Van de week even kaartje in de wacht slepen.
PRSPCT zoals toen in Gent?wrote:Qult, Hangar, DYOA, PRSPCT worden mijn area's.![]()
![]()
![]()
PRSPCT zoals toen in Gent?wrote:Qult, Hangar, DYOA, PRSPCT worden mijn area's.![]()
![]()
![]()
Brrrrr, dan moet ie gelijk met een hele toffe act in de Hangarwrote:Wss zal Adaro de Scantraxx bunker afsluiten, zal wel helemaal vol zijn haha
Ik vond de bbq anders een mooie fissa hoorwrote:Kaartje binnen1e feest sinds BTB, dus mag wel eens tijd worden.
Ik offer me wel op hoor Sandertjewrote:Nog mensen die met me mee willen dansen?
wo 28 aug 2013, 20:22
Piloten: luchthaven Weeze onveilig KEULEN - De Duitse pilotenvereniging Cockpit waarschuwt voor de luchthaven Weeze, waarvan ook veel Nederlanders gebruikmaken. De luchthaven is behoorlijk onveilig en het risico op ongelukken is groot, liet de vereniging woensdag weten. Weeze ligt ongeveer 50 kilometer van Nijmegen in de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen.
De piloten zeggen volgens de Duitse regionale omroep WDR onder meer dat de landingsbanen onvoldoende zijn verlicht en dat ze te kort zijn. De directeur van de luchthaven, Ludger van Bebber, wijst de kritiek van de hand. Hij beroept zich op onderzoek van de autoriteiten waarin geen problemen met de veiligheid naar voren zijn gekomen.
Cockpit onderzoekt sinds 1978 de veiligheid op de Duitse luchthavens. Dit jaar werd de veiligheid op 29 vliegvelden onderzocht. Bij vijf waren er serieuze problemen.
Moeten wij daarmee hier?wrote:wo 28 aug 2013, 20:22
Piloten: luchthaven Weeze onveilig KEULEN - De Duitse pilotenvereniging Cockpit waarschuwt voor de luchthaven Weeze, waarvan ook veel Nederlanders gebruikmaken. De luchthaven is behoorlijk onveilig en het risico op ongelukken is groot, liet de vereniging woensdag weten. Weeze ligt ongeveer 50 kilometer van Nijmegen in de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen.
De piloten zeggen volgens de Duitse regionale omroep WDR onder meer dat de landingsbanen onvoldoende zijn verlicht en dat ze te kort zijn. De directeur van de luchthaven, Ludger van Bebber, wijst de kritiek van de hand. Hij beroept zich op onderzoek van de autoriteiten waarin geen problemen met de veiligheid naar voren zijn gekomen.
Cockpit onderzoekt sinds 1978 de veiligheid op de Duitse luchthavens. Dit jaar werd de veiligheid op 29 vliegvelden onderzocht. Bij vijf waren er serieuze problemen.
wrote:Parkeerkaart in de pocket, laat Q-Base maar beginnen
Ach, Airport Weeze wordt 7 september toch geslooptwrote:wo 28 aug 2013, 20:22
wrote:Ach, Airport Weeze wordt 7 september toch geslooptwrote:wo 28 aug 2013, 20:22
Toen was ik ziek en vond ik er niks aan, maar nu vind ik de muziek heel vetwrote:Kans dat ik ga is 50/50, even kijken of het samen gaat met school.
![]()
![]()
wrote:Ik offer me wel op hoor Sandertjewrote:Nog mensen die met me mee willen dansen?
Volgens mij stopt die bunker wel om 6 uur, dus dan kun je nog een uur naar de Hangar daarna (mocht je naar Adaro willen).wrote:Brrrrr, dan moet ie gelijk met een hele toffe act in de Hangarwrote:Wss zal Adaro de Scantraxx bunker afsluiten, zal wel helemaal vol zijn haha
Ja ik ook alleen de orderbevestiging, maar aangezien ik betaald heb, ga ik er van uit dat ik hem gewoon ontvang en dus in de pocket heb hahawrote:wrote:Parkeerkaart in de pocket, laat Q-Base maar beginnen![]()
Wij alleen de orderbevestiging, de parkeerkaart ontvangt men toch pas volgende week?
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh!wrote:Ja ik ook alleen de orderbevestiging, maar aangezien ik betaald heb, ga ik er van uit dat ik hem gewoon ontvang en dus in de pocket heb hahawrote:wrote:Parkeerkaart in de pocket, laat Q-Base maar beginnen![]()
Wij alleen de orderbevestiging, de parkeerkaart ontvangt men toch pas volgende week?