Ik was niet van plan er 1 te maken, maar wie weet ga ik er deze week nog mee bezigwrote:Ex Shatter kom er maar in. Of Fuzzylogic, doe is gek.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Zijn er überhaupt nog platen over die niet in een van de 1700 warm-up mixjes staan?
Ik ga dr wss nog een maken voor mij plus passagiers voor de 3 uur lange rit, dus verwacht nog wel een met onbekende platen van mijn kant (moet toch 3 uur vullen).
Zal de livesetjes wel een beetje doorspitten om te zien wat er wel/niet is meegenomen.
Zal de livesetjes wel een beetje doorspitten om te zien wat er wel/niet is meegenomen.
L
Hardtraxxer
340 posts member since 2016
last seen Aug 2026
-
Ik heb het topic wel aangemaakt, maar ben hoogstwaarschijnlijk zelf toch niet aanwezig
Inb4 grappen over eerdere meetings.
Rookruimtes in venue's mogen niet meer dus kun je hier alvast je pakje leegpaffen.wrote:Ik weiger hieraan mee te doen.
Iets met Intents 2015.wrote:Ik heb het topic wel aangemaakt, maar ben hoogstwaarschijnlijk zelf toch niet aanwezig![]()
Goud jongens
Wordt volgens mij een hele gezellige dag
Wordt volgens mij een hele gezellige dag
Ik weet niet waar jij het over hebt hoor Joey.
ik ook niet want ik heb hem toen gewoon gezien Intents Festival Meeting Topique (page 2)wrote:Ik weet niet waar jij het over hebt hoor Joey.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Meer eh, wie willen er wel serieus werk van maken. Of is tot nu toe Fuzz de enige en laatste afhaker ?
Aan de reacties te zien verwacht ik toch een man of 15 + bus op de meeting. 
Ik zie eerlijk gezegd wel hoe laat ik aankom, ik en 2 van mijn 4 medereizigers hebben geen voorkeur om een naam vroeg te zien dus ik laat het van de andere twee afhangen. En langer uitslapen is ook geen overbodige luxe wanneer je moet bobben.
Helicaze en ik (+2 mede passagiers) gaan ons best doen om rond 13u daar te zijn.
Ome Remi kom er maar weer in met die wijze raad van je:wrote:En langer uitslapen is ook geen overbodige luxe wanneer je moet bobben.
wrote:Paar dikke lijnen pep en bietje G om het af te toppen.
Komen er nog mensen met de beatbuzz?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Mongoose is de busleider van bus 5 van PV. Daar zitten onderandere ik, shatter, Awethority en Vitality in. En ons leek het wel leuk om die bus eerder te laten rijden. Hoe ver het daar mee staat weet ik niet. Maar het lijkt me niet dat we voor niks daar eerder naar toe gaan dus zou het wel fijn zijn als er een echte serieuze meeting te organiseren is. Grim en Helicaze hebben dus sowieso toegezegd, benieuwd naar de rest.wrote:Komen er nog mensen met de beatbuzz?
Hoi ga je ook?wrote:Komen er nog mensen met de beatbuzz?
Alleen als Ome Remi me ook thuisbrengt daarna.wrote:Helicaze en ik (+2 mede passagiers) gaan ons best doen om rond 13u daar te zijn.![]()
Ome Remi kom er maar weer in met die wijze raad van je:wrote:En langer uitslapen is ook geen overbodige luxe wanneer je moet bobben.wrote:Paar dikke lijnen pep en bietje G om het af te toppen.
Broeder Remi kennende lijkt mij dat geen heel strak (oh jawel) plan.wrote:Alleen als Ome Remi me ook thuisbrengt daarna.wrote:Helicaze en ik (+2 mede passagiers) gaan ons best doen om rond 13u daar te zijn.![]()
Ome Remi kom er maar weer in met die wijze raad van je:wrote:En langer uitslapen is ook geen overbodige luxe wanneer je moet bobben.wrote:Paar dikke lijnen pep en bietje G om het af te toppen.
Ik ga deze antwoord niet bevragen.
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
In principe is dit allemaal geregeld en kan dit doorgang vinden. Echter speelt het weer nog even een rol hierheen en de opkomst van mede hardtraxxers.wrote: Hoe ver het daar mee staat weet ik niet.
Om het concreet te maken ook even een evenementje op Facebook aangemaakt:
https://www.facebook.com/events/932467533568201/

Alle credits voor het idee gaan uiteraard naar Grim en Fuzzylogic voor de uitwerking hiervan.
https://www.facebook.com/events/932467533568201/

Alle credits voor het idee gaan uiteraard naar Grim en Fuzzylogic voor de uitwerking hiervan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.