Ik was op tijd op Q-Basewrote:Ja dat heb je vaker gezegd...wrote:wrote:Ik zal dit keer op tijd zijn
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Denk wel dat ik erbij ben, wie weet Paul ook als hij niet staat te fappen ergens
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Als jij komt ben ik er ookwrote:Ik kom wel. Denk ik.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 23 minutes ago
Als ik toevallig in de buurt ben!
Wil wel een keer wat harde trekkers ontmoetenwrote:Bij een gunstige tijd en locatie aanwezig
Daar heb je volgens mij een advertentiegedeelte voor in de krantwrote:Wil wel een keer wat harde trekkers ontmoetenwrote:Bij een gunstige tijd en locatie aanwezig
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Moet je niet bij mij zijn, ik laat dat doenwrote:Wil wel een keer wat harde trekkers ontmoetenwrote:Bij een gunstige tijd en locatie aanwezig
Ik kom denk ik ook wel even langs huppelen 
Eindelijk weer dansen met Sanderwrote:Ik kom denk ik ook wel even langs huppelen
Lang geleden, misschien wip ik even langs.
Denk dat ik ook wel ff kom buurten 
Herkenningspunten zijn bloemkool en ik in hetzelfde B-Front shirt, net als op Intents
En Blear in z'n 2-Sidez shirt denk ik? 
Edit: ik zal m'n shirt dit keer wel aanhouden trouwens.....
Als je niet weet hoe dat shirt eruit ziet, heb je er nog niks aan 
Ik zal onderstaand shirt dragen, dus mocht je me willen vermijden. 

Ik aan een Spoontech 5 years shirt 
Dat is hetzelfde als een Minus Militia shirt dragen op Euphoria.wrote:Ik aan een Spoontech 5 years shirt
Of een Minus shirt op elk event waar ze niet draaienwrote:Dat is hetzelfde als een Minus Militia shirt dragen op Euphoria.wrote:Ik aan een Spoontech 5 years shirt
Absoluutwrote:Herkenningspunten zijn bloemkool en ik in hetzelfde B-Front shirt, net als op IntentsEn Blear in z'n 2-Sidez shirt denk ik?
B
Ik wilde een ander shirt aan doen :swrote:Herkenningspunten zijn bloemkool en ik in hetzelfde B-Front shirt, net als op IntentsEn Blear in z'n 2-Sidez shirt denk ik?
Wat is daar mis mee danwrote:Dat is hetzelfde als een Minus Militia shirt dragen op Euphoria.wrote:Ik aan een Spoontech 5 years shirt
wrote:Dat is hetzelfde als een Delete cap dragen op Euphoria.wrote:Ik aan een Spoontech 5 years shirt
We zouden potverdeurie hetzelfde shirt aan doenwrote:Ik wilde een ander shirt aan doen :swrote:Herkenningspunten zijn bloemkool en ik in hetzelfde B-Front shirt, net als op IntentsEn Blear in z'n 2-Sidez shirt denk ik?
Who's going
Nobody has said they're going yet.