die komt echt nie op qlimaxwrote:Blutonium Boy heeft ook nog geen boeking
N
Hardtraxxer
51 posts member since 2012
last seen May 2014
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ja grappig man. 
Het blijft niet grappig.wrote:Hoezo, weet je dat niet meer? Van betrouwbare bronnen kregen wij toen te horen dat hij het anthem maakt? En opaa is altijd goed geïnformeerd, dus ga er maar van uit dat dit gewoon kloptwrote:grapje zeker? die vent kan je toch nie serieus nemen? die komt echt nie op qlimaxwrote:Blutonium Boy heeft ook nog geen boeking
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
yo de broer van een vriend van me ze zus haar oma haar oom ziijn zus haar vriend zijn neef zijn zus haar moeder haar man zijn achternicht haar ex man zijn moeder haar broer zijn achteroma haar vooroma haar neef zijn broer zijn stiefbroer zijn achteroma haar petekind zijn moeder haar zus haar broer en daar een vriend van die kende een gozer en die had een zus die kende een jongen die had een zus en die zus kende een achternicht en die had een broer waarvan een vriend weer een goede vriend kende die had een zus die een neef kende waarvan de moeder een broer kende die een achteroma had en een overgrootoma daarvan kende een broer en zijn zoon kenden twee kleinzonen die allebei een jongen kende die een meisje kende die via een achterneef aan tickets kwam en hun oom kende een nicht die ze verkocht voor 700 eurowrote: of 2 tommorrowlandtickets, de broer van een vriend verkocht daar een aantal van voor 800 per stuk, en dan ga je op mij klagen
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Heftig.wrote:yo de broer van een vriend van me ze zus haar oma haar oom ziijn zus haar vriend zijn neef zijn zus haar moeder haar man zijn achternicht haar ex man zijn moeder haar broer zijn achteroma haar vooroma haar neef zijn broer zijn stiefbroer zijn achteroma haar petekind zijn moeder haar zus haar broer en daar een vriend van die kende een gozer en die had een zus die kende een jongen die had een zus en die zus kende een achternicht en die had een broer waarvan een vriend weer een goede vriend kende die had een zus die een neef kende waarvan de moeder een broer kende die een achteroma had en een overgrootoma daarvan kende een broer en zijn zoon kenden twee kleinzonen die allebei een jongen kende die een meisje kende die via een achterneef aan tickets kwam en hun oom kende een nicht die ze verkocht voor 700 eurowrote: of 2 tommorrowlandtickets, de broer van een vriend verkocht daar een aantal van voor 800 per stuk, en dan ga je op mij klagen
Op zich een goed verhaal.wrote:yo de broer van een vriend van me ze zus haar oma haar oom ziijn zus haar vriend zijn neef zijn zus haar moeder haar man zijn achternicht haar ex man zijn moeder haar broer zijn achteroma haar vooroma haar neef zijn broer zijn stiefbroer zijn achteroma haar petekind zijn moeder haar zus haar broer en daar een vriend van die kende een gozer en die had een zus die kende een jongen die had een zus en die zus kende een achternicht en die had een broer waarvan een vriend weer een goede vriend kende die had een zus die een neef kende waarvan de moeder een broer kende die een achteroma had en een overgrootoma daarvan kende een broer en zijn zoon kenden twee kleinzonen die allebei een jongen kende die een meisje kende die via een achterneef aan tickets kwam en hun oom kende een nicht die ze verkocht voor 700 eurowrote: of 2 tommorrowlandtickets, de broer van een vriend verkocht daar een aantal van voor 800 per stuk, en dan ga je op mij klagen
Who was there
Nobody has said they're going yet.