Opwarmer van Clock Kid is altijd interessant.
hoebedoelje?wrote:Cheap.wrote:Heb er ook zin in, sta gastenlijst dankzij een heel lief persoon
hoebedoelje?wrote:Cheap.wrote:Heb er ook zin in, sta gastenlijst dankzij een heel lief persoon
Dat zie ik ook niet, zeker wanneer de prijs voor een ticket € 14,50 was.wrote:Zie niet in hoe het patserig is, ze zijn er blij mee en delen het met ons...
Tenzij je wel heel weinig gunt aan anderen zie ik het probleem niet
Heel erg jaloers zelfs!wrote:Hahaha jalooeeeeers.wrote:Cheap.wrote:Heb er ook zin in, sta gastenlijst dankzij een heel lief persoon
Dat dus ook.wrote:Dat zie ik ook niet, zeker wanneer de prijs voor een ticket € 14,50 was.wrote:Zie niet in hoe het patserig is, ze zijn er blij mee en delen het met ons...
Tenzij je wel heel weinig gunt aan anderen zie ik het probleem niet![]()
Maar ik vind het gewoon goedkoop staan.
Die 'grap' is al zo'n 20 keer gemaakt.wrote:Ligt het aan mij of ziet niemand de 'grap'?
Hoe bedoel je zeggen tegen iemand die 'Hoebedoelje' heet..
wrote:Weet ik haha, maar iedereen geeft er hier zo serieus antwoord op
Ik zal wat Geck-o dingen draaien voor je danwrote:gaan met die banaan!
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit heb beweerd iemand van Hardtraxx te kennen. Of wel?wrote:Ga je je dit keer wel voorstellen of ga je weer achteraf doen alsof je mensen van hier kent?
wrote:Ik zal wat Geck-o dingen draaien voor je danwrote:gaan met die banaan!
Na Harddefinition deed je alsof je Danny H kende, praten over hoe hij er die avond uitzag en zo..wrote:Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit heb beweerd iemand van Hardtraxx te kennen. Of wel?wrote:Ga je je dit keer wel voorstellen of ga je weer achteraf doen alsof je mensen van hier kent?
Geef eens een quote als je wilt of een pagina nummer.wrote:Na Harddefinition deed je alsof je Danny H kende, praten over hoe hij er die avond uitzag en zo..wrote:Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit heb beweerd iemand van Hardtraxx te kennen. Of wel?wrote:Ga je je dit keer wel voorstellen of ga je weer achteraf doen alsof je mensen van hier kent?
Of dit is niet je dagelijkse kost (zoals dit door jou normaal word ervaren) en vind ik het leuk om mee te maken en even met mijn mede HT'ers te delenwrote:Dat het soms verstandiger kan zijn om dingen als 'ik sta op de gastenlijk' oid achterwegen te laten.
Het kan vrij patserig opgevat worden.
Hij is gewoon zo enorm flauw maar blijft grappigwrote:Ligt het aan mij of ziet niemand de 'grap'?
Hoe bedoel je zeggen tegen iemand die 'Hoebedoelje' heet..
wrote: Geef eens een quote als je wilt of een pagina nummer.
Hard Definition (25-02-2012, De loft xl, Hengelo) (page 16)wrote:wrote:Zitten tijdens het feesten toch behoorlijk in de weg heb ik begrepen.wrote: You love them! Don't deny it.weet je eigenlijk wel eens waar we het precies overhebben?
Beste vriend, waar staat dan dat ik beweer iemand te kennen?wrote:https://hardtraxx.com/feesten/hard-definition-25-02-2012-de-loft-xl-hengelo-t22405-375.html?hilit=definition
Kan me toch iets directer herinneren, maar in ieder geval dat soort shit.
De enige die hier patserig overkomt is hoebedoelje met z'n hotels, z'n dure tickets voor feesten waar hij om 2 uur al naar huis gaat etc.wrote:Dat het soms verstandiger kan zijn om dingen als 'ik sta op de gastenlijk' oid achterwegen te laten.
Dure tickets?wrote:De enige die hier patserig overkomt is hoebedoelje met z'n hotels, z'n dure tickets voor feesten waar hij om 2 uur al naar huis gaat etc.wrote:Dat het soms verstandiger kan zijn om dingen als 'ik sta op de gastenlijk' oid achterwegen te laten.