sorry, dat dan moet wegwrote:Dat je het niks vind kan ik begrijpen, maar dat betekent natuurlijk niet dat het geen sterk concept is. Dat zijn 2 compleet verschillende dingen.wrote:Sorry concept spreekt mij totaal niet aan en vind het dan ook niet zo sterk.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Iemand die zo vriendelijk is alles concepten (in het kort) te copy pasten?
Krijg het niet geopend via mn telefoon en ik ben wel benieuwd naar de genres die worden aangeboden.
Krijg het niet geopend via mn telefoon en ik ben wel benieuwd naar de genres die worden aangeboden.
Gabber FM:
Hardcore talent stage, vooral Spanjaarden volgens mij
150 Only:
Zegt genoeg denk ik...150 BPM in werkelijk elk genre
Music-Hard.com
Hardstyle talent stage
Sanctuary:
Standaard HS stage
LOSE:
Techno
Candy Qrush:
Freestyle-ish
Into The Dark Lands
Duistere, vooral langzame (maar niet alleen) industrial (verreweg de vetste natuurlijk
)
Inqubator
Hardstyle met lui die allemaal een demo in moeten sturen, te lui om een line-up bij elkaar te verzamelen?
Hardcore talent stage, vooral Spanjaarden volgens mij
150 Only:
Zegt genoeg denk ik...150 BPM in werkelijk elk genre
Music-Hard.com
Hardstyle talent stage
Sanctuary:
Standaard HS stage
LOSE:
Techno
Candy Qrush:
Freestyle-ish
Into The Dark Lands
Duistere, vooral langzame (maar niet alleen) industrial (verreweg de vetste natuurlijk
Inqubator
Hardstyle met lui die allemaal een demo in moeten sturen, te lui om een line-up bij elkaar te verzamelen?
150 only?
Dus bijvoorbeeld house op hardstyle tempo?
Thanks Steffnov
hardhouse?wrote:150 only?Dus bijvoorbeeld house op hardstyle tempo?
Ff een quoteje:wrote:150 only?Dus bijvoorbeeld house op hardstyle tempo?
This is what you can expect:
First 150 minutes of 150 BPM: Mellow, Early Rave & Oldskool
From 18:00h till 20:30h. Color of decorations, visuals and lights: Red
Second 150 minutes of 150BPM: Early, Raw & Forgotten Hardstyle
From 20:30h till 23:00h. Color of decorations, visuals and lights: Yellow
Third 150 minutes of 150BPM: Drum ‘n Bass, Experimental & Industrial
From 23:00h till 01:30h. Color of decorations, visuals and lights: Green
Forth 150 minutes of 150BPM: Darkcore, Mainstream & Industrial Hardcore
From 01:30h till 04:00h. Color of decorations, visuals and lights: Blue
What?! Only 120 minutes left?! FASTER!! Crossbreed, Industrial & UK Hardcore
From 04:00h till 06:00h. Color of decorations, visuals and lights: Purple
Tja...waarom hij op het laatst zijn eigen concept naar de tering werkt, en waarom hij denkt dat Drum 'n Bass op 150 ipv 175, en hoe hij het 4e vlak zo lang interessant wil houden...ik moet de uitwerking nog maar zien.
Sommige concepten zijn idd schandalig 
Gestemd op degene waar oa. Zirkum, X-Pander en Thyron in voor komen. Mocht je winnen Stefan, dan kom ik wel een kijkje nemen.
Gestemd op degene waar oa. Zirkum, X-Pander en Thyron in voor komen. Mocht je winnen Stefan, dan kom ik wel een kijkje nemen.
Op noisj area gestemd. In een bunker moet die muziek gruwelijk zijn. Alleen geen idee of er nog eentje vrij is voor de winnende area.
Drop your own area's zijn altijd in een Ammowrote:Op noisj area gestemd. In een bunker moet die muziek gruwelijk zijn. Alleen geen idee of er nog eentje vrij is voor de winnende area.
Yep, de winnaar krijgt een ammo bunker van 11 bij 8 tot zijn beschikking. En goed bezig Tomacwrote:Drop your own area's zijn altijd in een Ammowrote:Op noisj area gestemd. In een bunker moet die muziek gruwelijk zijn. Alleen geen idee of er nog eentje vrij is voor de winnende area.
Besloten om hiernaartoe te gaan ipv Ground Zero 
Goeie keuze, Sander! Moeten we maar eens meeten 
En Stefan: ik heb ook op Noisj gestemd... leek me een mooi concept
Ook al sta ik dan wel voor een probleem, want er zijn nu al 4 of 5 area's die me boeien...
En Stefan: ik heb ook op Noisj gestemd... leek me een mooi concept
Volgende week kaartjes bestellen.
Noisecontrollers
Geck-e
Alpha²
Neophyte
The Stunned Guys
Bass Modulators
Atmozfears
Arkus P /Live
Boris S /Live
Buzz Fuzz
Vince
Diablik
Acti
Maar vooral de sfeer!!
Noisecontrollers
Geck-e
Alpha²
Neophyte
The Stunned Guys
Bass Modulators
Atmozfears
Arkus P /Live
Boris S /Live
Buzz Fuzz
Vince
Diablik
Acti
Maar vooral de sfeer!!
B
heerlijk die reacties op die Arcadiannate20 die je op elke video tegenkomt en door de gehele youtube populatie gehaat wordtwrote:View on YouTube
Aww yeah bij de laatste vier van de Q-Base Drop Your Own Area contest! Nu presentatie op Q-Dance hoofdkwartier en kijken of we iets moois neer kunnen zetten! Voor wie gestemd heeft, bedankt en we hopen dat we jullie daar mogen verwelkomen 
Hoewel ik graag weer heen wil (2012 niet geweest), is dit nog wel een twijfelgeval. Niemand van m'n vrienden wil mee. Of ik zou alleen moeten.
Weekendje is geboekt. Word me 5e keer alweer dit jaar

Succes met presenteren (als jij dat moet doen natuurlijk)!wrote:Aww yeah bij de laatste vier van de Q-Base Drop Your Own Area contest! Nu presentatie op Q-Dance hoofdkwartier en kijken of we iets moois neer kunnen zetten! Voor wie gestemd heeft, bedankt en we hopen dat we jullie daar mogen verwelkomen
Gewoon gaan! Ik ga ook wel eens alleen naar feesten, maar als je de muziek echt leuk vindt boeit dat helemaal niks. Je ontmoet ook altijd wel wat mensen als je dat wil.wrote:Hoewel ik graag weer heen wil (2012 niet geweest), is dit nog wel een twijfelgeval. Niemand van m'n vrienden wil mee. Of ik zou alleen moeten.
Goed nieuws! Ik kan met 2 HT'ers mee!wrote:Gewoon gaan! Ik ga ook wel eens alleen naar feesten, maar als je de muziek echt leuk vindt boeit dat helemaal niks. Je ontmoet ook altijd wel wat mensen als je dat wil.wrote:Hoewel ik graag weer heen wil (2012 niet geweest), is dit nog wel een twijfelgeval. Niemand van m'n vrienden wil mee. Of ik zou alleen moeten.
wrote:Goed nieuws! Ik kan met 2 HT'ers mee!wrote:Gewoon gaan! Ik ga ook wel eens alleen naar feesten, maar als je de muziek echt leuk vindt boeit dat helemaal niks. Je ontmoet ook altijd wel wat mensen als je dat wil.wrote:Hoewel ik graag weer heen wil (2012 niet geweest), is dit nog wel een twijfelgeval. Niemand van m'n vrienden wil mee. Of ik zou alleen moeten.
Ticket vandaag binnen. Deze 10e Q-BASE wordt mijn eerste! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.