Past

Qlimax, november 2011

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Denk niet meer aanwezig, kost me echt een beetje te veel geld al die feesten.
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Parvuz wrote:
Nuracore wrote:ik had liever dit gezien :P

Kamui
Isaac
Frontliner
Wildstylez
Noisecontrollers
B-front
Gunz4Hire
The R3bels (LIVE)
Zatox
Tha Playah (LIVE)
Gunz4Hire is een live act he. :P
Maar dat was ook mooie line up geweest ja. Volgend jaar misschien. :P
weet ik :P maar voor mij zou dit een :love: :drool: :woot: line up zijn
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Pommer wrote:Denk niet meer aanwezig, kost me echt een beetje te veel geld al die feesten.
Heb zelfs een tijd gehad waarin ik het niet eens meer leuk vond, zo vaak geweest die periode.

Verdeel de feesten nu een beetje over het jaar, scheelt ook een boel geld. ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
hoebedoelje wrote:
Pommer wrote:Denk niet meer aanwezig, kost me echt een beetje te veel geld al die feesten.
Heb zelfs een tijd gehad waarin ik het niet eens meer leuk vond, zo vaak geweest die periode.

Ik heb idd ook helemaal geen zin hierin eigenlijk hehe
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Herkenbaar :p
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
hoebedoelje wrote:

Haha dit is wel zeer herkenbaar, dit jaar is echt extreem qua feesten voor mij geweest. Laatste feestje is inmiddels alweer bijna een maand geleden en het eert volgende wordt sowieso Loudness, misschien daarvoor 1 meepakken, maar dat is ook maar een kleine kans.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Besloten om mijn eerste grote b2s/q-dance feestje van dit jaar te skippen, sta er echt totaal niet om te springen en Qlimax skippen betekent een mooie feestpauze tot Loudness. :)

Dus hierbij: 1x Qlimax Ticket (Aankoopprijs)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 1 day ago
93Wesley93 wrote:Besloten om mijn eerste grote b2s/q-dance feestje van dit jaar te skippen, sta er echt totaal niet om te springen en Qlimax skippen betekent een mooie feestpauze tot Loudness. :)

Dus hierbij: 1x Qlimax Ticket (Aankoopprijs)

of je nou over 2 weken een party heb
of over 3 weken

dus die 'feestpauze' kan je dan ook wel verwaarlozen :D
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Daar kwam mijn instelling het afgelopen half jaar al op neer. :P Me portemonnee heeft me gesmeekt om een maand rustig te doen.
Donateur
last seen Jul 2017
93Wesley93 wrote:Daar kwam mijn instelling het afgelopen half jaar al op neer. :P Me portemonnee heeft me gesmeekt om een maand rustig te doen.
Andere portemonnee kopen! :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Wat een mietjes allemaal die niet gaan..
Zeker te hard voor jullie (6)
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Wat is het beleid van hardtraxx m.b.t. opbouw fotos?

Ik vind het op partyflock namelijk altijd gruwelijk irritant als mensen een ge-embed plaatje posten, dan zit je rustig te scrollen en zie je ineens de mainstage al.
Dus...... links naar plaatjes only plz :) Vind het jammer om de komende 2 weken topics zoals deze te moeten vermijden
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
FRArnold wrote: BTW: Adaro heeft op zn partyflock staan dat die op 26/11 als bezoeker naar Parkzicht gaat.....
Hoop dat hij optijd op Qlimax is dan. :P
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Parvuz wrote:
FRArnold wrote: BTW: Adaro heeft op zn partyflock staan dat die op 26/11 als bezoeker naar Parkzicht gaat.....
Hoop dat hij optijd op Qlimax is dan. :P
ik denk dat als hij te laat is ook gelijk zijn laatste qlimax is
A
word het meer een anti-qlimax voor hem

ha-ha
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
opaa wrote:Wat is het beleid van hardtraxx m.b.t. opbouw fotos?

Ik vind het op partyflock namelijk altijd gruwelijk irritant als mensen een ge-embed plaatje posten, dan zit je rustig te scrollen en zie je ineens de mainstage al.
Dus...... links naar plaatjes only plz :) Vind het jammer om de komende 2 weken topics zoals deze te moeten vermijden
3 dagen bedoel je.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025

meen je dit?
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik vind het altijd wel gaaf om een stage van te voren te zien.
A
wootum wrote:Ik vind het altijd wel gaaf om een stage van te voren te zien.
Precies :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Ik hoop dat ik me kan laten verrassen, als er een spoiler te vinden is kan ik de verleiding meestal net niet weerstaan om te kijken :innocent:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Net of die verassing zo belangrijk is om je feest te maken/kraken. Thuis komt dat hele gevoel toch niet over ook?
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
b-ram wrote:

meen je dit?
Ja :P ik wordt liever verast als ik de ring uit stap de 26e / de zaal in. Bij bv defqon dit jaar had ik alles al gezien door die helicopter foto's en de rest, dan is er toch 0 verassing meer of ligt dat aan mij? Qua show natuurlijk wel, vooral bij qlimax, maar toch
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
opaa wrote:
b-ram wrote:

meen je dit?
Ja :P ik wordt liever verast als ik de ring uit stap de 26e / de zaal in. Bij bv defqon dit jaar had ik alles al gezien door die helicopter foto's en de rest, dan is er toch 0 verassing meer of ligt dat aan mij? Qua show natuurlijk wel, vooral bij qlimax, maar toch
Oke :) Ik vind het niet zo'n ramp om enkele dagen voorafgaand een paar foto's of een korte report van b2s zelf te bekijken. Helpt mij altijd wel om extra zin te creëren voor het feest ^^
Donateur
last seen Jul 2017
Dan krijg je er namelijk nog meer zin in!
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
hoebedoelje wrote:
Dan krijg je er namelijk nog meer zin in!
Ja of niet zoals vorig jaar :thumbdown:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators