Misschien een idee om even een uitleg bij het 'info' gedeelte te zetten waarin vermeld wordt dat er voor muziek is geregeld etc om zo misschien nog wat meer mensen aan te sporen tot feestwrote:Om het concreet te maken ook even een evenementje op Facebook aangemaakt:
https://www.facebook.com/events/932467533568201/
Alle credits voor het idee gaan uiteraard naar Grim en Fuzzylogic voor de uitwerking hiervan.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Goed idee! Wat is er al zeker?wrote:Misschien een idee om even een uitleg bij het 'info' gedeelte te zetten waarin vermeld wordt dat er voor muziek is geregeld etc om zo misschien nog wat meer mensen aan te sporen tot feest
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
De beatbuzz met 40 personen en een flink portie lawaai is voor 90% zeker. Dit moet alleen nog eveb met partyvervoer worden besproken maar daar voorzie ik geen problemen mee. De bus zal rond 13.00 aankomen
Verder zal er voor eigen bier moeten worden gezorgd.
Iemand nog aanvullingen?
Verder zal er voor eigen bier moeten worden gezorgd.
Iemand nog aanvullingen?
Er is al sowieso een beatbuzz, dus de muziek(installatie) is al in orde. Drinken moet iedereen zelf een beetje zien natuurlijk 
Anders is het pompen met die subwoofers van Grim zijn Opel!
Ja, uitstekende geluidskwaliteit met die standaard Opel Corsa speakerswrote:Anders is het pompen met die subwoofers van Grim zijn Opel!
Wel graag Russian Hardbass als muziek anders afwezig
Is het goed dat ik de Beatbuzz vermeld? Een kwestie van niemand teleur te stellen.
Edit: Ik heb de Beatbuzz vermeld. Mocht er nog andere zaken bijkomen of veranderen pas ik het wel aan.
Edit: Ik heb de Beatbuzz vermeld. Mocht er nog andere zaken bijkomen of veranderen pas ik het wel aan.
Last edited by simon10pont on , edited 1 time in total.
Dresscode: Lichtgevend groen strikje
pfffffffwrote:Dresscode: Lichtgevend groen strikje
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Of allemaal in tiroler pak?wrote:Dresscode: Lichtgevend groen strikje
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
adidas toch, voor de nieuwe russian hard bass promo video.wrote:Of allemaal in tiroler pak?wrote:Dresscode: Lichtgevend groen strikje
ah dit is toch genieten als je dit over die parkeerplaats hoort zo

even offtopic maar ik zie dat het hier erg leeft.
Gaan er nog toevallig mensen hier heen dan?
https://www.facebook.com/events/1804964259537337/
Gaan er nog toevallig mensen hier heen dan?
Wij komen ook met een paar beatbuzzzzzzen uit Zeeland
wrote:Wij komen ook met een paar beatbuzzzzzzen uit Zeeland
Ook een Origins parkeerplaats after om 01:15 hoorde ik.
Geniaal idee! Grim?wrote:Ook een Origins parkeerplaats after om 01:15 hoorde ik.
Inb4 Urban Designer met party popperswrote:Geniaal idee! Grim?wrote:Ook een Origins parkeerplaats after om 01:15 hoorde ik.
Kaart allang al binnen hoorwrote:even offtopic maar ik zie dat het hier erg leeft.
Gaan er nog toevallig mensen hier heen dan?![]()
Haha super dat jullie een meeting organiseren!
Willen jullie hierbij wel rekening houden met geluidsoverlast en afval.
De locatie is vlakbij een woonwijk en die willen we graag te vriend houden om zo van dit soort events te kunnen houden daar ;-)
Ons voorstel is een beetje achter op de parkeerplaats te parkeren met de bus en daar lekker een feestje te bouwen voordat jullie naar binnen gaan. Ontzettend veel plezier allemaal en nogmaals bedankt voor jullie support!
Tot zaterdag
Shockerz Events
PS: We hebben minder kaarten beschikbaar gesteld voor dit event. Het wordt dus gezellig druk
De locatie is vlakbij een woonwijk en die willen we graag te vriend houden om zo van dit soort events te kunnen houden daar ;-)
Ons voorstel is een beetje achter op de parkeerplaats te parkeren met de bus en daar lekker een feestje te bouwen voordat jullie naar binnen gaan. Ontzettend veel plezier allemaal en nogmaals bedankt voor jullie support!
Tot zaterdag
Shockerz Events
PS: We hebben minder kaarten beschikbaar gesteld voor dit event. Het wordt dus gezellig druk
wrote:Haha super dat jullie een meeting organiseren!
Geweldig dat ook jullie entousiast zijn voor de meeting!
We zullen uiteraard rekening houden met de buren, en eventueel afval wordt netjes weggegooid.
Ik neem wel een vuilniszak of 2 mee.
Gefeliciteerd met het uitverkopen van Origins en tot Zaterdag!
Who was there
Nobody has said they're going yet.