Ik ben heel blij dat de Psyko Punkz er dit keer niet zijn
Nu maar hopen dat g4h ff snel nog wat nieuw werk gaan maken en dan kan het niet meer stuk de 26e
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zatox heeft op de site van Q-dance een interview gegeven over hoe verrast hij wel niet was dat hij het anthem mocht maken en alle andere clichés.
Ach dat is allemaal nog in het kader van zijn 25-jarig jubileum.wrote:al vind ik The Prophet er niet echt bij passen.
Hopelijk doet hij niet hetzelfde als in Sydney, als afsluitende act.
Hoop ook echt niet dat Proppy nog wat hardstyle gaat draaien, kunnen we na een redelijk rauw nachtje ineens Wake Up en Put Your Middelfingers verwachten :').wrote:Ach dat is allemaal nog in het kader van zijn 25-jarig jubileum.wrote:al vind ik The Prophet er niet echt bij passen.
Hopelijk doet hij niet hetzelfde als in Sydney, als afsluitende act.
Prophet verneukt toch de hele afsluiting :')
Denk het ook wel :'). Verwacht er zo weinig mogelijk van zodat het nog enigszins kan meevallenwrote:Prophet verneukt toch de hele afsluiting :')
Al mag ie van mij wel The First Rebirth ofzo erop gooien, dat lijkt me dan wel weer vet.
Hoop dat de afsluiter beetje zoiets is als het laatste halfuur van vorig jaar
Op Twitter zei hij dat hij hs en hc ging draaien. Ohja en dat kill the rmx voorbij ging komen
Gaat dus 1 grote faal worden als hij hs gaat draaien :'). Kan me iets herinneren van Q-base en Free festival... :') *huillach*wrote:Op Twitter zei hij dat hij hs en hc ging draaien. Ohja en dat kill the rmx voorbij ging komen
Datgeen hij altijd doet; The First Rebirth en War Is Coming.wrote:The First Rebirth ofzo erop gooien, dat lijkt me dan wel weer vet.
Als hij z'n hardstyle maar thuis laatwrote:Datgeen hij altijd doet; The First Rebirth en War Is Coming.wrote:The First Rebirth ofzo erop gooien, dat lijkt me dan wel weer vet.
en anders nemen we allemaal drugs en is het leuk
wrote:en anders nemen we allemaal drugs en is het leuk
Nouja.wrote:en anders nemen we allemaal drugs en is het leuk
hoop dat ie 1 dag van te voren gewoon ziek word 
+1wrote:hoop dat ie 1 dag van te voren gewoon ziek word
Ben benieuwd hoe Gunz4hire als outfit heeft
Lees die zin nog een keerwrote:Ben benieuwd hoe Gunz4hire als outfit heeft
Leuk dat The Prophet in de line-up staat, maar je laat erica terpstra ook niet mee doen met olympische spelen vanwege het jaartal... 
wrote:Leuk dat The Prophet in de line-up staat, maar je laat erica terpstra ook niet mee doen met olympische spelen vanwege het jaartal...
Wat een vergelijking.wrote:Leuk dat The Prophet in de line-up staat, maar je laat erica terpstra ook niet mee doen met olympische spelen vanwege het jaartal...
Dat heeft meer met fisiek te maken dan met leeftijd.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Deze opmerking slaat de plank volledig mis.wrote:Leuk dat The Prophet in de line-up staat, maar je laat erica terpstra ook niet mee doen met olympische spelen vanwege het jaartal...
Who was there
Nobody has said they're going yet.