Poster: Qlimax - Immortal Essence
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Ik vind het altijd zo schitterend, niemand interesseert zich eerst voor Qlimax op een paar mainstream mannetjes na, dan is er "AHMAHGAWD IK HEB INFO DIE JIJ NIET HEBT STOERE SHIT KIJK MIJ STOER ZIJN MENSEN...KIJK DAN!" (de fase waarin het nu zit), uiteindelijk gaat half HT weet waarna het grootste deel zeikt dat mainstream toch écht niks meer voor hun is en dat het de laatste 3 uurtjes pas leuk werd, en het publiek steeds irritanter. "En die konden toch zo weinig met die harde Frequencerz shit he"...
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
rich wrote:Tatanka Atmozfears,
Staan geboekt in Australie.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
iMark wrote:
Syztrax wrote:
hotymoty wrote:Volgens mij heeft Q-Dance de regel in de prullebak gegooid ;)
wel slim opzich, anders gaan mensen afstrepen en is de lineup van tevoren al grotendeels bekend
Alsof elke dj iedere week een boeking heeft.
nee maar maar je kan dan wel namen af gaan strepen
Q
4 posts member since 2013
last seen Dec 2013
M-arijn wrote:Activator
Frontliner
Bass Modulators
Noisecontrollers
Wildstylez (maakt tevens het anthem)
Headhunterz
Crypsis
Adaro
Tha Playah
Frequencerz LIVE

MC: Ruffian

Verder denk ik als mystery guests B-Front & Outbreak vs. Code Black en ik denk dat Geck-e hier ook nog live staat.
Ookal klopt de line up grotendeels naar mijn idee, is dit toch zeer onwaarschijnlijk. Ik weet niet of de "Als je geboekt wordt voor Qlimax mag je nergens anders draaien op die datum" regel nog van toepassing is.. Zo ja, kan dit nooit de line up zijn aangezien Frontliner, Bass Modulators, Outbreak, Geck-E, B-front, Frequencerz en Tha Playah al elders geboekt zijn.

Zou de regel wel opgeheven zijn, en het dus wel mogelijk zou zijn, vind ik het alsnog onwaarschijnlijk omdat Tha Playah in Zwitserland draait 23 November en B-front ergens in Belgie.

Ik vind het overigens ook bijzonder dat Evil Activities en Zatox eerst geboekt waren voor Bass Control in Australie, en dat hun booking daar geannuleerd is omdat ze "belangrijkere dingen te doen hadden op die datum" Het zou me wel zwaar tegenvallen als Evil Activities weer op Qlimax staat! :/ Als hij er staat, staat hij er hopelijk als Max Enforcer!
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Quarantine wrote:
M-arijn wrote:Activator
Frontliner
Bass Modulators
Noisecontrollers
Wildstylez (maakt tevens het anthem)
Headhunterz
Crypsis
Adaro
Tha Playah
Frequencerz LIVE

MC: Ruffian

Verder denk ik als mystery guests B-Front & Outbreak vs. Code Black en ik denk dat Geck-e hier ook nog live staat.
Ookal klopt de line up grotendeels naar mijn idee, is dit toch zeer onwaarschijnlijk. Ik weet niet of de "Als je geboekt wordt voor Qlimax mag je nergens anders draaien op die datum" regel nog van toepassing is.. Zo ja, kan dit nooit de line up zijn aangezien Frontliner, Bass Modulators, Outbreak, Geck-E, B-front, Frequencerz en Tha Playah al elders geboekt zijn.

Zou de regel wel opgeheven zijn, en het dus wel mogelijk zou zijn, vind ik het alsnog onwaarschijnlijk omdat Tha Playah in Zwitserland draait 23 November en B-front ergens in Belgie.

Ik vind het overigens ook bijzonder dat Evil Activities en Zatox eerst geboekt waren voor Bass Control in Australie, en dat hun booking daar geannuleerd is omdat ze "belangrijkere dingen te doen hadden op die datum" Het zou me wel zwaar tegenvallen als Evil Activities weer op Qlimax staat! :/ Als hij er staat, staat hij er hopelijk als Max Enforcer!
vliegtuig
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Dus, de line-up van Mar-tijn is bijna 100% officieel op een paar namen na als ik sommige reacties lees
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Lief
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Steffnov wrote:Ik vind het altijd zo schitterend, niemand interesseert zich eerst voor Qlimax op een paar mainstream mannetjes na, dan is er "AHMAHGAWD IK HEB INFO DIE JIJ NIET HEBT STOERE SHIT KIJK MIJ STOER ZIJN MENSEN...KIJK DAN!" (de fase waarin het nu zit), uiteindelijk gaat half HT weet waarna het grootste deel zeikt dat mainstream toch écht niks meer voor hun is en dat het de laatste 3 uurtjes pas leuk werd, en het publiek steeds irritanter. "En die konden toch zo weinig met die harde Frequencerz shit he"...
Haha inderdaad, en dan nu druk maken over de line-up en dan achteraf zeggen dat ze er voor de show heengingen. xd Wees eens wat consequenter mensen.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
hotymoty wrote:Ik ben verrast over hoe hard de lineup eigenlijk is. Best veel rauwe namen.
Q-Dance begint zich te beseffen dat de raw-hardstyle zich ongelofelijk hard aan het ontwikkelen is.
Een mooi voorbeeld is natuurlijk Loudness, maar ook de Blue op Defqon die dit jaar zo ongelofelijk groot was, maar toch vol stond. Als je dan geen hardere namen neerzet op Qlimax dan neem je je publiek niet serieus.
Q
last seen Dec 2013
Syztrax wrote: vliegtuig
Volkomen logisch, je vliegt (en alles wat daar bij komt kijken) natuurlijk ook van Basel naar Amsterdam of Weeze in 5 minuten. Verder hoeft hij ook niet van de luchthaven naar het Gelredome toe te rijden ofzo.
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Quarantine wrote:
Volkomen logisch, je vliegt (en alles wat daar bij komt kijken) natuurlijk ook van Basel naar Amsterdam of Weeze in 5 minuten. Verder hoeft hij ook niet van de luchthaven naar het Gelredome toe te rijden ofzo.
Parachute
Q
last seen Dec 2013
hardaddict wrote: Parachute
Dat zou wel een dike entrée zijn :cool:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Quarantine wrote:
hardaddict wrote: Parachute
Dat zou wel een dike entrée zijn :cool:
Moeten we dan allemaal naar buiten om te gaan kijken
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Dak openvan het stadion, zo vanuit de parachute landen achter de booth!
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Quarantine wrote:Ik vind het overigens ook bijzonder dat Evil Activities en Zatox eerst geboekt waren voor Bass Control in Australie, en dat hun booking daar geannuleerd is omdat ze "belangrijkere dingen te doen hadden op die datum"
Bijzonder?

Ronduit onbeschoft; nooit meer boeken dus.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Pipa wrote:Dak openvan het stadion, zo vanuit de parachute landen achter de booth!
Maar dan krijg je het gezeik weer dat er geen decoratie aan het dak is...
Q
last seen Dec 2013
hoebedoelje wrote:
Quarantine wrote:Ik vind het overigens ook bijzonder dat Evil Activities en Zatox eerst geboekt waren voor Bass Control in Australie, en dat hun booking daar geannuleerd is omdat ze "belangrijkere dingen te doen hadden op die datum"
Bijzonder?

Ronduit onbeschoft; nooit meer boeken dus.
Het is ook ronduit onbeschoft, maar het verbaasde me wel enorm.
iMark wrote:
Pipa wrote:Dak openvan het stadion, zo vanuit de parachute landen achter de booth!
Maar dan krijg je het gezeik weer dat er geen decoratie aan het dak is...
Dat is ook weer zo.. Q-dance kan het ook nooit goed doen :cry:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
rich wrote:Dit zijn alle dj's die op die avond al een boeking hebben (volgens Partyflock):
Boeking in België: Isaac, B-Front, Stephanie, TNT en Wasted Penguinz
Boeking in Zwolle: Bass Modulators, Brennan Heart, Digital Punk, Endymion, Psyko Punkz, Titan en Zany
Andere boekingen: Radical Redemption, Frequencerz, Geck-O, Tha Playah, Korsakoff en Frontliner
Grote kans dus dat die er niet staan.
urbandesigner wrote:
hotymoty wrote:Volgens mij heeft Q-Dance de regel in de prullebak gegooid ;)
Ja klopt ;)
Verder staan Frequencerz er alsgoedis niet. Rest van de line-up klopt gewoon.
1 posts member since 2013
last seen Oct 2013
E-force heeft ook geen boeking
Als hij nu de anthem maakt. :yay:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Baz058 wrote:E-force heeft ook geen boeking
Als hij nu de anthem maakt. :yay:
De anthem zal hij niet maken ja
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Quarantine wrote:
zal dan vast wel een privejet geregeld hebben als hij er überhaupt zou staan, maar dat lijkt me idd niet al te logisch
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Privejet kost toch al gauw 150 euro
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 20 days ago
rakkietakkie wrote:Privejet kost toch al gauw 150 euro
xd
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Syztrax wrote:
Quarantine wrote:
zal dan vast wel een privejet geregeld hebben als hij er überhaupt zou staan, maar dat lijkt me idd niet al te logisch
Inderdaad, voor een Tha Playah? :/
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
rakkietakkie wrote:Privejet kost toch al gauw 150 euro
das nie duur voor een privejet :P
privejet kost al gauw in de 1500 euro of meer

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events