Ja mag. Neem ik m mee op de telefoon.wrote:Komt voor elkaar! Naar wie mag ik ‘m doorsturen? Mongoose?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Top, komt ‘ie deze week ergens jouw kant op. Zonder tracklist hier te droppen, blijft ‘t een beetje een verrassing 
Als Timothy aanwezig is zijn er ook apen. Het gaat een dolle beestenboel worden!
wrote:Als Timothy aanwezig is zijn er ook apen. Het gaat een dolle beestenboel worden!

wrote:Als Timothy aanwezig is zijn er ook apen. Het gaat een dolle beestenboel worden!

Heeft die Beatbuzz trouwens niet een dj set aan boord? Is ook weleens bij zo'n bussen toch?
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Nee dat heeft de Hardshock bus wel eens voor bijzondere evenementen. Beatbuzz heeft voor zover ik weet geen DJ set aan boordwrote:Heeft die Beatbuzz trouwens niet een dj set aan boord? Is ook weleens bij zo'n bussen toch?
Als jullie op die parkeerplaats gaan meeten ga ik jullie allemaal omver rijden. Heb ik niks van.
View on YouTubewrote:Als jullie op die parkeerplaats gaan meeten ga ik jullie allemaal omver rijden. Heb ik niks van.
Waarschijnlijk zal iedereen wel om 14:00 uur naar binnen gaan vanwege Activator, maar kunnen we die meeting niet gewoon doortrekken tot half de avond ofzo? Dat is over het algemeen wel gezellig. 
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Zou Geck-O die niet gewoon zelf draaien?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Ja scherp opgemerkt. Oke meeting tot 15:00.wrote:Zou Geck-O die niet gewoon zelf draaien?
Je hebt het over die geck-e vs blackburn set toch ?
Nee maar ik bedenk mij net, ik was ook op dat feest van the prophet 30 years.en daar opende hij ook met een trance set en wat oudere house knallers. Die set van Therabyte hardtrance lijkt me echt heerlijk om mee op te warmen.
Lekker kaartje verkopen en heel de dag begaaien op de parkeerplaats. Strak plan wel.wrote:Waarschijnlijk zal iedereen wel om 14:00 uur naar binnen gaan vanwege Activator, maar kunnen we die meeting niet gewoon doortrekken tot half de avond ofzo? Dat is over het algemeen wel gezellig.
Zeker een strak plan jawrote:begaaien
I see what you did there.wrote:Zeker een strak plan jawrote:begaaien
Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.
Kan de Beatbuzz ook cd's draaien? Heb m'n nieuwe album van GPF al mee om op de parkeerplaats te draaien want die slappe zooi waar we de hele dag naar moeten luisteren ben ik wel snel klaar mee..
Kan niet meer wachten!... FUCK ! !
Kan de Beatbuzz ook cd's draaien? Heb m'n nieuwe album van GPF al mee om op de parkeerplaats te draaien want die slappe zooi waar we de hele dag naar moeten luisteren ben ik wel snel klaar mee..
Kan niet meer wachten!... FUCK ! !
Who was there
Nobody has said they're going yet.