Vet!wrote:Kwoosh? geloof ik? verstond ik tenminste, jij sprak mij aan bij de bar bij langs het reuzenrad?
ben ik er dus toch nog geweest zonder dat ik het in de gaten had
ik dacht toch egt dat ik thuis zat, maarja
Vet!wrote:Kwoosh? geloof ik? verstond ik tenminste, jij sprak mij aan bij de bar bij langs het reuzenrad?
Was jij dat dan die mij aan tikte en zei, he jij bent sjefke van hardtraxx (en partyflock?)wrote:Ik heb je rond half 7 nog gezien! Maar veel zal je daar niet meer vanaf weten.. haha!
oepswrote:Vet!
ben ik er dus toch nog geweest zonder dat ik het in de gaten had
ik dacht toch egt dat ik thuis zat, maarjajij hebt me blijkbaar aangesproken
wrote:Haha Sjefke ziet blijkbaar ook in ieder persoon een van z'n vrienden/bekenden als ie vaag is
wrote:En af en toe iemand zien die je dus echt NOOIT op zoon feest zal tegen komen, en hij ziet er echt 100% het zelfde uit, en dan ga je dichter bij staan of kijk je iets beter en kom je er achter dat het toch een heel onbekend iemand is
Juist, dat was ik! Hahawrote:Was jij dat dan die mij aan tikte en zei, he jij bent sjefke van hardtraxx (en partyflock?)wrote:Ik heb je rond half 7 nog gezien! Maar veel zal je daar niet meer vanaf weten.. haha!
Stylow/kswoosh. ja lijkt wel een beetje op elkaar als je goed vaag bentwrote:Juist, dat was ik! Hahawrote:Was jij dat dan die mij aan tikte en zei, he jij bent sjefke van hardtraxx (en partyflock?)wrote:Ik heb je rond half 7 nog gezien! Maar veel zal je daar niet meer vanaf weten.. haha!
Op feestfabriek of eergister op de kermis hier in het dorp, toen dat het wel blauw g-star tshirt aanwrote:sjefke zag jou nog staan, blauw g-star t-shirt?
hoe ziet stylow eruit dan?wrote:Stylow/kswoosh. ja lijkt wel een beetje op elkaar als je goed vaag bent![]()
Haha, waarschijnlijk ging het over de nick, heb verder alleen geen idee of ik op je lijk :p! Wie weet ben ik je dubbelganger! Whahaa...wrote:hoe ziet stylow eruit dan?wrote:Stylow/kswoosh. ja lijkt wel een beetje op elkaar als je goed vaag bent![]()
Wat denk je? Q-dance, 10 jaar, en dan geen aftermovie? Uiteraard wel.. en een DVD erbij ook nog!wrote:komt er nog aftermovie van feestfabriek?!?
Hoop het wel!
Je bent abuiswrote:Doen ze trouwens wel lang over vergeleken met andere feesten of ben ik nou abuis?