wss popeye shirt aan..
met koningsmuts
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
wrote:te herkennen aan klein mannetje met Van der Gijp shirt (grijs). ben toch zo klein dat je me over het hoofd ziet haha
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Uiteindelijk ook nog dabei
wordt vet!! Eeeeeehm waar ben ik aan te herkennen... Geen idee nog. Ga in 't zwart denk ik 
Dat wordt een eitje om je te herkennenwrote:Uiteindelijk ook nog dabeiwordt vet!! Eeeeeehm waar ben ik aan te herkennen... Geen idee nog. Ga in 't zwart denk ik
Gezellig!wrote:Uiteindelijk ook nog dabeiwordt vet!! Eeeeeehm waar ben ik aan te herkennen... Geen idee nog. Ga in 't zwart denk ik
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
*proest* heerlijk dat sarcasme. Makkie! Altijd vooraan, nooit stil staan eigenlijk, behalve bij platen zoals Wake Up ofzo.wrote:Dat wordt een eitje om je te herkennenwrote:Uiteindelijk ook nog dabeiwordt vet!! Eeeeeehm waar ben ik aan te herkennen... Geen idee nog. Ga in 't zwart denk ik
Ja verder weet ik het niet hoor, ben niet zo herkenbaar
Dat denk ik wel jawrote:Gezellig!
Straks organiseren ze nog een zoektocht naar 1 van de weinige hardtraxx dameswrote:*proest* heerlijk dat sarcasme. Makkie! Altijd vooraan, nooit stil staan eigenlijk, behalve bij platen zoals Wake Up ofzo.wrote:Dat wordt een eitje om je te herkennenwrote:Uiteindelijk ook nog dabeiwordt vet!! Eeeeeehm waar ben ik aan te herkennen... Geen idee nog. Ga in 't zwart denk ik
Ja verder weet ik het niet hoor, ben niet zo herkenbaar![]()
Dat denk ik wel jawrote:Gezellig!
Heb jij een loterijtje wat ik kan winnen? Moet ook nog mensen mee krijgen.wrote:Ga je toch..wrote:Bah, als ik die kaartjes zie, wat nummertjes hoor.. Ik krijg ook te veel zin in een vreselijk goed feest.. Ik wil ook gaan!
Met het treintje neem ik aan?wrote:Dat denk ik wel jawrote:Gezellig!
Wij gaan met de bus vanuit Colmschate haha.
Waarschijnlijk toch naar Qlimax
Lang getwijfeld of ik het bod van een vriend zou aannemen omdat ik de kaartjes sowieso te duur vind... Maarja, hoe vaak maak je het mee
(ook gelijk gratis vervoer erbij dus dat is weer wat extra)
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
Waar is Janine?!wrote:
Straks organiseren ze nog een zoektocht naar 1 van de weinige hardtraxx dames
Yes! Ik moet gewoon werken van 09:00 tot 19:00, daar word ik wat minder vrolijk vanwrote:Met het treintje neem ik aan?
Ai. Ik heb wel busticket over. Dus als je met de bus mee wil dan kan dat. Haha.wrote:Yes! Ik moet gewoon werken van 09:00 tot 19:00, daar word ik wat minder vrolijk vanwrote:Met het treintje neem ik aan?afziennn!
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
Gaat nog een vriendinnetje mee en vanwege nog wat anders is 't niet handigwrote:Ai. Ik heb wel busticket over. Dus als je met de bus mee wil dan kan dat. Haha.wrote:Yes! Ik moet gewoon werken van 09:00 tot 19:00, daar word ik wat minder vrolijk vanwrote:Met het treintje neem ik aan?afziennn!
Okeeuh. Haha. Misschien zien we je daar nog wel dan. En anders zie ik je wel weer verschijnen op de aftermovie. 
Heb er zin in, Het licht is er in ieder geval al
op de webcam te zien.
http://vria325.home.xs4all.nl/A325_arch ... -00-17.jpg
http://vria325.home.xs4all.nl/A325_arch ... -00-17.jpg
C
Enige foto die nu er al is? :|
Hardtraxx zoekt vrouwwrote:Straks organiseren ze nog een zoektocht naar 1 van de weinige hardtraxx dames
Ik heb mn kaartje verkocht maar heb eigenlijk best wel zin. Als ik dit morgen nog heb weer een kaartje kopen
Waar het geluid doorgaans het minste is, waarom zou je daar gaan staan dan?wrote:Makkie! Altijd vooraan
Staan doorgaans de meeste bekenden en het minst vervelende vdk-fransozen. Bepaal jij elk feest met een laser waar het geluid het beste is dan?wrote:Waar het geluid doorgaans het minste is, waarom zou je daar gaan staan dan?wrote:Makkie! Altijd vooraan
M
4 posts member since 2011
last seen Feb 2013
zin in.. nog 4 nachten slapen 
A
Linksvoor de gekstenggwrote:Waar het geluid doorgaans het minste is, waarom zou je daar gaan staan dan?wrote:Makkie! Altijd vooraan
wrote:En anders zie ik je wel weer verschijnen op de aftermovie.
dan mag je die van mij misschien wel kopen robin, als ik hem niet verkocht krijg..wrote:Hardtraxx zoekt vrouwwrote:Straks organiseren ze nog een zoektocht naar 1 van de weinige hardtraxx dames![]()
Ik heb mn kaartje verkocht maar heb eigenlijk best wel zin. Als ik dit morgen nog heb weer een kaartje kopen
Ik begrijp best dat je je beledigd voelt nadat ik je op je beperkte woordenschat heb gewezen, maar blijf je nu zo onzinnig reageren?wrote:Bepaal jij elk feest met een laser waar het geluid het beste is dan?wrote:Waar het geluid doorgaans het minste is, waarom zou je daar gaan staan dan?wrote:Makkie! Altijd vooraan
Het is niet aan mij om te bepalen waar het beste geluid zich bevindt, maar ik ben er wel van op de hoogte dat dat natuurlijk niet vooraan is.
Aangezien je dan op een niet gunstige plek staat qua opstelling van de speakers.
Who was there
Nobody has said they're going yet.