Nee, Stijnwrote:Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.
Kan de Beatbuzz ook cd's draaien? Heb m'n nieuwe album van GPF al mee om op de parkeerplaats te draaien want die slappe zooi waar we de hele dag naar moeten luisteren ben ik wel snel klaar mee..
Kan niet meer wachten!... FUCK ! !
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik heb je gereport voor uitlokken van reacties.wrote:Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.
Kan de Beatbuzz ook cd's draaien? Heb m'n nieuwe album van GPF al mee om op de parkeerplaats te draaien want die slappe zooi waar we de hele dag naar moeten luisteren ben ik wel snel klaar mee..
Maar om in te gaan op je vraag... Parkeer jij maar op de gehandicapte parking.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Mijn meis neemt die CD mee. Weet Mongoose alleen nog niet.wrote:Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.
Dit was eigenlijk wel een serieuze vraag. Ramon en ik rijden met een aantal anderen mee en weet niet of zij er om 1 uur willen zijn. 2 uur zou bijvoorbeeld wel lukken maar dan smeert waarschijnlijk iedereen hem al naar binnenwrote:Waarschijnlijk zal iedereen wel om 14:00 uur naar binnen gaan vanwege Activator, maar kunnen we die meeting niet gewoon doortrekken tot half de avond ofzo? Dat is over het algemeen wel gezellig.
Ik ga naar Thera denk ik, maar er gaan ongetwijfeld veel mensen naar Activator. Het groepje van buiten zal binnen wel bij elkaar blijven staan neem ik aan. De zalen zijn dan nog leeg he.wrote:Dit was eigenlijk wel een serieuze vraag. Ramon en ik rijden met een aantal anderen mee en weet niet of zij er om 1 uur willen zijn. 2 uur zou bijvoorbeeld wel lukken maar dan smeert waarschijnlijk iedereen hem al naar binnenwrote:Waarschijnlijk zal iedereen wel om 14:00 uur naar binnen gaan vanwege Activator, maar kunnen we die meeting niet gewoon doortrekken tot half de avond ofzo? Dat is over het algemeen wel gezellig.
Activator / Thera maakt in dit geval niet uit. Bedoel meer: is iedereen om 14:00 al binnen? Ik had, vóór het idee van die pre-party, namelijk het idee zo rond 14:30 aan te komen maar in dit geval wil ik dus wel vragen of we eventueel eerder vertrekken.
Om 14:00 gaan we binnen ja.wrote:Activator / Thera maakt in dit geval niet uit. Bedoel meer: is iedereen om 14:00 al binnen? Ik had, vóór het idee van die pre-party, namelijk het idee zo rond 14:30 aan te komen maar in dit geval wil ik dus wel vragen of we eventueel eerder vertrekken.
Denk dat de meeste mensen gaan openen bij Activator. Doe mij maar Therabyte.
Heb ik meer mee dan met Activator.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Ik volg Joey. Ik heb niets met Activator.wrote:Denk dat de meeste mensen gaan openen bij Activator. Doe mij maar Therabyte.Heb ik meer mee dan met Activator.
G de G de Gvd...Bus vertrekt pas om half 2 vanuit Utrecht 
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ik weet niet zo goed wat ik van Activator kan verwachten, ik vond zijn set op Defqon namelijk tering vet, maar aangezien hij opent, zal hij wat minder hard gaan draaien of wat denken jullie?
Dat we gewoon lekker een biertje op de parking doen en jij je kapiteinspak aan trekt 
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Haha, strak plan! Zorg maar dat je op tijd bent dan!wrote:Dat we gewoon lekker een biertje op de parking doen en jij je kapiteinspak aan trekt
wrote:Haha, strak plan! Zorg maar dat je op tijd bent dan!wrote:Dat we gewoon lekker een biertje op de parking doen en jij je kapiteinspak aan trekt
Acti en inhoudenwrote:Ik weet niet zo goed wat ik van Activator kan verwachten, ik vond zijn set op Defqon namelijk tering vet, maar aangezien hij opent, zal hij wat minder hard gaan draaien of wat denken jullie?
wrote:Haha, strak plan! Zorg maar dat je op tijd bent dan!wrote:Dat we gewoon lekker een biertje op de parking doen en jij je kapiteinspak aan trekt
wrote:I see what you did there.
Ik maak begodverdomd de zelfde grap op de zelfde zin een pagina terug en dan niet?wrote:wrote:Haha, strak plan! Zorg maar dat je op tijd bent dan!wrote:Dat we gewoon lekker een biertje op de parking doen en jij je kapiteinspak aan trekt![]()
![]()
Waarom moet ik hier hardop om lachen
Lekker Stijnwrote:Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.
Zou er niet op rekenenwrote:Ik weet niet zo goed wat ik van Activator kan verwachten, ik vond zijn set op Defqon namelijk tering vet, maar aangezien hij opent, zal hij wat minder hard gaan draaien of wat denken jullie?
Heeej heej heej beetje kalm aan he! xD Ik weet dat smaak niet te koop is maar om nu zo uit de hoek te kopen.. Een beetje hoepiehakken en handje klappen op Kendal Duck zal je deugd doen!wrote:Ik heb je gereport voor uitlokken van reacties.wrote:Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.
Maar om in te gaan op je vraag... Parkeer jij maar op de gehandicapte parking.
Weet ik! Misschien moet jij ons al opwarmen tegen 200 BPM op de parking, kwestie van er wat in te komen?!wrote:Lekker Stijnwrote:Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.
Wahahahahahajajawrote:I see what you did there.wrote:Zeker een strak plan jawrote:begaaien
He bloemkool waarom doe je zo raar.
Gewoon net zoals op Hakkuhgat, eindigen met 385 bpm.wrote:Weet ik! Misschien moet jij ons al opwarmen tegen 200 BPM op de parking, kwestie van er wat in te komen?!
wrote:View on YouTubewrote:Als jullie op die parkeerplaats gaan meeten ga ik jullie allemaal omver rijden. Heb ik niks van.
Who was there
Nobody has said they're going yet.