Haha chille peters! Was mooi feestje zeker?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Moet haast wel gezien sommige bekken hahahaha.
Nu kan ik al wat meer namen noemen die ik gezien heb
.
Sjefke heb ik gezien, dat wist ik nog.
Robbert heb ik ook wat tegen gezegd maar ben eig maar 10 minuutjes bij meeting geweest.
Met Milan & zijn broertje ook babbeltje gedaan.
Voor de rest niet echt met hardtraxxers gepraat ofzo
Sjefke heb ik gezien, dat wist ik nog.
Robbert heb ik ook wat tegen gezegd maar ben eig maar 10 minuutjes bij meeting geweest.
Met Milan & zijn broertje ook babbeltje gedaan.
Voor de rest niet echt met hardtraxxers gepraat ofzo

Nederland, België en Slovenië verenigd in Duitsland
Super vet shirt man! Met die symbolen.
F
Hardtraxxer
189 posts member since 2010
last seen Apr 2013
Ik was bij de meeting bij @deepack rond half 10,
ik was er met Modernization, maar echt spraakzaam was ik niet,
dat werd ik pas na half 11
heb verder wel sjefke gesproken, was tijdens een busstop,
verder was het een topfeest
ik was er met Modernization, maar echt spraakzaam was ik niet,
dat werd ik pas na half 11
heb verder wel sjefke gesproken, was tijdens een busstop,
verder was het een topfeest
Maar goed dat iedereen nog weet dat ze mij hebben gesproken, want ik weet heel weinig namen nog maar 
F
Hardtraxxer
189 posts member since 2010
last seen Apr 2013
na half 11 is het voor mij ook 1 zwart gat,wrote:Maar goed dat iedereen nog weet dat ze mij hebben gesproken, want ik weet heel weinig namen nog maar
weet alleen dat ik flink heb staan raggen en water heb gezopen
Nee maar blijkt dus dat de meeting gwn in de hangar was en niet linksvooraan op de main zoals jij zeiwrote:Niet bij meetingen geweest (kon die 2e niet vinden)
Maar Freddy, Dakpan, Soundtunerz, Tel, PNMRX gezien
Wat een feest!
De hangar is eigenlijk de main
Niet bij meetingen geweest... 1e kwam niet uit omdat Digital Punk te vet was, 2e vergeten 
Hele dag met Tel en Sjoerd (inactieve HT'er) rondgehangen, ook Rik, Sainen, iSense, Sjefke, Gangsterdwerg, Hoeksemad, Nazale tegengekomen... sorry als k je vergeten ben
Hele dag met Tel en Sjoerd (inactieve HT'er) rondgehangen, ook Rik, Sainen, iSense, Sjefke, Gangsterdwerg, Hoeksemad, Nazale tegengekomen... sorry als k je vergeten ben
Volgens mij was de open air de mainwrote:De hangar is eigenlijk de mainNiet bij meetingen geweest... 1e kwam niet uit omdat Digital Punk te vet was, 2e vergeten
Er werd niet officieel een bepaalde stage de main genoemd, zoals dat wel vaker is op feesten, maar de Raw Hardstyle Hangar was toch echt stage #1 op de kaart, de TT, etc., met de open air op #2.wrote:Volgens mij was de open air de mainwrote:De hangar is eigenlijk de mainNiet bij meetingen geweest... 1e kwam niet uit omdat Digital Punk te vet was, 2e vergeten
Meeting compleet gemist! Geen id waarom, waren er volgens mij net te laat! Zag Milan(denk ik) nog weglopen en had geen zin om er achteraan te rennen 
die 2e meeting, ABRACADABRA
die 2e meeting, ABRACADABRA
Ik herken zowat niemand van HT haha. Alleen Rik
Joah met sjefke in de bus!wrote:Maar goed dat iedereen nog weet dat ze mij hebben gesproken, want ik weet heel weinig namen nog maar
Fotootje met Lowrenz en maatje van hem:P

volgens mij ben ik jou ook wel een keertje tegen gekomen XDwrote:Maar goed dat iedereen nog weet dat ze mij hebben gesproken, want ik weet heel weinig namen nog maar
Prima meeting, al had ik wel wat meer mensen verwacht! Buiten de meeting nog Dakpan en Hoeksemad gezien. Heren, wat was dit toch weer een topfeest 
Haha ja, op het einde bij Crypsis was je ook nog wel lekker hard aan het knallen he.wrote:Prima meeting, al had ik wel wat meer mensen verwacht! Buiten de meeting nog Dakpan en Hoeksemad gezien. Heren, wat was dit toch weer een topfeest
Ohhja de heren met de prachtige shirts vooraan bij Crypsiswrote:Haha ja, op het einde bij Crypsis was je ook nog wel lekker hard aan het knallen he.wrote:Prima meeting, al had ik wel wat meer mensen verwacht! Buiten de meeting nog Dakpan en Hoeksemad gezien. Heren, wat was dit toch weer een topfeest
Sjef? Je had toch ook nog een foto met James en mij plus maatje van me?
wrote:Ohhja de heren met de prachtige shirts vooraan bij CrypsisJa natuurlijk, kon ook niet anders op zo'n beukset!!:evil:
Haha ik ben roberttt later nog tegen gekomen (we stonden praktisch naast elkaar te feesten in hanger 01) zie ik nu nu ik de foto weer zie. Ik zat me al af te vragen wat een bekend gezichtwrote:
Hier de eerste foto van de meeting:
Van links naar rechts: Sjefke, roberttt, Chukkels, Milan, broertje Milan
Onder: vriend van roberttt
Roberttt kent iedereen die op Q-Base was en heeft ook echt met iedereen staan praten, ongeacht of ze nou van Hardtraxx kwamen of niet :')
hahahaha:P viel wel mee tochwrote:Roberttt kent iedereen die op Q-Base was en heeft ook echt met iedereen staan praten, ongeacht of ze nou van Hardtraxx kwamen of niet :')
Uh ja?wrote:Sjef? Je had toch ook nog een foto met James en mij plus maatje van me?
Volgens mij had ik hem hier net gepost, maar hij is weg?
Hoop dat iedereen ze kan zien
Nouja nog een poging:

1e foto van de meeting, ik wouw mijn vriendin gaan zoeken omdat ik dacht dat die al binnen was, dus ik snel tegen iedereen kom foto

Na de meeting liep ik richting de hangar, kom ik Tel en PNXRMX tegen

Trouwens Tel, zag jij mij lopen? of waar liep jij heen? want je tikte mij aan en toen liepen we richting dat maatje van je, maar was zeker meer dan 10 meter verder op
De rest van de namen mogen jullie zelf in vullen
Last edited by [NL]Sjefke on , edited 2 times in total.
Who's going
Nobody has said they're going yet.