Ik heb em nog ja, als ik je bij de meeting niet zie doe ik nog wel even smsenwrote:Maarten heb me nummer nog, sms maar als je er aan denkt
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heb je mijne ook nog?wrote:Ik heb em nog ja, als ik je bij de meeting niet zie doe ik nog wel even smsenwrote:Maarten heb me nummer nog, sms maar als je er aan denkt
Als ik er niet ben, sms mij dan ook even
Kan zijn dat ik hem vergeet.. alhoewel deze is vroeg p de avond :')
Dus wie stuurt iedereen een groep sms? 
E
HELP!!!!!
de uitgaansbus vertrekt niet meer vanwege te weinig aanmeldingen en eventtravel is vol voor de regio Noord-Limburg
iemand nog vervoer voor 2 personen heen en terug? vanuit Nijmegen of Eindho0ven?
de uitgaansbus vertrekt niet meer vanwege te weinig aanmeldingen en eventtravel is vol voor de regio Noord-Limburg
iemand nog vervoer voor 2 personen heen en terug? vanuit Nijmegen of Eindho0ven?
E
kut.....wrote:Dat word het OV jongeman
Ik zal proberen erbij te zijn. Weet nog niet precies hoelaat we gaan en of ik eraan denk 
Ja die van jou heb ik ook nog! Zal eraan denken en anders zie ik je waarschijnlijk bij de Nightfocus meetingwrote:Heb je mijne ook nog?wrote:Ik heb em nog ja, als ik je bij de meeting niet zie doe ik nog wel even smsenwrote:Maarten heb me nummer nog, sms maar als je er aan denkt
Als ik er niet ben, sms mij dan ook even![]()
Is toch niet nodig? Gewoon om 0:15 VOOR HET REUZENRAD (de ingang) dan komt het goed toch?wrote:Dus wie stuurt iedereen een groep sms?
Als ik je herkenwrote:Ja die van jou heb ik ook nog! Zal eraan denken en anders zie ik je waarschijnlijk bij de Nightfocus meeting
Maar daar ben ik sowieso aanwezig, (als ik het niet vergeet
Is toch niet nodig? Gewoon om 0:15 VOOR HET REUZENRAD (de ingang) dan komt het goed toch?[/quote]wrote:Dus wie stuurt iedereen een groep sms?
Nja niet RECHT voor de ingang, maar zo dicht mogelijk :')
Onthoud: Oranje shirt met een grote zwarte leeuw... oranje shirt met een grote zwarte leeuw... een oranje sh.. lekker boeiend ook, tik jou wel aan, als dat dan nog gaat.wrote: Als ik je herken![]()
![]()
Nja niet RECHT voor de ingang, maar zo dicht mogelijk :')wrote:Is toch niet nodig? Gewoon om 0:15 VOOR HET REUZENRAD (de ingang) dan komt het goed toch?
Oke, IN het reuzenrad dan
Had ergens vernomen dat het reuzenrad waarschijnlijk alleen decor is. Dus of er een ingang is? 
Laaaamee... zet em er dan niet neer. Al snap ik wel dat ze niet allemaal van die leipo's in dat ding willen hebben, kan nooit goed gaanwrote:Had ergens vernomen dat het reuzenrad waarschijnlijk alleen decor is. Dus of er een ingang is?
Naja, dan alsnog VOOR het reuzenrad zeg ik. Voor de as
Als dat alleen het decor is worden veel mensen teleurgesteld... ik stiekem ook wel een beetje... maar zoals ik al zei, ik laat me verrassen. 
wrote:Ik laat me nog altijd verrassen.
Verrassing!wrote:Als dat alleen het decor is worden veel mensen teleurgesteld... ik stiekem ook wel een beetje...
Inderdaad, ik heb er echt mega veel zin in
maar ik ga wel met het OV 
Ik krijg er nu net ook ineens MEGA veel zin in
Nog maar 1 nacht JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ga undercover!wrote:Onthoud: Oranje shirt met een grote zwarte leeuw... oranje shirt met een grote zwarte leeuw... een oranje sh.. lekker boeiend ook, tik jou wel aan, als dat dan nog gaat.wrote: Als ik je herken![]()
![]()
Staat tenminste op mijn T-shirt
Het ik loop heel waus rond, dus ja tik mij maar aan
Weet ik nog wel van Zanywrote:Ik ga undercover!wrote:Onthoud: Oranje shirt met een grote zwarte leeuw... oranje shirt met een grote zwarte leeuw... een oranje sh.. lekker boeiend ook, tik jou wel aan, als dat dan nog gaat.wrote: Als ik je herken![]()
![]()
Staat tenminste op mijn T-shirt![]()
Het ik loop heel waus rond, dus ja tik mij maar aanof sms maar gewoon een x (H)
Zie je trouwens net ook op de DefQon Nightfocus meeting staan. Komt goed gast!
hou maar stil of zany show.. dat was te erg toenwrote:Weet ik nog wel van Zany
Zie je trouwens net ook op de DefQon Nightfocus meeting staan. Komt goed gast!
haha ja sta zelfs 2x op de groeps foto
Oke back ontopic
eens kijken of ik eraan denk en niet te hard uit me plaat loop te gaan 
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Als ik je tegen kom mag ik er dan een voor naast mn oranje Q-dance sticker ? 
Zal er zijn 
Lange vent, Nederland's wk-shirt aan
Lange vent, Nederland's wk-shirt aan
Dat is een enorme understatementwrote:
Lange vent
Who's going
Nobody has said they're going yet.