Hoe ga ik jou ooit vinden zonder telefoon?wrote:We zouden potverdeurie hetzelfde shirt aan doenwrote:Ik wilde een ander shirt aan doen :swrote:Herkenningspunten zijn bloemkool en ik in hetzelfde B-Front shirt, net als op IntentsEn Blear in z'n 2-Sidez shirt denk ik?
Edit: ik zal m'n shirt dit keer wel aanhouden trouwens.....#fashiontwins
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Als die met mij mee reist bind ik 'm wel vast haha. Of je spreekt vooraf via FB een locatie af op een bepaald tijdstip, maar of Tom er dan is weet je bij hem natuurlijk nooit.wrote:Hoe ga ik jou ooit vinden zonder telefoon?
Tom kom ik altijd wel tegen op een of andere manier, dus komt goed 
En zo groot is de hmh ook weer niet
En zo groot is de hmh ook weer niet
Waarschijnlijk reis ik met Melvin en consorten mee ja, die heeft wel een telefoon 
En sowieso, dit is geen Freaqshow hè, tijdstip en plaats van de meeting wordt van tevoren wel bekend gemaakt
En sowieso, dit is geen Freaqshow hè, tijdstip en plaats van de meeting wordt van tevoren wel bekend gemaakt
B
Zorg er dus maar voor dat je er minstens 30 minuten van te voren bentwrote:Waarschijnlijk reis ik met Melvin en consorten mee ja, die heeft wel een telefoon
Godverdomme inderdaad zegwrote:Eindelijk weer dansen met Sanderwrote:Ik kom denk ik ook wel even langs huppelenDat is potverdeurie lang geleden, laatste keer even kort bij de Back In Time op Decibel?
Ik ben te herkennen aan het feit dat ik het toch vergeet.
Jij vergeet ook alles he... jongejongejonge. Helaas hier niet datenwrote:Ik ben te herkennen aan het feit dat ik het toch vergeet.
Te herkennen aan een jeansbroek en air maxen.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Niet aanwezig
Mag ik jou wel meeten?wrote:Niet aanwezig
Gedraag je Rik, verkoop je HB ticket maar.wrote:wrote:Niet aanwezig
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Ja! Gezellig weer de hele avond dansenwrote:Mag ik jou wel meeten?wrote:Niet aanwezig
Ik doe waarschijnlijk ook Nikes aan
gr
gr
I
Hardtraxxer
54 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Ik kom ook wel ook wel even buurten, loop toch in m'n eentje rond aangezien m'n kameraden niet aanwezig zijn.
01:30 uur tijdens A² Records, helemaal vooraan recht voor de booth
In dat geval waarschijnlijk niet aanwezig, Prefix & Density hebben dan toch de voorkeurwrote:01:30 uur tijdens A² Records, helemaal vooraan recht voor de booth
Who's going
Nobody has said they're going yet.