Poster: Qlimax - Immortal Essence
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2012
last seen Apr 2020
hardaddict wrote:Nummer 31 :thumbsup:
Nu maar kijken of het waar is
Dan was je echt moeilijk snel.. allemaal op eigen kracht? :woot: xd
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
PascalD wrote:
50 minuten lang op F5 gedrukt.
S
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2010
last seen Nov 2018
30 seconde na hun post reageren en dan al nummer 131, helaas pindakaas! xd
P
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2012
last seen Apr 2020
hardaddict wrote:
PascalD wrote:
50 minuten lang op F5 gedrukt.
Deddekeeted! (L)
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Syztrax wrote:
patrickjeb wrote:Oke. Toch staan er artiesten die al een andere boeking hebben
moet k nog zien, ik wacht gewoon tot q-dance deze bekend maakt
Alsjeblieft zeg, wat ben jij dom BEZIG, sommige onder ons hebben meer info he ;)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
HardstyleForEvah wrote:Hotymoty, denk nou eens na, sommige hebben meer info he ;)
HardstyleForEvah wrote:Alsjeblieft zeg, wat ben jij dom BEZIG, sommige onder ons hebben meer info he ;)
Je valt in herhaling :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Tsjaa, ze snappen t blijkbaar niet, dus maak ik t nogmaals duidelijk...
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
HardstyleForEvah wrote:Tsjaa, ze snappen t blijkbaar niet, dus maak ik t nogmaals duidelijk...
Nou ik moet t nog zien hoor...
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
HardstyleForEvah wrote:Tsjaa, ze snappen t blijkbaar niet, dus maak ik t nogmaals duidelijk...
Weet jij de line-up?
Kun je me hem dan in een PM doen. ik heb binnen 100 reacties gereageerd op hun post en kan de code eventueel weggeven.

Ik hou hem natuurlijk strikt geheim;)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
hardaddict wrote:
Weet jij de line-up?
Kun je me hem dan in een PM doen. ik heb binnen 100 reacties gereageerd op hun post en kan de code eventueel weggeven.

Ik zou de code wel willen :P :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
hardaddict wrote:
Weet jij de line-up?

Dat zeg ik niet ;), en als t zo zou zijn zou ik t nog geheim houden :P
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
Chukkels wrote: Ik zou de code wel willen :P :innocent:
Moet ook nog maar afwachten of ik ook echt iets krijg!
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Heb het idee dat de volgorde aldoor veranderd wanneer je hebt gereageerd :P soms sta ik op 5 en dan weer een stuk verder.. vaag
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
NaarDeQlote wrote:Heb het idee dat de volgorde aldoor veranderd wanneer je hebt gereageerd :P soms sta ik op 5 en dan weer een stuk verder.. vaag
Je moet hem ook even op 'recente activiteiten' zetten ;)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Man man man, wat een geneuzel weer hierzo. Dat lekker interessant doen van "kijk mij eenz contacteng hebbong in du scene, ik weet de line-up al" :')

Trailer ziet er trouwens wel heel dik uit, lekker duister sfeertje. Jammer dat de line-up eigenlijk meestal een totaal contrast is. Zou hier wel graag een keer heen willen, maar dan moeten er toch minstens 4/5 artiesten staan waar ik wat mee heb. En dat is de laatste jaren dus helaas niet zo :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Rawbin wrote:Man man man, wat een geneuzel weer hierzo. Dat lekker interessant doen van "kijk mij eenz contacteng hebbong in du scene, ik weet de line-up al" :')
Joh, is toch kei vet man :cool:

:x
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
Bij deze dus aanwezig

Net het volgende bericht gehad
Beste,

Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om voordat de officiële kaartverkoop van Qlimax start je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets bij de fans te krijgen.
Hierbij je unieke code waarmee je tot 4 tickets kunt kopen.
Code: :P

Er kan geboekt worden vanaf vandaag, 17 september 2013 tot donderdag 19 september 2013 23.00 uur. Je bent binnen deze periode verzekerd van je ticket(s).
Let op: een code kan slecht voor 1 boeking gebruikt worden voor maximaal 4 tickets.
Mocht je de bestelling niet in 1 keer af kunnen ronden of er gaat iets mis met de betaling, dan wordt je vouchercode voor een half uur geblokkeerd. na een half uur kun je opnieuw met de voucher een bestelling plaatsen.

De link: https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... le_id=4931
We zijn blij je als bezoeker te mogen verwelkomen op Qlimax 2013 en hopen dat het een onvergetelijke ervaring wordt voor jou en je vrienden.

Q-dance

Let op: Dit evenement is alleen toegankelijk voor mensen met een leeftijd van 18 jaar of ouder.
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
''contactung in du scene ! ''

made me rofl xd
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Rawbin wrote:Man man man, wat een geneuzel weer hierzo. Dat lekker interessant doen van "kijk mij eenz contacteng hebbong in du scene, ik weet de line-up al" :')
Echt he, zelfde figuren die dj's bij de voornaam gaan noemen :') kijk mij ik ken dj's!!11
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
maarten0546 wrote:
Echt he, zelfde figuren die dj's bij de voornaam gaan noemen :') kijk mij ik ken dj's!!11
Dat doe ik in het echt alleen bij Randy.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
maarten0546 wrote:
Daar ben ik het mee eens maarten0546.
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Parvuz wrote:
maarten0546 wrote:
Dat doe ik in het echt alleen bij Randy.
:D
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Weet iemand hier toevallig of je bij de kaartverkoop van Qlimax ook 6 of misschien wel 8 kaarten per persoon kunt bestellen? bij de meeste feesten kan dit namelijk wel.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
rwd wrote:Weet iemand hier toevallig of je bij de kaartverkoop van Qlimax ook 6 of misschien wel 8 kaarten per persoon kunt bestellen? bij de meeste feesten kan dit namelijk wel.
Meestal is het gewoon 4
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
rwd wrote:Weet iemand hier toevallig of je bij de kaartverkoop van Qlimax ook 6 of misschien wel 8 kaarten per persoon kunt bestellen? bij de meeste feesten kan dit namelijk wel.
Nee helaas niet, je zult het met maximaal 4 kaarten moeten doen.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators