Desondanks is hij wel grappig.wrote:Deze opmerking slaat de plank volledig mis.wrote:Leuk dat The Prophet in de line-up staat, maar je laat erica terpstra ook niet mee doen met olympische spelen vanwege het jaartal...
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wanneer zou de tracklist van het album bekend worden gemaakt? Ben er erg benieuwd naar!
Hoezo? The Prophet is van dezelfde generatie als Erica.wrote:Wat een vergelijking.wrote:Leuk dat The Prophet in de line-up staat, maar je laat erica terpstra ook niet mee doen met olympische spelen vanwege het jaartal...![]()
Coone & Gunz4Hire verpesten het eht voor mij...
alleen vraagteken bij the prophet..
ene keer zet hij een megaset neer en de andere keer is het dramatische handje klap set met alleen maar nobody said it was easy en andere dergelijke platen..
ben benieuwt
ene keer zet hij een megaset neer en de andere keer is het dramatische handje klap set met alleen maar nobody said it was easy en andere dergelijke platen..
ben benieuwt
BLijf je toch lekker thuiswrote:Coone & Gunz4Hire verpesten het eht voor mij...
ben benieuwt
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
1. Zatox - No Way Backwrote:Wanneer zou de tracklist van het album bekend worden gemaakt? Ben er erg benieuwd naar!
2. Zatox - Winter
3. Zatox & The R3belz - Oddisea 2011
4. Zatox & The R3belz - Revolution
+ nog 16 anderen, waaronder denk ik
1-2 Gunz4hire
1 Nieuwe Headhunterz plaat
1-2 Frontliner album platen
1 Ran-D remix: Dan wel Fanatics dan wel Living for the Moment
1-2 van de nieuwe Brennan Heart tunes
en verder durf ik er geen uitspraak over te doen
Wordt een leuk CDtje danwrote:1. Zatox - No Way Backwrote:Wanneer zou de tracklist van het album bekend worden gemaakt? Ben er erg benieuwd naar!
2. Zatox - Winter
3. Zatox & The R3belz - Oddisea 2011
4. Zatox & The R3belz - Revolution
+ nog 16 anderen, waaronder denk ik
1-2 Gunz4hire
1 Nieuwe Headhunterz plaat
1-2 Frontliner album platen
1 Ran-D remix: Dan wel Fanatics dan wel Living for the Moment
1-2 van de nieuwe Brennan Heart tunes
en verder durf ik er geen uitspraak over te doenmaar hier van ben ik vrij zeker
haha nee want voor stana, ran-D , zatox, noisecontrollers kom ik echt wel en zoals ik al zei: dat van the prophet is maar afwachtenwrote:BLijf je toch lekker thuiswrote:Coone & Gunz4Hire verpesten het eht voor mij...
ben benieuwt
ik voor de SII meetingwrote:ik kom voor the pitcher
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
hoe de stage er wat mij betreft uit mag zien
View on YouTube
View on YouTube
Ik hoop dat The Prophet een beetje beukwerk gaat neerzetten want anders word ik niet zo blij!
Daar moet je hier echt mee uitkijken.wrote:Coone & Gunz4Hire verpesten het eht voor mij...
Nee hoor! Vrijheid van meningsuiting hiero .wrote:Daar moet je hier echt mee uitkijken.wrote:Coone & Gunz4Hire verpesten het eht voor mij...
Zo streng is het regime niet..
Tenzij je natuurlijk tegen de baas ingaat, dan ben je wel de lul !
Jij doet net alsof je de enige rebel bent die G4H niks vind, maar er zijn er genoeg hoorwrote:Daar moet je hier echt mee uitkijken.wrote:Coone & Gunz4Hire verpesten het eht voor mij...
Ziet er wel gaaf uitwrote:hoe de stage er wat mij betreft uit mag zien
View on YouTube
Bedoelt hij niet Coone, die hier wel eens meegelezen heeft en vervolgens twitterde?
Ik denk dat hem dat vrij weinig uitmaakt, ik bedoel elke artiest heeft wel haters.wrote:Bedoelt hij niet Coone, die hier wel eens meegelezen heeft en vervolgens twitterde?
Wat heeft ie dan getwitterdwrote:Ik denk dat hem dat vrij weinig uitmaakt, ik bedoel elke artiest heeft wel haters.wrote:Bedoelt hij niet Coone, die hier wel eens meegelezen heeft en vervolgens twitterde?
Vond Coone z'n set op Fusion afgelopen zaterdag wel een leuk setje hoor
Nee maar Coone had echt specifiek een haat-reactie van Hardtraxx getweet en daarna zelf nog gereageerd om het uit te leggen volgens mij. Maar weet natuurlijk niet of hij dat bedoelt.
T zou best leuk zijn als de meest bekende dj's ook eens hier in discussie zouden tredenwrote:Nee maar Coone had echt specifiek een haat-reactie van Hardtraxx getweet en daarna zelf nog gereageerd om het uit te leggen volgens mij. Maar weet natuurlijk niet of hij dat bedoelt.
Who was there
Nobody has said they're going yet.