Ik ook.wrote:te jong
maar ga wel
Ik ook.wrote:te jong
Ik heb er genoeg bij, en na het feest krijg ik er nog 10wrote:Inderdaad, zo rond 1 uur is het mooist. Als iemand wat snoepjes mee wilt nemen, is het helemaal goed
Dan zeg je toch gewoon dat ie bij G bovenaan in de tribune gaat wachten. Dan loop je daar heen of bel/sms je m.wrote:jongens even korte vraag: ik en een kamaraad zijn twee verschillende ingangen gepropt en nu het volgende : die kerel weet bijgod niet de weg in ArenA en is bij ingang G
ik zit bij Ingang B (lekker dichtbij trowuens!)
dus even de vraag of iemand m wil opvangen? en dan het beste even naar de meetingplek meebrengen? hij komt miischien ook op dit forum als hij t leuk vind :p
lekker ding: ik ken de weg ook niet en moet eerst uitvogelen wat waar en hoe en watwrote:Dan zeg je toch gewoon dat ie bij G bovenaan in de tribune gaat wachten. Dan loop je daar heen of bel/sms je m.wrote:jongens even korte vraag: ik en een kamaraad zijn twee verschillende ingangen gepropt en nu het volgende : die kerel weet bijgod niet de weg in ArenA en is bij ingang G
ik zit bij Ingang B (lekker dichtbij trowuens!)
dus even de vraag of iemand m wil opvangen? en dan het beste even naar de meetingplek meebrengen? hij komt miischien ook op dit forum als hij t leuk vind :p
Dat kon ik niet opmaken uit je berichtwrote: lekker ding: ik ken de weg ook niet en moet eerst uitvogelen wat waar en hoe en wat
sorry bij deze dan!wrote:Dat kon ik niet opmaken uit je berichtwrote: lekker ding: ik ken de weg ook niet en moet eerst uitvogelen wat waar en hoe en wat
Ik neem wel kauwgom mee!wrote:Inderdaad, zo rond 1 uur is het mooist. Als iemand wat snoepjes mee wilt nemen, is het helemaal goed
Ik heb nog wel eetbaar briefgeld maar dat was bij MOH niet zo'n succeswrote:Zal ie wel nodig hebben dan haha.
Ik de winegums!wrote:Ik neem wel kauwgom mee!wrote:Inderdaad, zo rond 1 uur is het mooist. Als iemand wat snoepjes mee wilt nemen, is het helemaal goed
whahahah heerlijkwrote:Ik heb nog wel eetbaar briefgeld maar dat was bij MOH niet zo'n succeswrote:Zal ie wel nodig hebben dan haha.
Laat me raden, je was zo vaag dat je een echt briefje van 50 op wilde vretenwrote:Ik heb nog wel eetbaar briefgeld maar dat was bij MOH niet zo'n succeswrote:Zal ie wel nodig hebben dan haha.
Vertelwrote:Mij zie je om tien voor half 3 op het podium lopen!![]()
![]()
Figurant!
goed plan de mijne is 09061662543wrote:Ik de winegums!wrote:Ik neem wel kauwgom mee!wrote:Inderdaad, zo rond 1 uur is het mooist. Als iemand wat snoepjes mee wilt nemen, is het helemaal goed
Dus aanwezig, ik loop met een paar vrienden in van die Hazard suits. Maar is het niet een idee om nummers uit te wisselen? Dan daar even een sms rond te doen van waar en hoelaat?