Grafplaatwrote:Hmmm Crypsis & Thera samen achter de decks? Dan zit het er vast wel in dat we Pulling the Trigger gaan horenwrote:De tracks daarentegen...nahhh, flauw weer maar goed, die timetable is idd gewoon n indicatie, er zal vrij veel B2B gedraaid worden, tenminste dat ben ik wel van plan
![]()
![]()
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik vind Pulling the Trigger nog steeds heel vet, zou hem ook wel een keertje live willen horen 
Normaal doen David. Gruwelijk dikke plaatwrote:Grafplaatwrote: Hmmm Crypsis & Thera samen achter de decks? Dan zit het er vast wel in dat we Pulling the Trigger gaan horen![]()
![]()
Draai dan maar de 2012 remuxxx! En volgens mij vinden Pieter & Grzegorz die plaat zelf niet eens vet
are you kidding me?! Die kicks zijn daar aanzienelijk verbeterd 
Orgineel vind ik ook niet echt geweldig to be honest
Orgineel vind ik ook niet echt geweldig to be honest
wrote:Ik vind Pulling the Trigger nog steeds heel vet
Ze vinden hem zelf ook niet vet.wrote: Orgineel vind ik ook niet echt geweldig to be honest
Hoe komen jullie daarbijwrote:Ze vinden hem zelf ook niet vet.wrote: Orgineel vind ik ook niet echt geweldig to be honest
Hoe zit het eigenlijk met de consumptie prijzen?
Hebben ze geloof ik zelf gezegt.wrote:Hoe komen jullie daarbijwrote:Ze vinden hem zelf ook niet vet.wrote: Orgineel vind ik ook niet echt geweldig to be honest?
Is redelijk te doen. 2,10 of 2,20 voor een biertje. Haarlem is niet zo heel duurwrote:Hoe zit het eigenlijk met de consumptie prijzen?
Dankjewel, dan weet ik een beetje hoeveel geld ik bij me moet steken.wrote:Is redelijk te doen. 2,10 of 2,20 voor een biertje. Haarlem is niet zo heel duurwrote:Hoe zit het eigenlijk met de consumptie prijzen?
Zin in!
Nog ff een weekje werken en vrijdag tentamen maken & bier drinken. En dan zaterdag eindelijk dit feest
Nog ff een weekje werken en vrijdag tentamen maken & bier drinken. En dan zaterdag eindelijk dit feest
Oooh wat heb ik hier zin in!
Na zaterdag weer even een feestje optimaal RAGGEN!
Jaaaa weer genoeg nieuwe dingen ook om uit te testen

Wil hier eigenlijk ook nog wel heen, maar vervoer zit me heel erg tegen hier.
X-Qlusive Therawrote:Jaaaa weer genoeg nieuwe dingen ook om uit te testen![]()
Zoiezowrote:X-Qlusive Therawrote:Jaaaa weer genoeg nieuwe dingen ook om uit te testen![]()
Dat is beter hahawrote: Sowieso
Heb er ook zin in, sta gastenlijst dankzij een heel lief persoon dus optimaal vermaken. En met Nando samen is het altijd feest, afgelopen zaterdag optimaal vermaaktwrote:Oooh wat heb ik hier zin in!Na zaterdag weer even een feestje optimaal RAGGEN!
Debt of Bloodwrote:Jaaaa weer genoeg nieuwe dingen ook om uit te testen![]()
wrote:Dat is beter hahawrote: Zoiezo![]()
Zo schrijf ik het gewoon
Cheap.wrote:Heb er ook zin in, sta gastenlijst dankzij een heel lief persoon
Ook ik sta op de gastenlijst, met backstage-pasjes/ VIP alles 
Hahaha jalooeeeeers.wrote:Cheap.wrote:Heb er ook zin in, sta gastenlijst dankzij een heel lief persoon
Like a bosswrote:Ook ik sta op de gastenlijst, met backstage-pasjes/ VIP alles
Had hier op zich ook wel heen gewild maar 9 weken op rij feesten gaat me echt te ver
Ik kan ook wel opscheppen over de gastenlijst maar is een beetje logisch eigenlijk 
Vette warm-up ook van Clock Kid, had hem al een tijdje terug mogen luisteren
:
View on SoundCloud
Vette warm-up ook van Clock Kid, had hem al een tijdje terug mogen luisteren
View on SoundCloud
Who was there
Nobody has said they're going yet.