Poster: Q-Base Enter the Twilight Zone
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Van de week even kaartje in de wacht slepen.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Kans dat ik ga is 50/50, even kijken of het samen gaat met school.
Onthafloorx wrote:Qult, Hangar, DYOA, PRSPCT worden mijn area's. :love: :love: :love: :love:
PRSPCT zoals toen in Gent? :cool:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Wss zal Adaro de Scantraxx bunker afsluiten, zal wel helemaal vol zijn haha :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
hotymoty wrote:Wss zal Adaro de Scantraxx bunker afsluiten, zal wel helemaal vol zijn haha :D
Brrrrr, dan moet ie gelijk met een hele toffe act in de Hangar :(
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Beter :D meer ruimte in de Hangar
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Kaartje binnen :D 1e feest sinds BTB, dus mag wel eens tijd worden.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Kaartje binnen. Nog maar 1,5 week en dan.. :yay:
Qua Hardstyle is het niet veel bijzonders op een paar namen in de Hangar na, maar genoeg om me te vermaken :D
Eerst openen bij Geck-e natuurlijk, daarna vooral te vinden bij de Hangar en Qult, maar ook bij PRSPCT, USB en Into The Dark Lands ga ik een kijkje nemen.
Nog mensen die met me mee willen dansen? ^^
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
patrickjeb wrote:Kaartje binnen :D 1e feest sinds BTB, dus mag wel eens tijd worden.
Ik vond de bbq anders een mooie fissa hoor xd
SL8492 wrote:Nog mensen die met me mee willen dansen?
Ik offer me wel op hoor Sandertje :yay:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik laat hem schieten heel erg helaas... Voorlopig even geen feestjes meer voor mij.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
wo 28 aug 2013, 20:22
Piloten: luchthaven Weeze onveilig KEULEN - De Duitse pilotenvereniging Cockpit waarschuwt voor de luchthaven Weeze, waarvan ook veel Nederlanders gebruikmaken. De luchthaven is behoorlijk onveilig en het risico op ongelukken is groot, liet de vereniging woensdag weten. Weeze ligt ongeveer 50 kilometer van Nijmegen in de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen.

De piloten zeggen volgens de Duitse regionale omroep WDR onder meer dat de landingsbanen onvoldoende zijn verlicht en dat ze te kort zijn. De directeur van de luchthaven, Ludger van Bebber, wijst de kritiek van de hand. Hij beroept zich op onderzoek van de autoriteiten waarin geen problemen met de veiligheid naar voren zijn gekomen.

Cockpit onderzoekt sinds 1978 de veiligheid op de Duitse luchthavens. Dit jaar werd de veiligheid op 29 vliegvelden onderzocht. Bij vijf waren er serieuze problemen.
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Zin in! Moet alleen wel snel kaartje fixen is er nog steeds niet van gekomen namelijk. Voor mij word het vooral PRSPCT, DYOA, Hard techno, hangar en beetje hardcore. :bomb:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
hoebedoelje wrote:
Piloten: luchthaven Weeze onveilig KEULEN - De Duitse pilotenvereniging Cockpit waarschuwt voor de luchthaven Weeze, waarvan ook veel Nederlanders gebruikmaken. De luchthaven is behoorlijk onveilig en het risico op ongelukken is groot, liet de vereniging woensdag weten. Weeze ligt ongeveer 50 kilometer van Nijmegen in de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen.

De piloten zeggen volgens de Duitse regionale omroep WDR onder meer dat de landingsbanen onvoldoende zijn verlicht en dat ze te kort zijn. De directeur van de luchthaven, Ludger van Bebber, wijst de kritiek van de hand. Hij beroept zich op onderzoek van de autoriteiten waarin geen problemen met de veiligheid naar voren zijn gekomen.

Cockpit onderzoekt sinds 1978 de veiligheid op de Duitse luchthavens. Dit jaar werd de veiligheid op 29 vliegvelden onderzocht. Bij vijf waren er serieuze problemen.
Moeten wij daarmee hier?
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Ja dat zal niks met het feest te maken hebben neem ik aan.
Donateur
last seen Jul 2017
robbin92 wrote:Parkeerkaart in de pocket, laat Q-Base maar beginnen :thumbsup:
:huh:

Wij alleen de orderbevestiging, de parkeerkaart ontvangt men toch pas volgende week?
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
hoebedoelje wrote:

Ach, Airport Weeze wordt 7 september toch gesloopt
Donateur
last seen Jul 2017
STAN- wrote:
hoebedoelje wrote:

Ach, Airport Weeze wordt 7 september toch gesloopt
:worship:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Tickets in de pocket :woot:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Henk-Jan wrote:Tickets in de pocket :woot:
:love:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
93Wesley93 wrote:Kans dat ik ga is 50/50, even kijken of het samen gaat met school.
Onthafloorx wrote:Qult, Hangar, DYOA, PRSPCT worden mijn area's. :love: :love: :love: :love:
PRSPCT zoals toen in Gent? :cool:
Toen was ik ziek en vond ik er niks aan, maar nu vind ik de muziek heel vet :P
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
The Skribbler wrote:
SL8492 wrote:Nog mensen die met me mee willen dansen?
Ik offer me wel op hoor Sandertje :yay:
:D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Daveytl wrote:
hotymoty wrote:Wss zal Adaro de Scantraxx bunker afsluiten, zal wel helemaal vol zijn haha :D
Brrrrr, dan moet ie gelijk met een hele toffe act in de Hangar :(
Volgens mij stopt die bunker wel om 6 uur, dus dan kun je nog een uur naar de Hangar daarna (mocht je naar Adaro willen).
Hardtraxxer
417 posts member since 2012
last seen Aug 2015
Deze blij jongen is er bij! :yay:
Hardtraxxer
102 posts member since 2011
last seen Jan 2024
hoebedoelje wrote:

Wij alleen de orderbevestiging, de parkeerkaart ontvangt men toch pas volgende week?
Ja ik ook alleen de orderbevestiging, maar aangezien ik betaald heb, ga ik er van uit dat ik hem gewoon ontvang en dus in de pocket heb haha :P
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Kaartje binnen, eerste keer Q-Base.

Extréém veel zin in!
Donateur
last seen Jul 2017
robbin92 wrote:
hoebedoelje wrote:

Ja ik ook alleen de orderbevestiging, maar aangezien ik betaald heb, ga ik er van uit dat ik hem gewoon ontvang en dus in de pocket heb haha :P
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Ik begon 'em al te knijpen namelijk. :D

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago