Iemand een idee wanneer dit uitverkocht zal raken?
nooitwrote:Iemand een idee wanneer dit uitverkocht zal raken?
nooitwrote:Iemand een idee wanneer dit uitverkocht zal raken?
Serieus joh. Wat is dan de reden dat dit feest minder populair is dan bijvoorbeeld Defqon en Decibel?wrote:nooitwrote:Iemand een idee wanneer dit uitverkocht zal raken?
Wss ook omdat de scholen dan weer begonnen zijn etc en iedereen z'n geld verbrast heeft in de vakantiewrote:Serieus joh. Wat is dan de reden dat dit feest minder populair is dan bijvoorbeeld Defqon en Decibel?wrote:nooitwrote:Iemand een idee wanneer dit uitverkocht zal raken?
Toch het feit dat het in duitsland ligt?
Ja!wrote:Gaan we weer samen 'n dansje doen?wrote:Ticket vandaag binnen. Deze 10e Q-BASE wordt mijn eerste!
Dan kom ik je zeker een paar keer tegenwrote:Ja!wrote:Gaan we weer samen 'n dansje doen?wrote:Ticket vandaag binnen. Deze 10e Q-BASE wordt mijn eerste!![]()
Wordt lekker stagehoppen. Openen op de open air en verder de snoeihangar, PRSPCT en uiteraard QULT.
Gaat wel goed komen in die 14 uur, ondanks de grootte van het festival. Ben daar wel benieuwd naar trouwens, het moet massive zijn als ik het hier zo lees. Als ik de dag erna al geen spierpijn heb van het stampen, is het wel van het wandelen.wrote:Dan kom ik je zeker een paar keer tegen
Ik had een keer gelezen dat het terrein vergroot wordt als er heel veel kaarten verkocht worden.wrote:Serieus joh. Wat is dan de reden dat dit feest minder populair is dan bijvoorbeeld Defqon en Decibel?wrote:nooitwrote:Iemand een idee wanneer dit uitverkocht zal raken?
Toch het feit dat het in duitsland ligt?
Ik heb eigenlijk het gevoel dat als ik hier loop, ik minder grote afstanden hoef af te leggen tussen de stages in verhouding met Defqon of Decibel.wrote:Gaat wel goed komen in die 14 uur, ondanks de grootte van het festival. Ben daar wel benieuwd naar trouwens, het moet massive zijn als ik het hier zo lees. Als ik de dag erna al geen spierpijn heb van het stampen, is het wel van het wandelen.wrote:Dan kom ik je zeker een paar keer tegen
Dat klinkt dan weer tegenstrijdig met de eerdere berichten. Maar we gaan het meemaken.wrote:Ik heb eigenlijk het gevoel dat als ik hier loop, ik minder grote afstanden hoef af te leggen tussen de stages in verhouding met Defqon of Decibel.wrote:Gaat wel goed komen in die 14 uur, ondanks de grootte van het festival. Ben daar wel benieuwd naar trouwens, het moet massive zijn als ik het hier zo lees. Als ik de dag erna al geen spierpijn heb van het stampen, is het wel van het wandelen.wrote:Dan kom ik je zeker een paar keer tegen
Jaaaaaa Jordy, lekker samen dansen en lachenwrote:Ja!wrote:Gaan we weer samen 'n dansje doen?wrote:Ticket vandaag binnen. Deze 10e Q-BASE wordt mijn eerste!![]()
Wordt lekker stagehoppen. Openen op de open air en verder de snoeihangar, PRSPCT en uiteraard QULT.
Dat heb ik nu ook. Zo massaal komt het helemaal niet over.wrote:Ik heb eigenlijk het gevoel dat als ik hier loop, ik minder grote afstanden hoef af te leggen tussen de stages in verhouding met Defqon of Decibel.wrote:Gaat wel goed komen in die 14 uur, ondanks de grootte van het festival. Ben daar wel benieuwd naar trouwens, het moet massive zijn als ik het hier zo lees. Als ik de dag erna al geen spierpijn heb van het stampen, is het wel van het wandelen.wrote:Dan kom ik je zeker een paar keer tegen
Dirk je gaat verdomme wel even met mij schranzen!wrote:Jaaaaaa Jordy, lekker samen dansen en lachenwrote:Ja!![]()
Wordt lekker stagehoppen. Openen op de open air en verder de snoeihangar, PRSPCT en uiteraard QULT.Jouw stages zijn precies de mijne
Wat leuk, ik ook! Met wie ga je?wrote:Hier ga ik ook heen
Hier ook ongeveerwrote:Jaaaaaa Jordy, lekker samen dansen en lachenwrote:
Ja!![]()
Wordt lekker stagehoppen. Openen op de open air en verder de snoeihangar, PRSPCT en uiteraard QULT.Jouw stages zijn precies de mijne
Van de Open Air naar de Hangar lijkt voor mij wel een vierdaagse, maar goed dat zal ook te maken hebben met het feit dat ik steeds verdwaaldewrote:Ik heb eigenlijk het gevoel dat als ik hier loop, ik minder grote afstanden hoef af te leggen tussen de stages in verhouding met Defqon of Decibel.wrote:Gaat wel goed komen in die 14 uur, ondanks de grootte van het festival. Ben daar wel benieuwd naar trouwens, het moet massive zijn als ik het hier zo lees. Als ik de dag erna al geen spierpijn heb van het stampen, is het wel van het wandelen.wrote:Dan kom ik je zeker een paar keer tegen
wrote:Van de Open Air naar de Hangar lijkt voor mij wel een vierdaagse, maar goed dat zal ook te maken hebben met het feit dat ik steeds verdwaalde
Jazekerwrote:Jaaaaaa Jordy, lekker samen dansen en lachenJouw stages zijn precies de mijne
14 uur is echt veel te weinig tijd inderdaad.wrote:Ja, dat ook, en als Stefan zijn area er komt moet ik daar ook maar een paar kijkjes nemen... Te veel area's voor te weinig tijd! Dat is pas een luxeprobleem
Van mij wel... Mits je weer het stampniveau van The Record Breaking bereikt natuurlijk.wrote:Hier ook ongeveerdus mag ik mee dansen?
Juistem...wrote:Van de Open Air naar de Hangar lijkt voor mij wel een vierdaagse, maar goed dat zal ook te maken hebben met het feit dat ik steeds verdwaalde