Ik vraag me altijd af of mensen die dat soort grapjes uithalen zich thuis zitten af te trekken op het feit dat er nu 1 of 2 mensen in gaan trappen. Kan je dan niet beter een goed nummertje opzoeken ofzo. Een grapje is leuk, maar als je de 23443279e bent die hem maakt moet je jezelf toch eens af gaan vragen of je niet wat nieuws kunt bedenken.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Idd, maak dan een geloofwaardig verhaalwrote:Ik vraag me altijd af of mensen die dat soort grapjes uithalen zich thuis zitten af te trekken op het feit dat er nu 1 of 2 mensen in gaan trappen. Kan je dan niet beter een goed nummertje opzoeken ofzo. Een grapje is leuk, maar als je de 23443279e bent die hem maakt moet je jezelf toch eens af gaan vragen of je niet wat nieuws kunt bedenken.
sorry mensen ik verveelde mewrote:Idd, maak dan een geloofwaardig verhaalwrote:Ik vraag me altijd af of mensen die dat soort grapjes uithalen zich thuis zitten af te trekken op het feit dat er nu 1 of 2 mensen in gaan trappen. Kan je dan niet beter een goed nummertje opzoeken ofzo. Een grapje is leuk, maar als je de 23443279e bent die hem maakt moet je jezelf toch eens af gaan vragen of je niet wat nieuws kunt bedenken.
Had dan dan geschreven tussen [url=] tags, dan had ik pas echt gehapt.wrote: sorry mensen ik verveelde me
C
Als je je verveelt.. móet je je eigen maar trekken
Dat gevoel krijg ik altijd bij mensen die 'kk' gebruiken...wrote:Ik vraag me altijd af of mensen die dat soort grapjes uithalen zich thuis zitten af te trekken op het feit dat er nu 1 of 2 mensen in gaan trappen. Kan je dan niet beter een goed nummertje opzoeken ofzo. Een grapje is leuk, maar als je de 23443279e bent die hem maakt moet je jezelf toch eens af gaan vragen of je niet wat nieuws kunt bedenken.
nog altijd 2 kaartjes 70 eu per stuk..
ongelofelijk dat niemand ze meer wilt.. kan kopie van id etc erbij krijgen, zou ook lief zijn als jullie het bij vrienden etc navragen
ongelofelijk dat niemand ze meer wilt.. kan kopie van id etc erbij krijgen, zou ook lief zijn als jullie het bij vrienden etc navragen
wrote:Dat gevoel krijg ik altijd bij mensen die 'kk' gebruiken...wrote:Ik vraag me altijd af of mensen die dat soort grapjes uithalen zich thuis zitten af te trekken op het feit dat er nu 1 of 2 mensen in gaan trappen. Kan je dan niet beter een goed nummertje opzoeken ofzo. Een grapje is leuk, maar als je de 23443279e bent die hem maakt moet je jezelf toch eens af gaan vragen of je niet wat nieuws kunt bedenken.
A
Ik vind "Verdomme" een vre-se-lij-ke term. Helemaal icm Godwrote:Dat gevoel krijg ik altijd bij mensen die 'kk' gebruiken...wrote:Ik vraag me altijd af of mensen die dat soort grapjes uithalen zich thuis zitten af te trekken op het feit dat er nu 1 of 2 mensen in gaan trappen. Kan je dan niet beter een goed nummertje opzoeken ofzo. Een grapje is leuk, maar als je de 23443279e bent die hem maakt moet je jezelf toch eens af gaan vragen of je niet wat nieuws kunt bedenken.
Hypocrietje.wrote: Dat gevoel krijg ik altijd bij mensen die 'kk' gebruiken...
Tyfus.
Komt toch geen timetable van?
Anyways, te herkennen aan loudness shirt met een kale kop erop!
Nope, komt nooit.wrote:Komt toch geen timetable van?
Te herkennen aan wit Defqon voetbalshirt, met een kop met redelijk lang haar
Zwart shirt met deze ( <-- ) rotprint eropwrote:Jij?
Ik vind m wel lachen
.
Ik neem mezelf voor om dit jaar geen opbouw foto's te bekijken
.
Wil verrast worden.
Ik neem mezelf voor om dit jaar geen opbouw foto's te bekijken
Wil verrast worden.
te herkennen aan klein mannetje met DWX T-shirt (zwart). ben toch zo klein dat je me over het hoofd ziet haha
Bah, als ik die kaartjes zie, wat nummertjes hoor.. Ik krijg ook te veel zin in een vreselijk goed feest.. Ik wil ook gaan!
Ga dan ook, jullie krijgen toch een dik salaris van Jor-D allemaal?
Ga je toch..wrote:Bah, als ik die kaartjes zie, wat nummertjes hoor.. Ik krijg ook te veel zin in een vreselijk goed feest.. Ik wil ook gaan!
Q
Hardtraxxer
152 posts member since 2011
last seen Mar 2016
Ik heb er zin in! Begint langzamer hand te kriebelen
Ik ga de DVD's maar weer is checken van de 2 vorige editie's!
Ben overigens te herkennen aan t-shirt met Persona non grata en een grote 12 er nog op!
Ben overigens te herkennen aan t-shirt met Persona non grata en een grote 12 er nog op!
Who was there
Nobody has said they're going yet.