Poster: Qlimax - Immortal Essence
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Als je kaarten heb besteld, en je bestelling is afgerond. Dan staat rechtsonder "bestel meer". Dan blijf je in het paylogic systeem. Zo haalde ik met defqon ook meer kaarten.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
ik hoop echt dat het niet zo'n wildstylez feestje wordt
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Syztrax wrote:ik hoop echt dat het niet zo'n wildstylez feestje wordt
Waar heb jij het nou constant over? :lol:
Al die haat jegens Wildstylez..
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
patrickjeb wrote:
idd..
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
V2Madness wrote:
patrickjeb wrote:
idd..
Ja inderdaad, dan ga je even een uurtje aan je piemel trekken op de wc. De line-up bestaat nou eenmaal uit verschillende artiesten
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 1 day ago
hoop ik voor je dat wildstylez 2 uurtjes mag draaien
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
patrickjeb wrote:
volledig terechte haat.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Murcie wrote:
Ja inderdaad, dan ga je even een uurtje aan je piemel trekken op de wc. De line-up bestaat nou eenmaal uit verschillende artiesten
:lol:
D
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2013
last seen Sep 2017
Qlimax is altijd een feest geweest met een brede line-up. Dus dan kan je hitmachines als Wildstylez verwachten vanuit Q.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
DonC wrote:Qlimax is altijd een feest geweest met een brede line-up. Dus dan kan je hitmachines als Wildstylez verwachten vanuit Q.
dan hoop ik een extra brede line up (extra hard raw gedeelte) met bijv RR en Angerfist als laatste acts
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Face it, Qlimax gaat gewoon van soft naar raw/hardcore. Ideaal voor mij! :$
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Murcie wrote: Ja inderdaad, dan ga je even een uurtje aan je piemel trekken op de wc. De line-up bestaat nou eenmaal uit verschillende artiesten
Indd, ik had vorig jaar met Brennan Heart gewoon een eetpauze ingepland. Besteed je je tijd toch nog nuttig :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
haha al die mensen die denken dat RR of Thera wel even op Qlimax zullen staan.

het was vorig jaar al bijzonder dat Adaro er stond, en die is inmiddels al toe aan z'n eigen thrillogy

reken maar gewoon op de grote namen, want een Headhunterz stond er bijvoorbeeld vorig jaar ook niet, ga er vanuit dat hij er dit jaar dus gewoon weer staat. NC zelfde verhaal.

vind het speculeren altijd wel mooi om te zien, maar uiteindelijk zou het niet zo gigantisch gaan verschillen met de voorgaande jaren.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Rickzel wrote:haha al die mensen die denken dat RR of Thera wel even op Qlimax zullen staan.

het was vorig jaar al bijzonder dat Adaro er stond, en die is inmiddels al toe aan z'n eigen thrillogy

reken maar gewoon op de grote namen, want een Headhunterz stond er bijvoorbeeld vorig jaar ook niet, ga er vanuit dat hij er dit jaar dus gewoon weer staat. NC zelfde verhaal.

vind het speculeren altijd wel mooi om te zien, maar uiteindelijk zou het niet zo gigantisch gaan verschillen met de voorgaande jaren.
zal vast wel een nieuw iemand op qlimax komen hoor, misschien wel crypsis, die is er volgens mij ook nog niet geweest, ik denk dat dp of e-force ook niet kansloos zijn, RR lijkt me ook niet onmogelijk door zn album
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Volgens mij heb je het of echt niet door of wil je het niet begrijpen...
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
E-Force en Radical Redemption op Qlimax. Zou zeggen van niet.
Raw zou ik op Gunz For Hire, Adaro, Frequencerz of heel misschien Crypsis gokken. De rest is denk ik wel een tandje te hard en lang niet zo populair.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Paar namen die ik dit jaar verwacht op Qlimax:
Headhunterz, Noisecontrollers, Ran-D, Frequencerz & Code Black OF Audiofreq.
Audiofreq gun ik het echt, helemaal in combinatie met zijn album. :) Die man wordt zwaar onderschat in mijn ogen..
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
patrickjeb wrote:Volgens mij heb je het of echt niet door of wil je het niet begrijpen...
patrickjeb wrote: Je herhaalt jezelf
:P
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Stond niet op de planning maar ik ga er toch weer heen...

Ik vind de trailer wel een geniale sfeer uitbeelden!
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Chukkels wrote:We kunnen gaan beginnen met de line-up. DJ's die er NIET zullen staan zijn:

Brennan Heart
Nou dan komen Daan en Luuk sowieso dus niet, laat maar zitten dan kut fissa :cry:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nemesyz wrote:
Chukkels wrote:We kunnen gaan beginnen met de line-up. DJ's die er NIET zullen staan zijn:

Brennan Heart
Nou dan komen Daan en Luuk sowieso dus niet, laat maar zitten dan kut fissa :cry:
Als Brennan Baas er niet is... --> kutfeest.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Khadber wrote:E-Force en Radical Redemption op Qlimax. Zou zeggen van niet.
Raw zou ik op Gunz For Hire, Adaro, Frequencerz of heel misschien Crypsis gokken. De rest is denk ik wel een tandje te hard en lang niet zo populair.
in populairiteit zijn die beide heel erg gegroeid, RR is misschien niet geschikt voor qlimax maar E-Force zal denk ik wel een goede kans hebben om er een keer te staan
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Een keer, maar zeker niet dit jaar en verwacht de eerst volgende 2 jaar ook niet. Niet omdat hij zo slecht is, want ik vind z'n platen steeds baziger worden, maar omdat Q-Dance iemand als E-Force nooit zal boeken voor Qlimax. Sinds vorig jaar hebben we het geluk dat er 2 'harde' artiesten staan. De 2 die wel het grootst zijn in de 'hardere' kant van HS. Ze zullen vast geen naam zetten, die vrij onbekend is bij het grootste deel van het volk dat op Qlimax loopt.
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
pecola-tje wrote:Paar namen die ik dit jaar verwacht op Qlimax:
Headhunterz, Noisecontrollers, Ran-D, Frequencerz & Code Black OF Audiofreq.
Audiofreq gun ik het echt, helemaal in combinatie met zijn album. :) Die man wordt zwaar onderschat in mijn ogen..

Eens, ik hoop ook echt dat Audiofreq er staat.

Verder zie ik Digital Punk ook wel als kanshebber voor een van de 'raw' artiesten

En Geck-e of Acti als opener?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Syztrax wrote:in populairiteit zijn die beide heel erg gegroeid, RR is misschien niet geschikt voor qlimax maar E-Force zal denk ik wel een goede kans hebben om er een keer te staan
Vergeet niet dat E-Force slechts een artiest is met 23000 likes op FB, tegenover bijvoorbeeld een Isaac die 174000 likes heeft. E-Force kan in gegroeid zijn en populairder geworden, maar uiteindelijk gaat Q-Dance altijd voor de populairste artiesten.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 21 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago