Heeft iemand nog tips voor slaapplaatsen in de buurt?
Centerparcks Heijderboswrote:Heeft iemand nog tips voor slaapplaatsen in de buurt?
Centerparcks Heijderboswrote:Heeft iemand nog tips voor slaapplaatsen in de buurt?
camping in afferdenwrote:Centerparcks Heijderboswrote:Heeft iemand nog tips voor slaapplaatsen in de buurt?
wrote:weet er iemand toevallig of er fatsoenlijke oordopjes te koop zijn op q-base? niet van die gele shizzle maar waar je dan 15-20 euro voor moet dokken, maar ze kunnen dan wel fatsoenlijk wat blokkeren en toch nog alles goed horen. Mijn nieuwe gehoorbescherming komen pas een week na q-base dus ik moet wat hebben, vooral op q-base

partyplug's van alpine, 9euro bij freerecordshopwrote:weet er iemand toevallig of er fatsoenlijke oordopjes te koop zijn op q-base? niet van die gele shizzle maar waar je dan 15-20 euro voor moet dokken, maar ze kunnen dan wel fatsoenlijk wat blokkeren en toch nog alles goed horen. Mijn nieuwe gehoorbescherming komen pas een week na q-base dus ik moet wat hebben, vooral op q-base
oh bart dat wordt bieren samen. op qbase eindelijk samen bier. ipv bier en colawrote:Tickets zijn binnen!
Twee jaar geleden had een maat daar van die blauwe (flink uitstekendewrote:weet er iemand toevallig of er fatsoenlijke oordopjes te koop zijn op q-base? niet van die gele shizzle maar waar je dan 15-20 euro voor moet dokken, maar ze kunnen dan wel fatsoenlijk wat blokkeren en toch nog alles goed horen. Mijn nieuwe gehoorbescherming komen pas een week na q-base dus ik moet wat hebben, vooral op q-base
Doen we!wrote:oh bart dat wordt bieren samen. op qbase eindelijk samen bier. ipv bier en cola
Wij gaan sowieso weer ff een biertje doenwrote:Tickets zijn binnen!
Prima!wrote:Wij gaan sowieso weer ff een biertje doen
Dan doe je dat toch.wrote:Ik wil ook wat drinken met Bart!
Hoe verzin je hetwrote:wrote:weet er iemand toevallig of er fatsoenlijke oordopjes te koop zijn op q-base? niet van die gele shizzle maar waar je dan 15-20 euro voor moet dokken, maar ze kunnen dan wel fatsoenlijk wat blokkeren en toch nog alles goed horen. Mijn nieuwe gehoorbescherming komen pas een week na q-base dus ik moet wat hebben, vooral op q-base