Dacht dat ik op PF las dat je tot vrijdag kan halen, dat het 1 dag van te voren dicht gaatwrote:Jaa, dan gaan we even als vanouds knallen!wrote:Zou t tof vinden als je gaat baasch.. Gaan we samen eens effe een potje hakken en zagen!wrote:Ja, moet even kijken. Ik heb nu wel het geld kunnen regelen maar begin goed ziekerig te worden..
Hopelijk word ik beter, dan ben ik er bij.
En Zaterdag kan ik ook me kaartje nog halen toch?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
K
Ja klopt, of een paar uur vantevoren. En anders is er toch nog deurverkoop 
C
Hardtraxxer
240 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Inderdaadwrote:Ow ja, dit feestje is morgen!
*partymode on*
Ben benieuwd of ik me dit feestje wel ga herinneren.. Ipv alleen de afterwrote:Ow ja, dit feestje is morgen!
En anders fris is je geheugen met alle plezier op, op maandag.wrote:Ben benieuwd of ik me dit feestje wel ga herinneren.. Ipv alleen de afterwrote:Ow ja, dit feestje is morgen!
Precies, daar heb je vrienden voor om je dat te laten herinnerenwrote:En anders fris is je geheugen met alle plezier op, op maandag.wrote:Ben benieuwd of ik me dit feestje wel ga herinneren.. Ipv alleen de afterwrote:Ow ja, dit feestje is morgen!
Die zijn net zo hard uit hun dakwrote:Precies, daar heb je vrienden voor om je dat te laten herinnerenwrote:En anders fris is je geheugen met alle plezier op, op maandag.wrote: Ben benieuwd of ik me dit feestje wel ga herinneren.. Ipv alleen de after
C
Pff, maandag alweer vrij geregeld van school, zondags gewoon werken.. wordt nog leuk
K
wrote:Pff, maandag alweer vrij geregeld van school, zondags gewoon werken.. wordt nog leuk
Zondag fijn proberen door te halen
Wanneer, kun je dat nog 1 keer herhalen?wrote:Ow ja, dit feestje is morgen!
Over een x aantal uur!wrote:Wanneer, kun je dat nog 1 keer herhalen?wrote:Ow ja, dit feestje is morgen!
Godver, ik begin verkouden te worden 
Ik ben het alwrote:Godver, ik begin verkouden te worden
SNUIVEN!!!
K
waz met jullie
Ik doe niet aan snuiven, hoor. Alleen Chukkels doet dat.wrote:waz met jullie
K
Serieus chukkeuls? Dat is echt facking slecht
Niets van aan trekken, d'r wordt hier wel meer gebruikt onder de mensen op het forum.wrote:Serieus chukkeuls? Dat is echt facking slecht
Ik niet overigens, ik ben een hele brave jongen
Wie zegt dat ik hier bedoel om te snuiven? Als ik verkouden ben, lukt snuiven geen eens, maar dat had hier geen eens wat mee te maken 

Nog wel. Maar je bent ook nog maar 17.wrote:Niets van aan trekken, d'r wordt hier wel meer gebruikt onder de mensen op het forum.wrote:Serieus chukkeuls? Dat is echt facking slecht
K
wrote:Niets van aan trekken, d'r wordt hier wel meer gebruikt onder de mensen op het forum.wrote:Serieus chukkeuls? Dat is echt facking slecht
whaha weet ik wel, stoor me er ook niet aan hoor
Wil niet dat hij zich kapotsnuift
Lekker voorzichtig doen hihi
Neusbotjes groeien weer terug!wrote:wrote:Niets van aan trekken, d'r wordt hier wel meer gebruikt onder de mensen op het forum.wrote:Serieus chukkeuls? Dat is echt facking slecht
whaha weet ik wel, stoor me er ook niet aan hoor.
Wil niet dat hij zich kapotsnuift![]()
Lekker voorzichtig doen hihi
Verpest het nou nietwrote:Wie zegt dat ik hier bedoel om te snuiven? Als ik verkouden ben, lukt snuiven geen eens, maar dat had hier geen eens wat mee te maken
Nog wel. Maar je bent ook nog maar 17.wrote:Niets van aan trekken, d'r wordt hier wel meer gebruikt onder de mensen op het forum.wrote:Serieus chukkeuls? Dat is echt facking slecht
Sjors is ook maar 17
K
whaha kleuters !!! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.