mooie line up alleen jammer dat er geen hc inzit 
The Prophet = Hardcorewrote:mooie line up alleen jammer dat er geen hc inzit
The Prophet = Hardcorewrote:mooie line up alleen jammer dat er geen hc inzit
Jawelwrote:mooie line up alleen jammer dat er geen hc inzit
Wat een rattenkop heeft die vent (gekregen) zeg, dat was het enige dat me zaterdag aan die set opviel.wrote:The Prophet = Hardcorewrote:mooie line up alleen jammer dat er geen hc inzit
Wordt goed pillen vreten of snuiven om het laatste uurtje te overlevenwrote:Wat een rattenkop heeft die vent (gekregen) zeg, dat was het enige dat me zaterdag aan die set opviel.wrote:The Prophet = Hardcorewrote:mooie line up alleen jammer dat er geen hc inzit
Nobody said it was easywrote:Wordt goed pillen vreten of snuiven om het laatste uurtje te overleven
????wrote:Wat opbouw betreft. Dit mag gepost worden, enkel onder een link, dus niet binnen image haken.
Dat je 't plaatje niet meteen ziet dus.wrote:????wrote:Wat opbouw betreft. Dit mag gepost worden, enkel onder een link, dus niet binnen image haken.
zijn er 4. Leer tellenwrote:Dat je 't plaatje niet meteen ziet dus.wrote:????wrote:Wat opbouw betreft. Dit mag gepost worden, enkel onder een link, dus niet binnen image haken.
Of was dat je vraag niet? Als die 5 vraagtekens uberhaupt een soort van vraagstelling moesten voorstellen.
Denk dat ze dit jaar dat wel zoiets gaan doen,wrote:Ziet er wel gaaf uitwrote:hoe de stage er wat mij betreft uit mag zien
View on YouTubeAlleen denk dat ik daar helemaal para word
Zeker voor dat geldwrote:Is wel mooi meegenomen, ik verwacht ook een dikke show en stage voor iets als Qlimax
Verkeerde feest.wrote:Het draait me nog steeds om de muziek, en 0% om het decor waarin dat plaatsvindt.
Die stage staat op dezelfde dag lekker in Eindhovenwrote:Denk dat ze dit jaar dat wel zoiets gaan doen,wrote:Ziet er wel gaaf uitwrote:hoe de stage er wat mij betreft uit mag zien
View on YouTubeAlleen denk dat ik daar helemaal para word
Zie je laatste tijd best veel op feesten,
Denk niet nee dat je der op moet gaan letten,
Incorrect, dit is mijn intentie tijdens ieder feest.wrote:Verkeerde feest.wrote:Het draait me nog steeds om de muziek, en 0% om het decor waarin dat plaatsvindt.
wrote:Die stage staat op dezelfde dag lekker in Eindhoven
Weet ik wel, 't was maar een mopje.. Feit is wel dat er verschrikkelijk veel tijd en geld aan het decor wordt besteed (vorig jaar in elk geval) en de lineup mij erg tegenviel.wrote: Incorrect, dit is mijn intentie tijdens ieder feest.